shidachatbanner

آپارتمان خالی طبقه بالا به داخل معدن نشت کرد. چه کسی مسئول است؟

س: آپارتمان بالای تعاونی ما برای سال ها خالی بوده است، زیرا سهامدار در یک مرکز پرستاری زندگی می کرد و سپس فوت کرد. خانواده اخیراً در آپارتمان بودند و از توالت استفاده کردند که به واحد ما نشت کرد و به حمام ما آسیب رساند. بیمه ما خسارات را پوشش داد، منهای 500 دلار کسر ما. ما می‌خواهیم فرانشیز را جبران کنیم، اما تعاونی ما به ما نمی‌گوید که مالک آپارتمان در حال حاضر، یا اینکه آیا آنها بیمه دارند. این سؤالات نگران کننده ای را در مورد زندگی در زیر یک آپارتمان خالی ایجاد می کند. در مورد حشرات، نشت گاز و ردیاب های دود فعال چطور؟ آیا می‌توانیم مدیریت را وادار کنیم که آپارتمان را بررسی کند و اطلاعاتی در مورد مالکیت این واحد به اشتراک بگذارد؟

آ: شما حق دارید بدانید که مالک آپارتمان بالای شماست. اطلاعات تماس مالک را از نماینده مدیریت بخواهید. اگر آنها امتناع کردند، به آنها یادآوری کنید که قوانین ایالتی تعاونی ها را ملزم می کند که فهرستی از همه سهامداران و آدرس پستی آنها را حفظ کنند و این اطلاعات را در اختیار سایر سهامداران قرار دهند. (شما ممکن است مجبور شوید یک سوگندنامه را امضا کنید که تأیید می کند از اطلاعات برای بازاریابی تلفنی یا اهداف تجاری دیگر استفاده نخواهید کرد.)

اینگرید سی مانویتز، وکیل املاک و شریک در دفتر منهتن شرکت حقوقی سیفارت شاو، گفت: «اگر از این نوع اطلاعات تماس برای اهداف قانونی استفاده می کنید، حق دریافت آن را دارید.


با مالک آپارتمان تماس بگیرید تا 500 دلار فرانشیز را بازیابی کنید. همچنین از مالک و هیئت مدیره بخواهید که به شما اطمینان دهند که مشکل اساسی که باعث نشت شده است برطرف شده است. در غیر این صورت، دفعه بعد که شخصی از توالت استفاده می کند، ممکن است دوباره اتفاق بیفتد.

یک آپارتمان خالی در برابر مشکلات جدی تعمیر و نگهداری آسیب پذیر است که می تواند شما و کل ساختمان را تحت تاثیر قرار دهد – ممکن است رادیاتور نشت کند، سوسک ها یا موش ها هجوم ببرند. کسی باید مسئول آن باشد.

اکثر تعاونی ها قوانینی دارند که به مدیریت این حق را می دهد که برای بازرسی و تعمیر تخلفات وارد آپارتمان شود و به مسائل دیگر رسیدگی کند و در مواقع اضطراری پاسخ دهد. هیئت مدیره باید از اختیارات خود استفاده کند. از مالکان بخواهید که به طور مرتب آپارتمان را چک کنند، یا اینکه سوپر این کار را از طرف آنها انجام دهد. «برو پیش مدیر و بگو، ببین، من قبلاً این یک نمونه را داشتم. من نمی خواهم این دوباره تکرار شود. مانویتز پیشنهاد کرد.

آنچه شما درخواست می کنید نه تنها به نفع شماست، بلکه به نفع ساختمان و مالک آپارتمان نیز هست.

برای به روز رسانی ایمیل هفتگی در مورد اخبار املاک مسکونی، اینجا ثبت نام کنید.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما