shidachatbanner

خودروی الکتریکی دیگر دوچرخه‌های الکترونیکی زمینه را برای آمریکایی‌هایی که از خودروهای بنزینی دوری می‌کنند به دست می‌آورند

کریستال و برایان ویلیامز، زوج متاهلی که در خارج از دنور زندگی می کنند، اخیراً تصمیمی گرفتند که چند سال پیش رادیکال به نظر می رسید.

این جفت، 33 و 29 ساله، ماشین خود را به خاطر یک جفت دوچرخه برقی رها کردند. برایان هر روز هفته، 18 مایل رفت و برگشت، او را سوار می کند تا در دانشگاه خود تحصیل کند. کریستال، یک سوارکار کم تجربه، چند بار در هفته از او استفاده می کند تا به محل کارش در مرکز شهر دنور برسد، و برای انجام امور و گردش ها. مدل‌های سفارشی آن‌ها که توسط یک تولیدکننده تخصصی دوچرخه الکترونیکی مونتاژ شده‌اند، اکنون تنها وسیله حمل‌ونقل شخصی آن‌ها است.

ما تصمیم گرفتیم با ماشین خود معامله کنیم و دوچرخه های برقی بگیریم زیرا قیمت بنزین در حال افزایش بود و هیچ کس وقت ندارد برای یک تسلا صبر کند.،

کریستال می گوید.

در مسیر آینده حمل و نقل الکتریکی ما، بسیاری از آمریکایی های دیگر با دوچرخه برقی سفر می کنند. در واقع، در سال گذشته، آمریکایی‌ها بسیار بیشتر از این دو چرخ موتوری خریدند – به گفته اد بنجامین، تحلیلگر صنعت از eCycleElectric، 880000 دستگاه، تا ماشین‌های تمام برقی که بر اساس گزارش Cox Automotive، مجموعاً حدود 487000 دستگاه از آن‌ها فروش داشتند. با وجود افزایش فروش خودروهای برقی، رقابت امسال همچنان بسته است.

برای سال‌ها، طرفداران انتقال به وسایل نقلیه الکتریکی پیش‌بینی می‌کردند که وقتی هزینه بسته‌های باتری آن‌ها به حدی کاهش یابد که یک خودروی برقی جدید تقریباً به همان قیمت یک خودروی بنزینی باشد، تقاضا برای آنها منفجر خواهد شد و آنها جایگزین خودروهای معمولی خواهند شد. به گفته کاکس اتوموتیو، نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد ما در ابتدای این گذار هستیم، زیرا خودروهای الکتریکی جدید اکنون بیش از 5 درصد از کل وسایل نقلیه فروخته شده در ایالات متحده را تشکیل می‌دهند که این رقم در سال 2020 2 درصد بود.

اما چیزی که آن حامیان عموماً پیش‌بینی نمی‌کردند این بود که همان تکثیر کارخانه‌های باتری‌سازی که برای تأمین تقاضای هولناک صنعت خودروسازی ساخته شده‌اند، قیمت باتری‌ها را برای سایر مصارف نیز کاهش می‌دهد – و امکان حمل و نقل غیرخودرویی را فراهم می‌کند که قبلاً واقعاً وجود نداشت. . اینها شامل اسکوترهای برقی و دوچرخه‌های الکترونیکی می‌شوند که قادر به سرعت، برد و قابلیت اطمینان هستند که آنها را به جایگزین مناسبی برای وسایل نقلیه موتوری برای برخی از سواران و در برخی سفرها تبدیل کرده است.

به‌طور کلی، فروش دوچرخه‌های الکترونیکی بین سال‌های 2019 تا 2021 بیش از سه برابر شده است. آقای می‌گوید در حالی که فروش دوچرخه‌های معمولی در سال 2022 به‌دلیل کاهش تقاضای ناشی از بیماری همه‌گیر به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است، فروش دوچرخه‌های برقی نسبتاً قوی است. بنیامین.

به گفته آقای او، حدود 326000 دوچرخه الکترونیکی در نیمه اول سال 2022 به ایالات متحده وارد شده است. داده های بنیامین (از آنجایی که تقریباً تمام دوچرخه های الکترونیکی فروخته شده در ایالات متحده وارداتی هستند و سپس به سرعت فروخته می شوند، این عدد نشان دهنده خوبی برای تعداد خریداری شده است.) از آنجایی که فروش دوچرخه های الکترونیکی مقداری فصلی است، او تخمین می زند که رقم کل برای تمام سال 2022 700000 دوچرخه برقی خواهد بود. این حدود 20 درصد کمتر از دوچرخه های الکترونیکی فروخته شده در سال 2021 است، اما 55 درصد بیشتر از فروش دوچرخه در سال 2020 است.

در همین حال، بر اساس اعلام شرکت خودروسازی کاکس، در 6 ماهه اول سال 2022، رکورد تعداد خودروهای الکتریکی، حدود 370 هزار دستگاه، در ایالات متحده فروخته شد.

با وجود اینکه آنها با خودروهای برقی مطابقت دارند، فروش بالای دوچرخه های الکترونیکی نشان می دهد که حتی در آمریکای شیفته خودرو، افزایش قیمت خودرو، سوخت و بیمه برخی از مصرف کنندگان را وادار می کند تا حداقل استفاده از خودروهای خود را با دوچرخه های الکترونیکی تکمیل کنند. تریپس

FattE-Bikes of Denver یکی از معدود مونتاژکنندگان دوچرخه های الکترونیکی مستقر در ایالات متحده است.

از اسباب‌بازی‌های بومر گرفته تا جابجایی‌های Gen-Z

یک دهه و بیشتر، دوچرخه های برقی بسیار کمتر از الان بودند. آنها تمایل داشتند که برد نسبتاً کوتاه و موتورهای کم‌قدرتی روی چرخ‌های خود نصب کنند – به اندازه 250 وات – به این معنی که شتاب ضعیفی داشتند و در سرعت‌های کمتر از 20 مایل در ساعت زمانی که فقط توسط موتور کار می‌کردند، از آن خارج می‌شدند.

تولیدکنندگان جمعیتی متفاوت از آنچه اکنون انجام می دهند را هدف قرار داده اند، عمدتاً بچه هایی که برندهایی مانند Pedego را انتخاب کرده اند، که در آن زمان بر دوچرخه های سبک رزمناو ساحلی برای کسانی که ممکن است صرفاً با قدرت خودشان راحت دوچرخه سواری نمی کنند، تمرکز کرده اند.

دان دی کوستانزو، مدیر اجرایی Pedego که 232 فروشگاه در 47 ایالت دارد و در سال 2008 تأسیس شده است، می‌گوید: در کنار ادراک و آگاهی از دوچرخه‌های الکتریکی، “موضوع دیگری که به طور چشمگیری تغییر کرده است، فناوری است.” خیلی بهتر است،” او اضافه می کند.

باتری ها به طور فزاینده ای متراکم انرژی شده اند. انرژی ذخیره شده به ازای هر واحد وزن در باتری های لیتیوم یون به طور متوسط ​​سالانه 7 تا 8 درصد افزایش یافته است و قیمت سلول ها کاهش یافته است. آقای آقای می‌گوید: «باتری‌ها قبلاً 100 تا 200 چرخه و 10 تا 20 مایل دوام می‌آوردند، و اکنون برای 2000 چرخه و 50 تا 60 مایل بدون پدال زدن خوب هستند. دی کوستانزو.

در عین حال، موتورهایی که این باتری‌ها به آنها سوخت می‌دهند، قابل اعتمادتر و قدرتمندتر شده‌اند، با دوچرخه‌های الکترونیکی جدید که معمولاً دارای موتورهای 500 واتی و حتی 750 واتی در یک چرخ یا موتورهای کارآمدتر «میان‌درایو» هستند. خروجی اسمی کمتری دارند اما می توانند عملکرد مشابه یا بهتری ارائه دهند. در همین حال، قیمت‌های دوچرخه‌های الکترونیکی متفاوت شده است، مدل‌های پایه به قیمت‌های 1000 دلار و کمتر، گزینه‌های میان رده تا حدود 3000 دلار و مدل‌های لوکس – مانند مدل 10،000 دلاری پورشه – قیمت‌های بسیار بیشتری دارند.

هزینه برق برای شارژ یک دوچرخه الکترونیکی در مقایسه با هزینه سوخت یک خودرو بسیار ناچیز است – بین 30 تا 50 دلار در سال، بسته به هزینه برق محل زندگی و میزان استفاده از دوچرخه.

تغییرات در فناوری زیربنایی در دوچرخه‌های الکترونیکی، به‌علاوه اضافه شدن زنگ‌ها و سوت‌هایی مانند سیستم‌های ضد سرقت جی‌پی‌اس، تنوع زیادی از طرح‌ها را به وجود آورده است، با تمرکز بسیاری از تولیدکنندگان بر روی ساخت دوچرخه‌های الکترونیکی که شامل همه چیزهایی است که یک مسافر ممکن است برای سفارش به آن نیاز داشته باشد. برای تعویض ماشین

قطعات آماده مونتاژ در فروشگاه FattE-Bikes.

FattE-Bikes دارای لاستیک های مقاوم در برابر سوراخ شدن و بزرگی است که بهتر می توانند چاله ها و آب و هوای بد را کنترل کنند.

FattE-Bikes از دنور، جایی که کریستال و برایان دوچرخه های الکترونیکی خود را در ماه مه خریداری کردند، یکی از معدود مونتاژکنندگان دوچرخه های الکترونیکی مستقر در ایالات متحده است و نمونه ای از این روند است. کنی فیشر، یکی از بنیانگذاران این شرکت، می گوید: «من به مردم می گویم که این یک دوچرخه سنگین نیست، یک وسیله نقلیه الکتریکی سبک است. دوچرخه‌های این شرکت شامل بسیاری از ویژگی‌های ماشین مانند، مانند آینه‌های دید عقب، چراغ‌های عقب و ترمز، باتری‌های دوربرد، دریچه گاز برای سواری بدون پدال اختیاری و لاستیک‌های چاق مقاوم در برابر سوراخ‌شدگی هستند که بهتر می‌توانند چاله‌ها را کنترل کنند. و آب و هوای بد

غول‌های دوچرخه‌سواری موجود سرمایه‌گذاری زیادی روی دوچرخه‌های الکترونیکی می‌کنند، از جمله Shimano، Giant، Pon Bicycle Holding و Accell Group.،

همه آنها درآمد سالانه بیش از 1 میلیارد دلار دارند. به گفته آقای دکتر، از آنجایی که دوچرخه‌های الکترونیکی قیمت‌های بسیار بالاتری نسبت به دوچرخه‌های معمولی دارند، آنها فرصتی برای سود بیشتر در تجارتی هستند که در آن حاشیه‌ها از لحاظ تاریخی بسیار کم بوده است. بنیامین.

Rad Power Bikes مستقر در سیاتل بیش از 300 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است تا تجارت خود را در فروش مستقیم دوچرخه الکترونیکی به مصرف کننده ایجاد کند. این شرکت تعدادی مدل را برای مسافران ارائه می‌کند، از جمله دوچرخه‌های الکترونیکی تاشو، دوچرخه‌های الکترونیکی باری که قادر به حمل چند کودک یا باری از مواد غذایی هستند، و مدل‌های پله‌ای به سبک موتورسیکلت که جایگزین قفسه دوچرخه‌های عقب سنتی می‌شوند. یک صندلی پددار مناسب برای حمل دومین مسافر بالغ.

نگرانی های ایمنی و زیرساخت

در حالی که فروش دوچرخه های الکترونیکی در ایالات متحده قوی است، آنها نسبت به اتفاقاتی که در جاهای دیگر رخ می دهد ناتوان هستند. طبق اعلام کنفدراسیون صنعت دوچرخه اروپا، در سال 2021، 5 میلیون دوچرخه الکترونیکی در اروپا فروخته شد که بیش از پنج برابر رقم ایالات متحده است. بر اساس گزارش شرکت فناوری و اطلاعات بازار فلزات شانگهای، در چین، فروش سالانه دوچرخه های الکترونیکی به طور مداوم به 30 میلیون نفر می رسد.

بخشی از این امر فرهنگی است – به هر حال دوچرخه و اسکوتر از زمان اختراع خود جزء اصلی بسیاری از شهرهای جهان بوده اند – اما به دلیل طراحی بسیار مناسب تر دوچرخه و پیاده در بسیاری از شهرهای غیرآمریکایی نیز می باشد. گروه‌های مدافع در ایالات متحده تلاش کرده‌اند تا شهرهای آمریکا را به مکان‌های امن‌تری برای رفت و آمد مردم با وسایلی غیر از خودرو تبدیل کنند، اما افزایش تلفات عابران پیاده و دوچرخه‌سواران در طول همه‌گیری نشان می‌دهد که این کشور هنوز راه زیادی در پیش دارد.

ریچل هالتین، مدیر حمل و نقل پایدار در گروه حامی دوچرخه Bicycle Colorado می گوید: «دوچرخه های الکترونیکی برای من گونه های شاخص یک سیستم حمل و نقل سالم هستند. به عبارت دیگر، هنگامی که مردم در انتخاب یک دوچرخه برقی یا ماشین جایگزین دیگر احساس امنیت می کنند، نشان دهنده این است که خانه آنها مکانی است که احساس می کنند می توانند با استفاده از هر وسیله حمل و نقلی که ترجیح می دهند رفت و آمد کنند.

حتی در شهرهای نسبتاً دوستدار دوچرخه کلرادو مانند بولدر و دنور، تغییر جاده ها به گونه ای که بیش از وسایل نقلیه بزرگتر با حداکثر سرعت کار می کنند، چالش برانگیز است و زمان زیادی می برد. خانم می‌گوید: «بخش بد در مورد حمایت از حمل‌ونقل این است که مانند حمایت از یخچال‌های طبیعی است. هولتین. اولویت قرار دادن مسیرهای دوچرخه سواری حتی می تواند به معنای مبارزه با رانندگانی باشد که از دیدن جاده ها از دست دادن خط بیزارند.

یکی از جایگزین‌هایی که در برخی از جوامع کارساز بوده است، ارتقای مسیرهای شهری موجود است تا بتوانند دوچرخه‌های الکترونیکی و سایر وسایل نقلیه الکتریکی سبک بیشتری را در خود جای دهند. به عنوان مثال، شهر تفریحی کلرادو در استیمبوت اسپرینگز، در حال ارتقای مسیر اصلی رودخانه یامپا است تا ترافیک دوچرخه بیشتری را در خود جای دهد تا به افرادی که خارج از شهر زندگی می‌کنند، دسترسی آسان‌تر، از طریق دوچرخه و دوچرخه الکترونیکی، به استراحتگاه‌هایی که در آن‌ها وجود دارد، انجام دهد. بسیاری از آنها کار می کنند.

در حومه دنور لیک‌وود، جایی که خانواده‌های ویلیامز زندگی می‌کنند، مسیرهای دوچرخه‌سواری موجود در وهله‌ی اول، عامل تعیین‌کننده‌ای برای راحت کردن این زوج در کنار گذاشتن خودرویشان بود، و هر دو می‌توانند تقریباً در تمام مسافت رفت‌وآمد خود در مسیرها بمانند. کریستال ویلیامز می‌گوید: وقتی یک سفر بیشتر در جاده‌ها انجام می‌شود، به جای آن از Uber یا حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند.

کایل تریپ از FattE-Bikes یک پوشش روی قطعات دوچرخه در فروشگاه دنور اعمال می کند.

آینده مبهم قیمت باتری و قطعات

مشکلات زنجیره تامین مداوم باعث افزایش قیمت های سرسختانه برای خودروهای برقی جدید – که در حال حاضر حدود 66000 دلار است – می شود و سازندگان دوچرخه های الکترونیکی نیز از این خطراتی که خودروسازان را تحت تاثیر قرار داده مصون نیستند. برخی از مدل‌های دوچرخه الکترونیکی از جمله دوچرخه‌های راد پاور طی سال گذشته 100 تا 300 دلار افزایش قیمت داشته‌اند.

فرانسیس وانگ، مدیر اجرایی نانوگراف، یک استارتاپ باتری که سلول‌هایی را در اختیار ایالات متحده قرار داده است، می‌گوید در حالی که قیمت باتری‌های لیتیوم یونی هر سال از زمان اختراع آن‌ها کاهش می‌یابد، اما بعید است که با محاسبه قیمت‌های آن‌ها در سال 2022 درست باشد. ارتش. مواد حیاتی برای ساخت باتری ها، از جمله لیتیوم، نیکل و کبالت، به ویژه از زمان آغاز جنگ در اوکراین، شاهد افزایش قیمت آن ها بوده اند. او می‌افزاید: در حالی که پیش‌بینی قیمت آتی سلول‌های لیتیوم یونی دشوار است، برخی کالاها مانند گرافیت برای برآوردن تقاضای جهانی در سال 2022 و برای آینده قابل پیش‌بینی به اندازه کافی وجود ندارد.

افکار خود را به اشتراک بگذارید

آیا دوچرخه الکترونیکی خریده اید؟ تجربه خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

با بدتر شدن شرایط اقتصادی جهانی، حتی غول دوچرخه‌های الکترونیکی ایالات متحده، Rad Power، حدود 20 درصد از نیروی کار خود را از آوریل سال جاری اخراج کرده است، زیرا این شرکت از تمرکز بر رشد به تمرکز بر پایداری بلندمدت خود می‌گذرد.

پیش‌بینی اینکه چگونه افزایش قیمت قطعات خودروهای الکتریکی و خودروهای الکتریکی سبک برای آینده حمل‌ونقل شخصی در ایالات متحده رخ خواهد داد، دشوار است. اما اگر آنها وسایل نقلیه الکتریکی را دور از دسترس مصرف کنندگان روزمره که در عین حال تحت فشار تورم و قیمت سوخت بالا هستند، نگه دارند، مقرون به صرفه بودن نسبی دوچرخه های الکترونیکی می تواند آنها را برای آمریکایی های بیشتری جذاب تر کند – به ویژه با ادامه ساخت زیرساخت های شهرها. مورد نیاز است تا آنها را به یک جایگزین مناسب تبدیل کند.

برای تجزیه و تحلیل بیشتر WSJ Technology، بررسی ها، توصیه ها و سرفصل ها، در خبرنامه هفتگی ما ثبت نام کنید.

بنویسید کریستوفر میمز در [email protected]

حق چاپ ©2022 Dow Jones & Company, Inc. تمامی حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما