shidachatbanner

خانه برای فروش در بروکلین و منهتن

بروکلین | خیابان اوشن 125، شماره 5K

یک استودیو 550 فوت مربعی با کف‌پوش‌های چوبی، کمدهای مستقل در سرسرای ورودی، یک اتاق نشیمن پایین‌تر، آشپزخانه با ماشین ظرف‌شویی و جزیره، و حمام پنجره‌دار با وان، در طبقه پنجم شش خانه. ساختمان دربان طبقه قبل از جنگ با حیاط، سرپرست، اتاق رختشویی، اتاق دوچرخه و انباری اضافی. اندرو استایکر-اپستاین، شرکت های چارنی، 215-431-1408; charneycompanies.com

هزینه های مشترک

474 دلار در ماه

طرفداران

تمام پنجره ها مشرف به حیاط عقب هستند. این ساختمان روبروی پارک پراسپکت قرار دارد. فضای یک تخت را می توان با پرده یا قفسه جدا کرد.

جونز

حمام قدیمی و یخچال کوچک است.


منهتن | 100 خیابان 53 شرقی، پلاک. 7A

یک آپارتمان یک خوابه، یک و نیم حمام، 1140 فوت مربع با پنجره های مواج از کف تا سقف، کف های بتنی براق الماس، و سقف های بتنی آجدار 11 فوتی. یک آشپزخانه اوپن و منطقه نشیمن با وسایل یکپارچه، ماشین ظرفشویی و میزهای فولادی ضد زنگ برس خورده. یک اتاق خواب با کمد پشت در جیبی و حمام اختصاصی با میز سنگ تراورتن، کف بتنی با حرارت تشعشعی و دوش بارانی، در طبقه هفتم یک ساختمان 63 طبقه دربان با استخر، اسپا، سالن بدنسازی، یوگا استودیو، اتاق بیلیارد، اتاق کنفرانس، کتابخانه و یک رستوران ستاره دار میشلن در طبقه همکف. کرت باوچیو، براون هریس استیونز، 646-325-1195; bhsusa.com

هزینه ها

هزینه های معمول: 2078 دلار در ماه
مالیات: 2093 دلار در ماه

طرفداران

این واحد دارای تهویه مطبوع مرکزی و دو ناحیه گرمایش و سرمایش، به‌علاوه فضای ذخیره‌سازی فراوانی است که به طور مرتب در کابینت پنهان شده است. امکانات رفاهی در این ساختمان با خدمات کامل و دستکش سفید فراوان است.

جونز

دید از طبقه هفتم محدود است. وان حمام نیست ساختمان فاقد فضای بیرونی مشترک است.


منهتن | ریورساید درایو 35، شماره 3

تعاونی دوبلکس یک خوابه، دو حمام، 1800 فوت مربع با راه پله مارپیچ در سرسرا. یک اتاق نشیمن با یک شومینه گازی و یک پنجره خلیج. آشپزخانه با میزهای بلوک قصابی و ماشین ظرفشویی؛ یک اتاق ناهارخوری با شومینه گازی، سقف‌های قفسه‌ای، کرکره‌های چوبی اصلی، و قالب‌گیری چوبی دست‌ساز. یک اتاق خواب اختصاصی با شومینه گازی، چهار کمد حمام و یک جکوزی. ماشین لباسشویی و خشک کن؛ و یک تراس، در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه، 1888 سنگ آهک توسط Lamb & Rich. مایکل اس بی موران، خدمات خانگی برکشایر هاتاوی، 917-747-7643; bhhssnyproperties.com

هزینه های مشترک

3575 دلار در ماه

طرفداران

این آپارتمان در حال حاضر متعلق به یک برنده سه جایزه تونی است و سالن بزرگ و جزئیات قبل از جنگ به اندازه یک صحنه تئاتر دراماتیک هستند. اتاق خواب 25 فوت عمق دارد.

جونز

پله های مارپیچ ممکن است برای همه احساس امنیت نداشته باشند، اگرچه امضاهای مجریان معروف راه پله را تزئین می کنند. آشپزخانه و حمام طبقه پایین می توانند از به روز رسانی استفاده کنند.

با توجه به سرعت بازار فعلی، برخی از املاک ممکن است در زمان انتشار دیگر در دسترس نباشند.

برای به روز رسانی ایمیل هفتگی در مورد اخبار املاک و مستغلات مسکونی، اینجا ثبت نام کنید.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما