shidachatbanner

الطاف حسین، رئیس MQM، آن را ملت بردگان می نامد & آیا پاکستان یک کشور است یا& ؟& اخبار جهان

لندنالطاف حسین، رهبر جنبش متحد قومی (MQM) گفته است که پاکستان کشوری با 230 میلیون برده است. به اصطلاح دموکرات ها و سیاستمداران خدمتگزار زمان هستند و تسهیل کننده اربابان خود در تشکیلاتی هستند که متشکل از برنج های فاسد در ارتش، بوروکرات های ارشد، جایگاه های عالی در قوه قضائیه عالی و اوج، اربابان فئودال و سرمایه گذاران املاک و مستغلات است.

الطاف حسین در توییت اخیر خود گفت که “پاکستان را شوخی کرده اند. ارتشیان تنها مسئول ورشکستگی پاکستان، قوه قضاییه برده شده، اقتصاد ویران شده و تروریسم هستند.” آزادی واقعی 230 میلیون نفر برده شده و از این رو او با خشم مقامات ارشد نظامی شرور مواجه است. وی گفت: “علاوه بر این، ارتش در اتحاد با دولت های دست نشانده خود نسل کشی مهاجران را انجام داد که منجر به کشته شدن بیش از 30000 نفر شد.”

وی از حاکمان پاکستان انتقاد کرد و گفت که گروه حیله گر تشکیلات سرنوشت جمعیت 230 میلیونی را رقم می زند. تشکیلات ظالمانه و غم انگیز کشور، حکومت های مهندسی شده را از طریق انتخابات تقلبی و در نتیجه حکومت هایی که برای خدمت به اربابان واقعی خود تشکیل شده اند، تصمیم می گیرند یا حتی تحمیل می کنند. آنها میلیاردها دلار از طریق رشوه ضرب می کنند، خزانه ملی را غارت می کنند و مالیات های سنگینی را بر توده های برده گرسنگی و فقر تحمیل می کنند.

وی ژنرال های نظامی و سرویس های مخفی ارتش را به فساد متهم کرد و گفت که آنها سیاست های داخلی، اقتصادی و خارجی کشور را دیکته می کنند. آنها ژنرال های نظامی هستند که تصمیم می گیرند چه کسی وطن پرست و چه کسی خائن باشد. طرح سوال در مورد مهندسی سیاسی نظامی کشور، غارت و غارت و نسل کشی مهاجران مظلوم و سایر ملل به نابخشودنی ترین جنایت تبدیل شده است و کسانی که چنین سوالاتی را مطرح می کنند خائن شناخته می شوند، همانطور که به MQM کرده اند. عالی الطاف حسین.

حسین گفت که قضات دادگاه های بدوی، عالی و عالی مقام کل قانون اساسی را کسب کرده اند. آنها می گویند که آنها قانون اساسی و قانون کشور هستند و رؤسای بزرگ، فئودال ها و سرمایه داران نیز به یک اندازه ادعا می کنند که قانون اساسی و قانون کشور هستند.

سپس ژنرال‌های نظامی می‌آیند که نه تنها ادعا می‌کنند، بلکه به عنوان تنها مقامات عمل می‌کنند. آنها با صدایی تیز می گویند آنچه می گویند، آنچه می نویسند و آنچه انجام می دهند قانون اساسی و قوانین واقعی کشور است.

او این سوال را مطرح کرد که 230 میلیون نفر برده شده کجا ایستاده اند. او از رهبران قانون اساسی و قانون خواست که یک صدا پاسخ دهند که 230 میلیون نفر برده، دهقان، کشاورز، کارگر و کشاورز هستند.

بنابراین، 230 میلیون انسان بی پناه، اعم از زن و کودک که کشته می شوند و مورد بی رحمی وحشیانه قرار می گیرند، سر و صدا و هیاهوی زیادی بر سر انواع بی عدالتی ها در حق آنها به پا نمی کنند. در غیر این صورت، وضعیت اضطراری یا حکومت نظامی در کشور اعمال خواهد شد، او در این باره گفت: “شما همیشه نور را به ما نشان دادید تا ما را در تاریکی راهنمایی کند. اکنون تاریکی همه جا را فرا گرفته است، بنابراین باید فرود بیایید تا تاریکی را از هم بپاشید.” خداوند.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما