shidachatbanner

اینترنت اشیاء بد است، اما لوازم خانگی شما اسلب های آشغال غیرقابل اعتماد هستند

buying from shopخرید خانه بدون پیش پرداخت با استفاده از برنامه های وام مسکن انتخاب شده امکان پذیر است. یا این امکان وجود دارد که جعبه حمل و نقل را باز کرده و دوباره ببندید. همچنین یک عضویت 100 دلاری وجود دارد که مزایای بیشتری مانند پس‌پرداخت و ارسال رایگان به شما می‌دهد. این واقعیت را در نظر بگیرید که برخی از خرده فروشان معاملاتی دارند که در آن سه لاستیک خریداری می کنید و چهارمین لاستیک رایگان دریافت می کنید. الهام بگیرید و برای فرار بعدی خود برنامه ریزی کنید. در مورد سابقه حرفه ای و میزان موفقیت آنها چیزی بدانید.

ممکن است آن را به عنوان چیزی بدانید که یک کارت اعتباری یا نقدی را از طریق آن می‌کشید. به تامین کننده اطلاع دهید که آیا فروش شما به خوبی انجام می شود و چقدر می تواند از شما انتظار داشته باشد تا معامله بهتری به دست آورید. ممکن است خراشیده یا شکسته شود! شاید صفحه مدار بدی یک کالا داشته باشد، یا صفحه شیشه‌ای پخش‌کننده موسیقی خراشیده شده و تعویض شده است، اما در برخی موارد، بسته‌بندی یک کالای بازسازی‌شده ممکن است در فرآیند رساندن آن به فروشگاه آسیب جدی دیده باشد. این ایده‌ها برای بیرون آوردن همه از خانه و داخل حیاط عالی هستند. ویژگی های قابل توجه سایت: یک ویژگی مجازی "آینه" به شما امکان می دهد عکس خود را در سایت آپلود کنید و ببینید که یک جفت عینک در شکل صورت شما چگونه به نظر می رسد تا به شما کمک کند جفت فریم نوری عالی را پیدا کنید. در مرحله بعد، بیایید لوازم جانبی را بررسی کنیم که به محافظت از صفحه نمایش ظریف رایانه لوحی شما کمک می کنند.

Buying From Shop

در این مقاله به برخی از محبوب‌ترین لوازم جانبی تبلت نگاه می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانند زندگی محاسباتی شما را کمی آسان‌تر کنند، آشنا می‌شویم. برخی دیگر با اتصال تبلت به یک مجموعه بلندگو کار می کنند که در برخی موارد آنها را نگه می دارد. مواردی وجود دارد که از چرم ساخته شده اند و باز می شوند یا مواردی از وینیل با پنجره های پلاستیکی که صفحه نمایش را در معرض دید قرار می دهند. اگر شما علاقه مند به خرید ملک ارزان قیمت در یک حراج هستید، چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. همانطور که قبلاً گفتیم، تبلت ها مزایای بسیار زیادی دارند. امروزه اکثر تبلت ها به ورودی خازنی نیاز دارند – به این معنی که نوعی جریان الکتریکی باید با صفحه لمسی تعامل داشته باشد.

قفل های شیشه و درب باید حداقل تا 6000 بار استفاده شوند و دسته ها حداقل برای 48000 چرخه دست نخورده باقی بمانند. شهروندان واجد شرایط باید کم درآمد یا بسیار کم درآمد باشند. آتاری به طور مشابه بازی های خود را برای گوشی های هوشمند و تبلت ها در دسترس قرار داده است، از جمله "Centipede"، "Asteroids"، "Missile Command"، "Yar's Revenge" و بسیاری دیگر. برای بازی‌های معمولی مبتنی بر مرورگر یا استفاده از سرویس‌های پخش بازی مانند Google Stadia، Nvidia GeForce Now و Xbox Cloud Gaming، به یک لپ‌تاپ بازی قدرتمند نیاز ندارید. نسخه دیجیتال PS5 شامل یک درایو دیسک نیست، بنابراین هیچ کپی فیزیکی از بازی ها روی کنسول قابل پخش نیست و شما مجبور خواهید بود همه بازی های خود را به صورت دیجیتال خریداری کنید.

Guide To Buying Household Appliances

شما مقدار کمی پول نقد دارید، اما به یک لپ‌تاپ زیبا توجه دارید که هزینه آن بیشتر از بودجه شما باشد. افرادی که در خانه زندگی می کنند معمولاً مایلند ماشین لباسشویی خوبی داشته باشند که بتواند بار سنگینی را تحمل کند. اگر قرار است تبلت شما کار سنگینی داشته باشد، قاب های پلاستیکی سختی وجود دارند که دوام زیادی را ارائه می دهند. اما با ویژگی های پیشرفته صفحه نمایش لمسی که امروزه در دسترس است، آیا قلم تبلت هنوز ضروری است؟ این به آنها راهی برای حفظ ارتباط با فرزندانشان می دهد، و از آنجایی که بسیاری از تلفن های همراه دارای GPS هستند، حتی می تواند به آنها این قدرت را بدهد که بدانند بچه هایشان در هر زمان کجا هستند.

Collective Good یک سازمان غیرانتفاعی است که تلفن‌های همراه و لوازم جانبی مستعمل را جمع‌آوری می‌کند، آن‌ها را بازسازی می‌کند و در کشورهای در حال توسعه که تلفن‌های بی‌سیم به دلیل مشکلات در نصب زیرساخت‌های تلفن ثابت به سرعت در حال گسترش هستند، می‌فروشد. هر ماه، هدیه گیرنده شما جعبه ای با غذاها، نوشیدنی ها و تنقلات لذیذ از کشورهای مختلف در سراسر جهان دریافت می کند. این بدان معنا نیست که کشورهایی مانند چین و کره قادر به تولید محصولات باکیفیت نیستند، اما وقتی در مورد لوازم خانگی صحبت می کنیم، آنها با همان تلورانس هایی ساخته نمی شوند که این محصولات در 20 یا 30 سال پیش ساخته شده بودند. می توان گفت که همه ما به تازگی یکی از سخت ترین و غیرمعمول ترین سال هایی را سپری کرده ایم که بسیاری از ما می توانیم به خاطر بسپاریم. در eBay، مشاهده بازخورد فروشنده و تاریخچه فروش آنها نسبتا آسان است. شما می توانید انجمن ها را مشاهده کنید و از تجربیات مختلف کارشناسان در انجمن یاد بگیرید تا تاریخ های قابل توجهی را که می توانند بر بازار فارکس تأثیر بگذارند، زیر نظر داشته باشید. خوشبختانه، راه هایی برای افزایش عمر باتری وجود دارد تا بتوانید تا زمانی که نیاز دارید به کار خود ادامه دهید.

مدل‌های Roomba ربات می‌توانند قیمت بسیار کمی داشته باشند، با مدل‌های بالاتر که در ردیف‌های مرتب‌تری تمیز می‌کنند، خانه شما را هوشمندانه نقشه‌برداری می‌کنند و با پلتفرم‌های هوشمندی مانند الکسا کار می‌کنند. خطرات و اشکالات امنیتی همچنان گریبان سازندگان و کاربران فناوری خانه های هوشمند را می گیرد. با این حال، در حالت شدید، ویژگی‌های از دست رفته و رژه اشکالات نمایشی، ارائه برخی خدمات را غیرممکن می‌کند. حتی اگر حشرات به طور معمول شما را نیش نمی زنند، برای جلوگیری از مالاریا از پشه ها دور نگه دارید. برخی حتی دارای بند هستند تا دستگاه شما به راحتی از روی شانه شما حمل شود، مانند یک کیف پیام رسان. من تشک کمی سفت با تکیه گاه بیشتر را ترجیح می دهم تا تشکی که در آن فرو رفته باشم، اما نمی خواهم احساس کنم که روی یک میز گرانیتی می خوابم. بسیاری دیگر در قفسه ها یا در کشوها بدون استفاده نشسته اند. حتی با وجود تعداد فزاینده‌ای از تلفن‌های همراه که هر ساله در ایالات متحده بازیافت یا بازسازی می‌شوند، تعداد بیشتری از تلفن‌های همراه وجود دارد که فقط در اطراف خود نشسته‌اند.

مانند بسیاری از ضایعات الکترونیکی دیگر، بسیاری از تلفن های همراه دست دوم و شکسته به خارج از کشور ارسال می شوند که در آن نیروی کار ارزان است و قطعات تعویض تلفن همراه نیز همینطور است. در اینجا گزینه های زیادی وجود دارد. همه چیز در مورد چیزی است که شما مایلید با خود حمل کنید. و ساخت باکیفیت آن با بهترین مک‌بوک‌ها عرضه می‌شود، اما مانند اپل، حتی در مقایسه با سایر لپ‌تاپ‌های ممتاز، لزوماً بهترین لپ‌تاپ نیست. با مشکلاتی که در افزایش سرمایه غیرمستقیم بانک ها با خرید دارایی های سمی آنها وجود داشت، تنها راه حل این بود که دولت ها و بانک های مرکزی ایدئولوژی نئولیبرالی خود را ببلعند و خودشان سهام بانک ها را خریداری کنند – حتی اگر این به این معنی باشد که برخی از بانک ها ممکن است عملا ملی شوند.. اگر کار (یا سرگرمی) شما شامل حرکات دقیق است، یک خودکار می‌تواند افزودنی عالی برای مجموعه لوازم جانبی شما باشد. بعد از یک روز طولانی یا یک تمرین طاقت فرسا، حمام آب گرم ممکن است اولویت اصلی شما باشد. این بدان معناست که در حالی که برخی از تبلت‌ها بیش از قابلیت‌های ذخیره‌سازی کافی دارند – iPad 2 بالای خط دارای 64 گیگابایت است – در مقایسه با دیسک‌های سخت که می‌توانند صدها گیگ فضا ارائه دهند، رنگ پریده‌اند.

اکنون اکثر تبلت ها دارای صفحه نمایش های باورنکردنی و با وضوح بالا هستند که برای تماشای فیلم عالی هستند. همانطور که قبلاً آموختیم، عمر باتری عالی و صفحه نمایش با وضوح بالا تبلت ها برای تماشای فیلم و ویدیو عالی هستند. علاوه بر این، کاور دارای بخش های تاشو است که به شما امکان می دهد آن را به یک پایه برای تایپ آسان یا تماشای فیلم تبدیل کنید. با این حال، تایپ کردن معمولاً یکی از آنها نیست. این کار می‌تواند تایپ گزارش‌های طولانی و ایمیل‌ها در رایانه لوحی شما را به کاری زمان‌بر تبدیل کند. هارد دیسک های تبلت این کار را کمی آسان تر می کند. در یک پاسیو یا عرشه کوچک، یک باغ سبزی عمودی می تواند محصولی چشمگیر در یک فضای کوچک با کار بسیار کمی از جانب شما ایجاد کند. هنگامی که فهرستی را در وب سایت سازنده مشاهده می کنید، به ماشینی با پردازنده کندتر و حافظه کمی کمتر رضایت می دهید.

دریافت کامل نرم افزار برای افزایش انرژی Buy شما

یا فقط باید بعد از چند روز استفاده از دستگاه را پس دهید؟ دنبال کردن پیوند شما را به صفحه ای می برد که در آن دستگاه مورد نظر خود را می بینید — 400 دلار کمتر از یک دستگاه کاملاً جدید است. علاوه بر این، ممکن است دریابید که فروشگاه لوازم خانگی محلی شما به شما امکان می دهد که به صورت حضوری چانه بزنید، بسته بندی کنید و بسیاری از گزینه های برتر خود را ببینید. شما می خواهید ببینید که سهام در حال افزایش است و سپس یک عقب نشینی حجمی ملایم داشته باشید، معمولاً به میانگین متحرک 10 یا 20 روزه در نمودار 1 یا 5 دقیقه ای، جایی که حمایت پیدا می کند و خریداران برای بالا بردن آن مجدداً وارد می شوند. اگر کسب و کاری دارید، ممکن است در برخی مواقع از شما خواسته شود که تراکنش های کارت اعتباری را انجام راهنمای خرید سرخ کن 9650 دهید. در حال حاضر رایانه‌ها بیشتر این تراکنش‌ها را در رستوران‌ها و سایر تجار انجام می‌دهند، اما بازار رو به رشدی برای لوازم جانبی تبلت‌ها وجود دارد که می‌توانند کارت‌های اعتباری را اجرا کنند. با این حال، سعی کنید هنگام رانندگی روی رایانه لوحی خود نباشید! پیوند به صفحه LMI اما همه چیز را مرتب نگه دارید: بدون کفش گل آلود روی پارچه، بدون پریدن روی تخت‌ها و مطمئن شوید که به موقع از خواب بیدار می‌شوید تا به خریداران همکار خود فرصت امتحان آن کاناپه را بدهید.

شرکت‌هایی مانند Funding Factory کارتریج‌های خالی را بازیافت می‌کنند و جوایزی مانند لوازم مدرسه، ابزار کلاس و لوازم الکترونیکی می‌دهند. به تبلت خود یک هارد اکسترنال بدهید. یک مجموعه خوب از بلندگوهای خارجی این اطمینان را ایجاد می‌کند که می‌توانید هر جایی که تبلت خود را ببرید، یک مهمانی رقص ایجاد کنید. این یکی شیک است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. مایکروسافت تا 10 درصد تخفیف محصولات منتخب را برای پرسنل نظامی فعال، سابق و بازنشسته و خانواده‌هایشان در رایانه‌های شخصی، بازی‌های رایانه شخصی، آفیس 365، ایکس‌باکس وان، لوازم جانبی و موارد دیگر ارائه می‌کند. تبلت‌ها مانند گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش لمسی، از لمس به‌عنوان ابزار اصلی ورودی استفاده می‌کنند. در حالی که بسیاری از تبلت‌ها صفحه‌کلیدهای عالی مبتنی بر صفحه نمایش دارند، اما هنوز زمان پاسخگویی و حس لمسی یک صفحه کلید واقعی و فیزیکی را ندارند.

Tablet Kiosk یک تبلت مقرون به صرفه برای تبلت های مبتنی بر ویندوز ایجاد می کند که از ورودی پورت USB استفاده می کند. در بخش بعدی و آخر ما: آیا باید یک خودکار به رایانه لوحی خود اضافه کنید؟ علاوه بر این، خودکار برای طراحی، طراحی و سایر کاربردهای هنری بسیار مفید است. برخی از برنامه‌ها به شما اجازه می‌دهند تا روی رایانه لوحی خود یادداشت برداری کنید، بنابراین یک خودکار بهترین ابزار برای این کار خواهد بود. در برخی از برنامه ها، داشتن خودکار می تواند بسیار مفید باشد. می‌توانید موجودی (های) کارت اعتباری خود را به یک کارت اعتباری با 0% آوریل موقت منتقل کنید و قبل از انقضای پیشنهاد، بدهی خود را پرداخت کنید. شرکت بلندگوی Altec Lansing همه چیز را از بلندگوهای پلاگین 30 دلاری تا بلوتوث های 200 دلاری تولید می کند که کیفیت صدای عالی را ارائه می دهند. من حاضرم یک جایزه ارائه کنم.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما
محتوای این سایت از منابع مختلف اینترنتی جمع‌آوری و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پردازش می‌شود، اما ما از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.