shidachatbanner

تبلیغات در مسابقه فرماندار تگزاس، با برجسته کردن سقط جنین توسط اورورک آغاز می شود

هیوستون – با رأی گیری زودهنگام دو ماه دیگر، رقابت تبلیغاتی در رقابت برای فرمانداری تگزاس آغاز شده است. هفته گذشته، فرماندار گرگ ابوت نام خود را منتشر کرد و روز پنجشنبه، بتو اورورک، نماینده سابق ال پاسو در کنگره و نامزد همیشگی دموکرات‌ها، با دو نام خود مقابله کرد.

کمپین O’Rourke، به دنبال اهرم فشاری در یک کمپین سخت‌گیرانه، اما همچنان پر فراز و نشیب، بر سقط جنین متمرکز شد و به دنبال مهار خشم زنان در واژگونی Roe v. وید و این عصبانیت را متوجه آقای. ابوت

دو آگهی آن در روزی منتشر شد که به‌اصطلاح قانون ماشه‌ای – که توسط دادگاه عالی لغو Roe v. وید – در تگزاس اجرا شد. این قانون که سال گذشته توسط آقای ابوت، سقط جنین را بدون استثنا در مورد تجاوز جنسی یا زنای با محارم و تنها با استثنائات پزشکی محدود ممنوع می کند.

“از این روز به بعد، آگوست. 25، زنان در سراسر تگزاس دیگر آزاد نیستند. همه به خاطر قانون سقط جنین گرگ ابوت است.

آنها نتیجه می گیرند: “پس من به بتو رای می دهم که آزادی ما را به زنان باز می گرداند.”

نام 30 ثانیه ای دیگر از Mr. O’Rourke به طور مشابه به دنبال پیوند دادن او به ایده آزادی است، و سعی می کند کلمه ای را که اغلب توسط جمهوری خواهان استفاده می شود، بازیابی کند. این نام همچنین بر ممنوعیت سقط جنین در ایالت تحت عنوان آقای. ابوت، دارای یک زوج سیاسی در تگزاس است که اکنون هر دو از آقای. اورورک

شوهرش، تری رمزی، می گوید: «این کشور آزاد است. ما به فرمانداری نیاز داریم که آن را دریافت کند و آن بتو است.»

به نظر می‌رسد این نام بخشی از استراتژی آقای Mr. اورورک برای به چالش کشیدن آقای. ابوت به خاطر آرای متزلزل جمهوری خواهان، از جمله در دژهای معمولاً محافظه کار در اطراف روستایی تگزاس. در هفته‌های اخیر، او از ایالت عبور کرده است و در مقابل جمعیت‌های حامی در مناطق قرمز رنگ ظاهر می‌شود، اما گهگاه معترضان پر سر و صدا و مسلح را به خود جلب می‌کند.

در مقابل آقای حملات اورورک، کمپین فرمانداری استراتژی ای را برای نام کوچک او انتخاب کرد که در انتخابات قبلی به خوبی جواب داد: تصویری بیوگرافی از فرماندار، رئیس دو دوره ای که از ویلچر استفاده می کند و از آن زمان در دفتر انتخابی ایالتی در تگزاس بوده است. دهه 1990

این عنوان بازگو کننده بهبودی او از تصادفی است که تا حدی او را فلج کرد و توسط همسرش سیسیلیا که اسپانیایی تبار است روایت می شود. ستاد انتخاباتی فرماندار گفته است که معتقد است آقای. ابوت می تواند اکثریت رای دهندگان اسپانیایی تبار را که به طور فزاینده ای به جمهوری خواهان روی آورده اند، به دست آورد، به ویژه در مناطق روستایی تگزاس جنوبی.

خانم او می گوید: «سخت کوشی، پشتکار و خانواده: این چیزی است که گرگ ابوت را تعریف می کند و چگونه او تگزاس را اداره می کند. ابوت می گوید.

این نام اولین مورد از پیام هایی است که احتمالاً رگباری از پیام های آقای. ابوت که قول داده است 100 میلیون دلار برای این مسابقه هزینه کند و کمپین او تاکنون حدود 20 میلیون دلار در فضای تلویزیونی و دیجیتالی برای تبلیغات تضمین کرده است.

آقای. O’Rourke، همچنین یک جمع آوری سرمایه ماهر، پشت سر آقای. ابوت که با ده ها میلیون نفر در دست وارد رقابت شد. تا زمان تشکیل پرونده در جولای، فرماندار 46 میلیون دلار در اختیار داشت و آقای. اورورک 24 میلیون دلار داشت. کمپین O’Rourke بارها به اهداکنندگان بالقوه بر هزینه بالای تبلیغات در سراسر ایالت تگزاس تاکید کرده است.

چندین نظرسنجی در هفته های اخیر نشان می دهد که آقای. اورورک پنج تا هفت درصد از آقای. ابوت که در سال 2018 با 13 درصد برنده شد.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما