shidachatbanner

برونو غرغر نمیکنه، اتفاقا لینک های کلیش بالاست!

کد خبر : 1952120 |
30 تیر 1402 ساعت 18:05 |
16 هزار بازدید |

8
نقطه نظر

اریک تاناخ سرمربی منچستریونایتد در مورد گرفتن بازوبند کاپیتانی از هری مک گوایر و معرفی برونو فرناندز به عنوان کاپیتان شیاطین سرخ توضیحاتی داد.

برونو غرغر نمیکنه، اتفاقا لینک های کلیش بالاست!

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد در روزهای گذشته اعلام کرد که برونو فرناندز کاپیتان اول فصل آینده این تیم خواهد بود. پیش از آن باشگاه رسما اعلام کرده بود که بازوبند کاپیتانی از هری مگوایر گرفته شده است.

البته فرناندز فصل قابل توجهی از فصل گذشته بازوبند کاپیتانی را بست، زیرا مک گوایر در بیشتر فصل نیمکت نشین بود. امروز اریک در مورد این تغییر و تحول در کاپیتانی با تیمش صحبت کرد. و با استاش فرناندز لقب یک رهبر و نام نیک دارد و گفت برونو می تواند یک تیم متحد بسازد و پیشرفت کند.

گرفتن بازوبند کاپیتانی از هری مک گوایر
ما به همه احترام می گذاریم. او برای این تیم بسیار مهم است. اما می دانید که ما چهار بازیکن در این پست، یعنی وسط دفاع داریم. من بارها درباره این موضوع صحبت کرده ام که نمی توانیم کل فصل را با 11 بازیکن بازی کنیم و خوشحالم که 4 بازیکن بسیار خوبی در خط دفاعی داریم. ما به آنها نیاز داریم و همه باید مانند سال گذشته برای به دست آوردن فرصت بجنگند. هر کدام پتانسیل بالایی دارند و من راضی هستم که این کار را انجام دهد. همه چیز به او بستگی دارد

1900335

برونو فرناندز بازوبند کاپیتانی را به یونایتد داد
یک تیم خوب به یک رهبر، بازیکنانی در خدمت تیم، بازیکنانی که بتوانند چندین نقش را ایفا کنند، بازیکنان متخصص و بازیکنانی که بیشتر بر خلاقیت فردی تکیه دارند نیاز دارد. اما یکی از مهم ترین اعضای تیم بازیکنانی هستند که نقش رهبر را دارند. آنها تیم را در زمین می سازند و هدایت می کنند و کنترل کیفیت بازی بر عهده تیم است. یک نفر باید بازوبند را بازوبند را بازوبند را بازوبند را بازوبند را بازوبند را بازوبند. برونو الگویی برای بازیکنان است. فردی که روابط عمومی بالایی دارد و همیشه به دنبال حداکثر پتانسیل است. در عین حال او ایده سرمربی خود را به خوبی درک می کند. وجود چنین واسطه ای در زمین بین من و بازیکنان واقعا برای من خوشحال کننده است.

خرید بهیں اخریہ یونایتد از اینتر: آندره اونانا؟
بدون شک مهمترین چیز برای یک دروازه بان پاکیزگی است اما دروازه بان هر چقدر هم که خوب باشد به تنهایی نمی تواند به این هدف برسد. بنابراین تیم به یک سازماندهی دفاعی خوب نیاز دارد. اما این معیار اول یک دروازه بان خوب است. اما این روزها فوتبال حکم می کند که یک دروازه بان باید بتواند با پاهایش خیلی خوب کار کند و این یکی از بهترین ویژگی های آندره است. بنابراین ما واقعا خوشحالیم که او را در آستان خود داریم.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما