shidachatbanner

بله، علائم هشدار دهنده نظرسنجی دوباره چشمک می زند

قبل از انتخابات ریاست جمهوری گذشته، ما یک وب سایت ایجاد کردیم که آخرین نظرسنجی ها را ردیابی می کند – در داخل، آن را “دفتر خاطرات نظرسنجی” نامیدیم. علیرغم چرخه نظرسنجی سخت، یک ویژگی بسیار مفید بود: جدولی که نشان می‌دهد چه اتفاقی می‌افتد اگر نظرسنجی‌های 2020 مانند سال 2016 «اشتباه» بودند، زمانی که نظرسنجی‌ها به طور سیستماتیک قدرت دونالد جی. ترامپ را در برابر هیلاری کلینتون دست کم گرفتند.

جدول به طرز وحشتناکی پیشگو بود. در اینجا به نظر می رسد که در روز انتخابات در سال 2020، به علاوه یک ستون جدید با نتیجه نهایی. همانطور که می بینید، نتایج نهایی بسیار شبیه برآوردهای نظرسنجی «با خطای نظرسنجی مشابه سال 2016» بود.

ما این جدول خطای نظرسنجی را به یک دلیل ایجاد کردیم: در اوایل چرخه 2020، متوجه شدیم که جو بایدن به نظر می‌رسد از خانم بهتر است. کلینتون در همان جاهایی که نظرسنجی ها هر چهار سال قبل بیش از حد برآورد می کردند. این الگو لزوماً به این معنی نبود که نظرسنجی‌ها اشتباه خواهند بود – فقط می‌توانست منعکس‌کننده آقای. برای مثال، قدرت وعده داده شده بایدن در میان رای دهندگان سفیدپوست طبقه کارگر – اما این یک علامت هشدار بود.

این علامت هشدار دوباره چشمک می زند: نامزدهای دموکرات سنا در همان جاهایی که نظرسنجی ها آقای آقای را بیش از حد برآورد کرده بودند، از انتظارات پیشی گرفته اند. بایدن در سال 2020 و خانم. کلینتون در سال 2016

ویسکانسین مثال خوبی است. روی کاغذ، سناتور جمهوری خواه رون جانسون باید برای پیروزی مجدد در انتخابات مورد حمایت قرار گیرد. به عنوان مثال، شاخص فاندامنتال FiveThirtyEight، او را به یک مورد علاقه دو امتیازی تبدیل می کند. درعوض، نظرسنجی ها فراتر از وحشیانه ترین انتظارات دموکرات ها بوده است. نظرسنجی استاندارد طلایی دانشکده حقوق مارکت در ایالت حتی نشان داد که ماندلا بارنز دموکرات رهبری آقای دکتر را بر عهده دارد. جانسون با هفت درصد.

اما در این مورد، خوب برای دموکرات‌های ویسکانسین ممکن است بیش از حد خوب باشد که درست باشد. این ایالت در سال 2020 برای خطای نظرسنجی صفر بود، زمانی که نظرسنجی‌های پیش از انتخابات ثابت شد که برای آقای آقای صدق نمی‌کند. بایدن در نهایت، نظرسنجی ها آقای دکتر را بیش از حد برآورد کردند. بایدن حدود هشت درصد. به اندازه کافی ترسناک، آقای بارنز با حاشیه مشابهی بهتر از حد انتظار عمل می کند.

داده‌های ویسکانسین تنها نمونه‌ای از یک الگوی گسترده‌تر در سراسر میدان‌های نبرد است: هر چه نظرسنجی‌ها بیشتر آقای دکتر را بیش از حد برآورد می‌کردند. بایدن دفعه قبل، به نظر می رسد دموکرات ها نسبت به انتظارات بهتر عمل می کنند. و برعکس، دموکرات‌ها در برخی از ایالت‌هایی که نظرسنجی‌ها دو سال پیش نسبتاً دقیق بودند، مانند جورجیا، اعداد کمتر قابل توجهی را منتشر می‌کنند.

اگر این رابطه را بر روی نمودار قرار دهید – مراقب باشید، ویراستاران من به من اجازه داده اند که در مواردی پراکنده های چالش برانگیز را اضافه کنم – یک پیوند ثابت بین قدرت دموکرات امروز و اشتباه در نظرسنجی دو سال پیش مشاهده می کنید.

این احتمال را افزایش می دهد که قدرت ظاهری دموکرات ها در ویسکانسین و جاهای دیگر سرابی است – مصنوع از تعصبات مداوم و بدون توجه در تحقیقات نظرسنجی.

اگر نظرسنجی ها دوباره اشتباه باشد، توضیح آن دشوار نخواهد بود. اکثر نظرسنجی ها از انتخابات گذشته تغییرات روش شناختی قابل توجهی ایجاد نکرده اند. جامعه اصلی نظرسنجی پس از مرگ اعلام کرد که تشخیص قطعی اشتباه در انتخابات 2020 “غیرممکن” است.

الگوی قدرت دموکرات ها تنها نشانه ای نیست که ممکن است نظرسنجی ها همچنان به روش های مشابه خاموش باشند. از زمان تصمیم دادگاه عالی دابز در مورد سقط جنین، برخی از نظرسنجی‌ها گفته‌اند که نشانه‌های آشنای سوگیری عدم پاسخگویی را می‌بینند – وقتی افرادی که به نظرسنجی پاسخ نمی‌دهند به طور معناداری با کسانی که شرکت می‌کنند متفاوت هستند – دوباره به نظرسنجی‌هایشان سرازیر می‌شوند.

برایان استرایکر، یکی از شرکای ایمپکت ریسرچ (آقای بایدن یک مشتری است)، به من گفت که شرکت نظرسنجی او در نظرسنجی‌های اخیر «مجموعه پاسخ‌های دموکرات‌ها» دریافت می‌کند، به‌ویژه در «مکان‌های آشنا» که نظرسنجی‌ها در اخیر اشتباه کرده‌اند. چرخه ها

هیچ‌کدام از اینها به این معنی نیست که نظرسنجی‌ها به اندازه سال 2020 اشتباه خواهند بود. برخی از چالش‌های نظرسنجی در سال 2020 ممکن است پس از آن فروکش کرده باشند، مانند احتمال بیشتر اینکه لیبرال‌ها در خانه حضور داشته باشند (و در نتیجه احتمال شرکت در نظرسنجی‌ها بیشتر است) همه گیری و از نظر تاریخی، پیش‌بینی خطای نظرسنجی صرفاً با نگاه کردن به خطای چرخه قبلی دشوار بوده است. به عنوان مثال، نظرسنجی ها در سال 2018 چندان بد نبودند.

برخی از نظرسنجی ها تلاش می کنند تا با این چالش مقابله کنند. آقای. استرایکر گفت که شرکت او “تعداد رای دهندگان اولیه دموکرات، رای دهندگان اولیه و دیگر دموکرات های فوق العاده درگیر” را در نظرسنجی های خود محدود می کند. نظرسنجی های نیویورک تایمز/ کالج سینا گام های مشابهی را برداشته اند.

اما این الگو پس از اتفاقی که دو سال پیش افتاد، ارزش جدی گرفتن را دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا به روز رسانی جدول از سال 2020، با میانگین نظرسنجی در 9 ایالت که گزارش سیاسی کوک آن را رقابتی توصیف می کند، ارائه شده است. اگر نظرسنجی ها مانند سال 2020 اشتباه باشد، رقابت برای مجلس سنا بسیار متفاوت به نظر می رسد.

برتری آشکار دموکرات ها در رقابت های سنا در ویسکانسین، کارولینای شمالی و اوهایو از بین خواهد رفت. برای تصاحب مجلس، جمهوریخواهان به هر دو کشور جورجیا، آریزونا، نوادا یا پنسیلوانیا نیاز دارند. با پیشروی دموکرات‌ها در پنسیلوانیا و آریزونا، مبارزه برای کنترل مجلس به رقابت‌های بسیار نزدیک در نوادا و جورجیا خلاصه می‌شود.

صرف نظر از اینکه چه کسی مورد حمایت قرار می گیرد، رقابت برای کنترل سنا بسیار رقابتی خواهد بود. به نظر می رسد کنترل جمهوری خواهان بر مجلس یک نتیجه قطعی باشد.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما