shidachatbanner

جورجیا و ایالت اوهایو همه چیز را در مورد شماره می دانند. اجراهای 4 Seeds Making Title

علاوه بر این، وی افزود، بذرها در این مرحله بیش از “دو عدد جلوی نام یک نفر” نیستند.

روی کاغذ و در قضاوت های پیش از بازی شانس سازان، حداقل، بولداگ ها، که 13-0 هستند و به راحتی عنوان کنفرانس جنوب شرقی را به دست آورده اند، برای رسیدن به ژانویه با یک مانع بزرگ روبرو هستند. 9 بازی قهرمانی مقابل شماره 2 میشیگان یا شماره 3 تگزاس کریستین، که در روز شنبه در Fiesta Bowl رقابت خواهد کرد. ایالت اوهایو، اولین برنامه خرک از No. قهرمان ملی 4 نفره در دوره پلی آف، با رکورد 11-1 وارد آتلانتا شد، زخم ناشی از میشیگان آن بسیار بزرگ بود. مربی رایان دی گفت: “هر بازی ای که در ایالت اوهایو بازی می کنید دارای عظمت زیادی است و اگر اینطور فکر نمی کنید، سعی کنید یک بازی را ببازید.”)

اما باکی ها، مانند بولداگ ها، اغلب درخشیده اند.

میانگین 492.7 یارد ایالت اوهایو در هر بازی در این فصل. گرجستان 491.9 بود. دفاع جورجیا که بهترین دفاع در زیربخش فوتبال بول در توقف عجله‌کنندگان است، از طریق هوا بسیار آسیب‌پذیرتر است، جایی که ایالت اوهایو کنفرانس ده بزرگ را رهبری می‌کرد. بولداگ ها در مجموع 292 یارد در هر بازی تسلیم شدند، باکی ها حدود 304 یارد را مجاز کردند، و هر دو دفاع در نزول های سوم مهارت داشتند.

سدریک ون پران، مرکز شروع گرجستان در این فصل و مسابقات قهرمانی سال گذشته، در حالی که نقاشی طلسم دانشگاهش را با دست آزاد می‌کشید، با کمی هیبت گفت: «آن بچه‌ها عالی هستند». او پیشنهاد کرد که اعتماد به نفس بیش از حد در رختکن جورجیا وجود ندارد زیرا بولداگ ها می دانستند که این کار در برابر تیمی به سرعت و فیزیکی مانند ایالت اوهایو مضر خواهد بود.

رتبه اول پلی آف لزوما یک هدیه نیست. بیشتر شماره 2 دانه نسبت به شماره قهرمانی قهرمانی را کسب کرده اند. 1 تیم و تیم‌هایی که در رده چهارم قرار دارند، به همان اندازه عناوین قهرمانی را به دست آورده‌اند. با این حال، تیم‌ها در رده‌بندی شماره قرار گرفتند. 1 سه برابر بیشتر احتمال دارد که به مسابقات قهرمانی برسند. میانگین برد آنها در نیمه نهایی حدود 20 امتیاز بود.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما