shidachatbanner

از McRib گرفته تا Choco Taco، در اینجا 6 غذایی که در سال از دست دادیم، آورده شده است


نیویورک
CNN

سال 2022 برای بسیاری از بزرگترین شرکت های مواد غذایی آمریکا بازگشت به اصول اولیه را رقم زد. این باعث شد برخی از علاقه مندی های طرفداران در زباله های تاریخ باقی بماند.

وقتی مک‌دونالد پایان مک‌ریب را اعلام کرد، به ما ضربه‌ای زد، Choco Taco به قبرستان شیرینی‌پزی فرستاده می‌شود و ساندویچ‌هایی که ما نمی‌دانستیم وجود دارند، دور ریخته می‌شوند (توهین نمی‌کنیم، Ch’King، اما به نظر می‌رسد این شما بودید و نه ما.)

رستوران‌ها و تولیدکنندگان مواد غذایی دائماً در حال ارزیابی این هستند که چه چیزی می‌فروشد و چه چیزی نمی‌فروشد، بنابراین جای تعجب نیست که این اقلام از بین بروند. اما ضرر آنها را برای طرفداران آسان تر نمی کند.

در اینجا این است که چه خلاقیت های آشپزی در سال 2022 ما را به جا گذاشت.

Ch'King برای دنیا زیاد نبود.

برداشت برگر کینگ از ساندویچ مرغ سرخ شده که Ch’King نامیده می شود، به سختی یک سال دوام آورد. ساندویچ مرغ ترد دست نان زنجیره ای که در می 2021 راه اندازی شد، تنها 15 ماه بعد بی سر و صدا از منوهای سراسر کشور حذف شد. دلیل: مونتاژ آن برای کارمندان بسیار سخت بود، مشکلی بزرگ در تجارتی که سرعت در آن کلیدی است.

تام کورتیس، رئیس برگر کینگ آمریکای شمالی، در ماه سپتامبر به CNN گفت: Ch’King “محصولی عالی بود که اجرای آن برای تیم ها دشوار یا چالش برانگیز بود.” او گفت که این زنجیره آن را با یک ساندویچ مرغ ترد سلطنتی جایگزین کرد که “طعم و قوام عالی” ارائه می دهد.

Chili's همانطور که در اینجا نشان داده شده است، ترد مرغ اصلی خود را با چیزی تردتر جایگزین کرد.

پس از اینکه Chili’s دستور اصلی کریسپرهای مرغ خود را در پاییز از منوها حذف کرد، طرفداران آنلاین خشمگین شدند. مناقصه های منحصر به فرد و گرم شده از دهه 1980 جزء اصلی منوی این زنجیره بوده است.

اما نگران نباشید: Chili’s هنوز هم کریسپرهای مرغ ترد را ارائه می دهد که شبیه به اصل هستند، اما لقمه ترد و آبدارتری ارائه می دهند. Chili’s در بیانیه ای به CNN توضیح داد که “تغییر منو بخشی از ابتکارات ساده سازی و رشد ما برای کاهش پیچیدگی” برای کارمندانش است.

RIP Choco Taco.

بستنی محبوب در یک مخروط تاکو شکل پس از نزدیک به چهار دهه فروش در ماه جولای متوقف شد.

کلوندایک توضیح داد که این شرکت “افزایش بی‌سابقه‌ای در تقاضا را در سراسر مجموعه ما تجربه کرده است” و باید “تصمیمات بسیار سختی برای اطمینان از در دسترس بودن پرتفوی کامل ما در سراسر کشور” اتخاذ کند.

با این حال، همه امیدها برای بازگشت آن از بین نمی رود. کلوندایک چند هفته پس از اعلام خیره کننده گفت: “ما طرفداران خود را شنیده ایم و امیدواریم در سال های آینده این خوراکی مورد علاقه را به کامیون های بستنی بازگردانیم.”

چای صادق RIP.

پس از حدود 25 سال عرضه در قفسه‌ها، شرکت مادر Honest Tea، کوکاکولا، اعلام کرد که چای سرد را از مجموعه محصولات خود حذف می‌کند.

کوکاکولا (KO) در سال 2008 40 درصد از سهام Honest را در اختیار گرفت و کوکا این برند را به طور کامل در سال 2011 به دست آورد. این شرکت همچنین Gold Peak و Peace Tea را می فروشد و قصد دارد برای خداحافظی با Honest بر روی این مارک ها تمرکز کند.

یکی از مدیران شرکت در بیانیه ای در ماه مه گفت: این اقدام “منابع سرمایه گذاری و ظرفیت زنجیره تامین را برای برآورده کردن بهتر نیازهای مصرف کننده آزاد می کند.”

چند هفته پس از اعلام Coke، بنیانگذاران Honest Tea یک نوشیدنی چای سرد بطری دیگری به نام Eat the Change را روانه بازار کردند.

RIP McRib.

امیدوارم تا زمانی که McRib ادامه داشت از آن لذت برده باشید. مک دونالد در بیانیه ای پس از ورود مجدد خود در ماه اکتبر اعلام کرد که “این می تواند آخرین فرصت شما برای طعم دادن به آن باشد” زیرا این زنجیره تایید کرده است که پس از این تبلیغات برای مدتی در سطح ملی فروخته نخواهد شد.

McDonald’s (MCD) اولین بار در سال 1981 McRib را به منوهای اطراف کانزاس سیتی اضافه کرد.، سوگند تیچهار سال بعد زنجیره ای آن را از منوی خود خارج کرد. اما در سال های اخیر در میان وفاداران مک دونالد (MCD) به یک فرقه مورد علاقه تبدیل شده است. قبلاً قبل از گسترش به تمام رستوران های ایالات متحده در سال 2020 به صورت منطقه ای فروخته می شد.

وندی وانیلی فراستی در نهایت باز خواهد گشت.

بیایید واضح بگوییم: Vanilla Frosty برای همیشه از بین نمی رود. اما امسال ناپدید شد تا Wendy’s بتواند طعم غذای یخ زده محبوب را تغییر دهد.

در حال حاضر به جای خود یک نعناع فراستی می فروشد که جایگزین طعم توت فرنگی شده است که در تابستان فروخته بود. وندی تاریخ دقیقی برای بازگشت وانیل نداشت، اما به این موضوع اشاره کرد که ممکن است طعم‌های فراستی بیشتری در سال 2023 به منوی آن اضافه شود.

-دانیل وینر-برونر از CNN در این گزارش مشارکت داشت.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما