shidachatbanner

دیزل ژنراتور لیست قیمت خرید مشخصات کاتالوگ آبادیزل

بازرسی تمام قسمت ها بصورت تک تک برای اطمینان از با کیفیت بودن ژنراتور ضروری است.

دیزل ژنراتور

  • در این شرایط دیزل ژنراتور اضطراری به عنوان پشتیبان وارد مدار شده و به طور موقت و با حداکثر توان، برق مورد نیاز سیستم را تامین خواهد کرد مانند تامین برق اضطراری مناطق مسکونی و بیمارستان ها.
  • دیزل ژنراتورهایی که به صورت کانوپی دار ساخته می شوند دارای محفظه های مخصوصی هستند که نصب آن ها را بسیار راحت نموده است.
  • رابط کاربری یا همان کنترل پنل (Control Panel) پل ارتباطی کاربر با دستگاه است که از طریق آن کاربر می‌تواند دستگاه مورد نظر خود را روشن یا خاموش نموده و یا سایر عملیات‌های های آن را نظارت و بررسی کند.
  • از این رو استفاده از منابع برق جایگزین و اضطراری در صنعت، ادارات و ساختمان های بزرگ مسکونی امری حیاتی است.

این کمپانی در سال (2009) توسط کمپانی چینی ویچای (Weichai) خریداری شد و محصولات این شرکت تحت لیسانس کشور فرانسه و با استاندارهای اروپایی و تحت نام بائودین به بازار عرصه شد. مخزن و سیستم سوخت در دیزل ژنراتور وظیفه تامین و انتقال سوخت را برعهده دارد.

سلام جناب سلطانی عزیز، هایپر صنعت فامکو در حال حاضر تنها در زمینه فروش ژنراتور فعالیت دارد. سلام جناب خدایاری عزیز، خیر، شما به دستگاهی با 13 الی 14 کیلووات توان نیاز دارید.

وقتی به عنوان منبع اصلی تغذیه استفاده می شود (به عنوان مثال وقتی منبع تغذیه وجود ندارد یا شبکه برای استفاده از آن بسیار ضعیف است) از این به عنوان “حالت جزیره” یاد می شود.

واحد اندازه گیری دیزل ژنراتور KVA – KW

عوامل مختلفی که می تواند منجر به افزایش یا کاهش مقدار سوخت مصرفی شود. به هر حال اگر این رسوبات پیشروی کند تا مرحله‌ای است که رینگ‌های پیستون داخل شیارهایشان را تصرف کنند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه صنایع دیزلی مبنا می‌باشد. تأمین روشنایی برای اتاق بیماران و بخش جراحی، کارکرد سیستم سرمایشی و گرمایشی، کارکرد سیستم تهویه بیمارستان و…

استفاده از سوخت تمیز و با کیفیت، به عنوان یکی از موارد مهم برای استفاده ایمن از دیزل ژنراتور، توصیه می‌شود.با رعایت دقیق این نکات ایمنی، می‌توان از دیزل ژنراتور به صورت ایمن و بهینه استفاده کرد.

سپس سوخت محترق نشده از عقب رینگ پیستون نشت می‌کند و روغن کاری سرایت می‌کند.

اگر قصد خرید یا فروش دیزل ژنراتور را دارید بهتر است با نکات و مراحل زیر آشنا شوید. رگولاتور ولتاژ وظیفه تنظیم ولتاژ خروجی ژنراتور را دارد که این کار با عملکرد اجزایی مانند رگولاتور، سیم پیچی تحریک کننده و روتور یکسو کننده انجام می پذیرد.

دیزل ژنراتور کوپله فابریک AGG هند مدل C275D5G

ساختمان و قطعات اصلی موتور دیزلی هر کدام دارای وظیفه مشخصی می باشند که در ادامه به تفکیک توضیح داده شده است. به خاطر داشته باشید که هر دیزل ژنراتور تنها می تواند تقریباً ۶۵ تا ۷۰ درصد حداکثر ظرفیت خود را در هر زمان بپذیرد. همچنین رشد آینده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ژنراتور شما بدون نیاز به موتور بزرگتر به اندازه کافی قابل استفاده خواهد بود.

در برخی از دیزل ژنراتور ها از مایع و در برخی دیگر از گاز هیدروژن برای خنک سازی استفاده می شود.

برندهایی مانند کوهلر (Kohler)، اسکانیا (Scania)، میتسوبیشی (Mitsubishi) و بادوین (‌Baudouin) نیز از لحاظ قیمت در محدوده میان‌رده به شمار می‌روند. فیلترهای آبگیر از نوعی فلز ساخته شده اند که  آب موجود در سوخت در حال رد شدن را جذب می کنند و به این ترتیب سوخته خالص را از خود عبور می دهند. بزرگوار بایستی میزان مصرف برحسب کیلووات یا میزان آمپر مصرفی را محاسبه و اعلام نمایید تا دیزل مناسب معرفی شود.

برای استعلام قیمت و خرید دیزل ژنراتور مناسب برای شما بر حسب برند و توان آنها می‌توانید با کارشناسان فروش دیزل ژنراتور ما تماس بگیرید. همچنین بهتر است که هر زمان که یک رویداد آب و هوایی مهم وجود دارد، تعمیر و نگهداری انجام شود.

وظیفه گرمکن ها، گرم کردن سوخت ورودی به فیلتر هنگام پایین بودن درجه حرارت آن است. المنت گرمکن در این هنگام داغ شده (در حد معقول) و با عبور سوخت از اطراف آن باعث بالا بردن درجه حرارت و روان شدن آن می گردد. بدین ترتیب از تشکیل کریستال های یخی و یا یخ زدن کامل سوخت جلوگیری شده و سوخت به راحتی از فیلتر و لوله های سوخت رسانی عبور می کند. مقدار گرم شدن وطول کار گرمکن، بستگی به درجه حرارت سوخت و تشخیص آن از سوی سنسور دارد.

رسیدن به عدد درست برای انتخاب ژنراتور است زیرا اگر ژنراتور را کوچکتر از توان مورد نیاز خریداری کنیم. عملاً نیازمان بر آورده نشده و نمیتوانیم توان همان دستگاه را زیاد کنیم. و اگر ژنراتور بزرگ تر بگیریم ، هزینه اضافه کرده ایم و باید هزینه سوخت و استهلاک بیشتری را بپردازیم . گاهی اوقات در ژنراتور‌ها نیز به جای مقدار VA از قدرت آن استفاده می‌شوند.

این روزها با توجه به پیشرفت و توسعه در زندگی بشر نیاز به انرژی بیشتر از پیش شده و ما به یک منبع انرژی نیاز داریم که بتواند سرمایه کوتاه مدت و بلند مدت ما را مدنظر قرار داده و در بهترین حالت سرمایه‌گذاری ما را بیمه کند. گسترش بکارگیری موتور ژنراتورها نیز اهمیت سیستمهای کنترل را دو چندان نموده است. برای بررسی این موضوع می توانید به مشتریان شرکت های فروشنده و ارائه دهنده خدمات دیزل ژنراتور مراجعه فرمایید و از آن ها پیگیر وضعیت خدمات پس از فروش شرکت ها شوید. گذشته از این، اعتبار مشتریان شرکت ها هم می تواند نشانگر سطح خوب خدمات پس از فروش این شرکت ها باشد.

• ایستا بودن دستگاه دیزل ژنراتور اغلب اوقات باعث غلیظ شدن سوخت می شود. از نظر ارزش، تولید ژنراتور در سال 2019 با تخمین قیمت صادرات به بالاترین حد خود رسید. سرعت رشد در سال 2013 با افزایش 60 درصدی بارزترین رشد دیزل ژانراتور در این عرصه بود. در یک ژنراتور استاندارد، هر لیتر سوخت دیزل نزدیک به ۱۰ کیلو‌وات‌ ساعت انرژی الکتریکی تحویل می‌دهد.

ژنراتورها در سایزهای بزرگتر به صورت مجزا به محل نصب حمل شده و در آنجا مونتاژ و تجهیزات فرعی به آنها اضافه میشود. ترکیبی از یک موتور دیزل با یک ژنراتور الکتریکی برای تولید انرژی الکتریکی است. این تاسیسات با بهره گیری از مولد های برق ثابت برای تولید میزان ثابتی از نیرو عمدتا از طریق ارتباط متقابل با شبکه برق رسانی کابلی استفاده می کنند.

دینام قطعه‌ای است که وظیفه آن تولید جریان الکتریکی بوده و می‌تواند با دریافت انرژی مکانیکی، آن را به الکتریکی تبدیل کند. بعد از اینکه جریان الکتریکی تولید شد می‌توان این جریان را وارد قسمت‌های دیگر کرد و آن را به جریان برق تبدیل نمود. خرید دیزل ژنراتوری به شما کمک می‌کند در مکان‌هایی که برق سیم کشی وجود ندارد، با به کار گیری آن از برق کافی بهره مند شوید. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه کار دیزل ژنراتور ها کلیک کنید.

برآورد اندازه مناسب دیزل ژنراتورها برای جلوگیری از کم شدن بار یا کمبود توان بسیار مهم است.

در نظر گرفتن سایز دیزل ژنراتور برای جلوگیری از کم شدن بار یا کمبود توان ضروری است و این عمل بوسیله الکترونیک مدرن بویژه بارهای غیرخطی دشوار شده است.

با این وجود دیزل ژنراتور ولوو پنتا توانسته مشتری خود را پیدا کند و امروزه از برندهای معروف دیزل ژنراتور به حساب می‌آید. دیزل ژنراتور ولوو وقتی به عنوان آماده به
کار استفاده می شوند، معمولا چیزی به نام سوئیچ انتقال دارند.

استفاده بیش از حد از هر نوع دستگاه مولد برق بدون رعایت تایم های خاموش کردن دستگاه، عمر قطعات را به مرور کم می کند. حتی با وجود تامین آسان‌ سوخت گاز در مصارف شهری و خانگی، همچنان ژنراتور دیزلی یا ژنراتور گازوئیلی طرفداران بیشتری دارد. بطور معمول استفاده از دیزل بهترین راهکار برای مصرف‌کنندگان برق اضطراری یا دائمی در مواقع عدم دسترسی به شبکه برق شهری است.

چرخه تولید در کارخانه ها به طور مستمر در حال گردش می باشد.اگر برق شهری قطع شود ، تولید به مشکل بر می خورد و صدمات و خسارت های مالی بسیاری را ایجاد می کند. بالاخص کارخانه هایی که مواد اولیه مورد استفاده آن ها امکان فاسد شدن دارد و تنها یک مرتبه امکان استفاده دارند. اگر در کارخانه ها دیزل ژنراتور قرار داده شود، در زمان قطع شدن برق ، در تولید وقفه ایجاد نمی شود و باز هم کار خود را ادامه خواهند داد و صدمه وخسارت مالی به کارخانه وارد نخواهد شد.

دیزل ژنراتور های برق در فواصل منظم به تعمیر و نگهداری معمول روتین احتیاج دارند. موتور دیزل ژنراتور معمولاً پس از ۲۵۰ یا ۵۰۰ ساعت کار نیاز به سرویس دارند، اما فاصله سرویس توسط سازنده موتور مشخص می شود.

سوخت هایی که دیزل ژنراتور ها ممکن است برای احتراق استفاده کند شامل گاز طبیعی، الکل ها، بنزین، گاز چوب و گازوئیل است. دیزل ژنراتور ها دی اکسید کربن (CO2)، اکسید نیتروژن (NOx) و ذرات معلق تولید می کنند. این ژنراتورها این را در جو آزاد می کنند و کیفیت هوا را در مناطق مجاور کاهش می دهند.

لطفا برند مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا مدل های آن برند برای شما نمایش داده شوند .

در انتخاب ژنراتورها عوامل متعددی نظیر تامین سوخت و ذخیره آن، شرایط کار و تامین بار و… تاثیر دارند. یکی از دلایل انتخاب بیشتر ژنراتورهای دیزل تعداد بیشتر تامین کننده‌های قطعات آن، عدم نیاز به دانش و تجربه زیاد و همچنین حمل و نقل و راه اندازی ساده‌تر آن است. دیزل ژنراتورها عموماً دارای قدرت بالایی در شروع و راه‌اندازی هستند.

داشتن دانش در زمینه مسائل الکتریکی باعث رعایت نیازمندی‌های ایمنی در هر موتور می‌شود.

برای مثال  در انگلستان  ، Defra (دپارتمان محیط زیست غذا و امور روستایی) سیاست های زیست محیطی را تعیین می کند و در هند وزارت محیط زیست و جنگلها (وزارت دفاع) این نقش را بازی می کند. راه‌اندازی یک موتور با بار کم سبب فشارهای استوانه‌ای کم می‌شود و در نتیجه رینگ پیستون به رفتن به اینجا صورت ضعیفی بسته می‌شود زیرا بستگی به فشار گاز نیرو در برابر فیلم روغن بر روی سوراخ‌ها برای شکل‌دهی مهر و موم دارد. فشار سیلندری کم سبب احتراق ضعیف، فشار کم حاصل از احتراق کم و دما می‌شود. شرکت‌های سازنده بر طبق توافق جهانی برای هر ژنراتور رتبه‌ای قائل می‌شوند.

همچنین ماندگاری آن بیشتر از بنزین است، بنابراین از منبع ذخیره شده خود سوخت با کیفیت بهتری دریافت خواهید کرد.

انجام این موارد علاوه بر کاهش مصرف سوخت توسط دستگاه باعث روان شدن حرکت قطعات آن شده و در نتیجه بازدهی بیشتر حاصل می شود. در نظر گرفتن نکات ایمنی برای استفاده از ژنراتور می ‌تواند علاوه بر حفظ سلامت افراد عملکرد بهتر دستگاه را نتیجه دهد. دستگاه ژنراتور می تواند برای مدت زمان زیادی به کار خود ادامه دهد و به همین دلیل نیازمند رسیدگی و بررسی مداوم است.

فرآیند تولید برق در الترناتور بدین شکل است که انرژی مکانیکی از طریق میل لنگ به شفت منتقل می شود و شفت به عنوان واسط باعث چرخش روتور می شود. با چرخیدن روتور یک میدان مغناطیسی در حال حرکت بر روی استاتور تولید می شود که موجب اختلاف ولتاژ بین سیم پیچ های استاتور و در نتیجه تولید جریان متناوب در خروجی دیزل ژنراتور می شود. از جمله مهمترین محصولات شرکت کامینز می‌توان به انواع سوخت رسان انژکتور، فیلتراسیون، سامانه‌های کنترل قدرت و دیزل ژنراتور اشاره کرد. بیش از ۶۰۰۰ نمایندگی فعال در سراسر جهان از برتری‌های این شرکت محسوب می‌شود.

برای انجام آزمایش می‌توان از یک بانک بار موقت یا دائم استفاده کرد. گاهی اوقات تابلو را می‌توان به گونه‌ای طراحی کرد تا به مجموعه‌ای برای تغذیه توان از شبکه برای انجام آزمایش بار اجازه دهد. حالت آماده به کار اضطراری (ESP) و توان محدود زمان (LTP) برای برنامه های آماده به کار ، پیوسته (COP) و قدرت با نرخ اولیه (PRP) هنگامی که به عنوان منبع اصلی برق استفاده می شود. هیچکدام از سازندگان خارجی برای مشکلات خاص کاری شما نمی توانند کاری انجام دهند.

بهترین نوع موتور دیزل‌های بزرگ با توان برق ۹۰۰۰۰ کیلو وات برای کشتی‌های اقیانوس پیما مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در حالت پایدار رگولاتورها قادر خواهند بود تا ۰٫۵٪ ولتاژ نامی، خروجی ژنراتور را رگوله کنند. برای آسانی کار ابتدا باید ببینیم که در یک خانه یا کارخانه و یا یک واحد تولیدی و یا هرجای دیگری چه مقدار لوازم برقی داریم که میخواهیم توسط دیزل ژنراتور کارکند.

به عنوان مثال، یک ژنراتور که به صورت موازی
با برق کار می کند، به تجهیزات همگام سازی، مانند یک ماژول کنترل پیشرفته و یک قطع
کننده مدار تمام اتوماتیک نیاز دارد. دیزل ژنراتور در حالت جزیره ای یا مستقل به
سیستمی اطلاق می شود که ژنراتورها تنها منبع انرژی هستند. ممکن است برای شارژ منابع انرژی جایگزین
مانند بانک های باتری، به منظور کاهش زمان کلی کار و مصرف سوخت استفاده شود.

بدنه این فیلتر شفاف بوده و سوخت داخل آن نمایان است و به راحتی می توان تمیزی و یا گرفتگی آن را مشاهده نمود. فیلتر برخی موتور های جاندیر از این نوع است (فیلتر های ساخت استاندین). از این رو شما می بایست برای انتخاب دقیق یک دیزل ژنراتور موارد کلیدی را در ذهن بسپارید. ما هم در این مقاله سعی داشته ایم شما را در انتخاب یک ژنراتور دیزلی مناسب راهنمایی کنیم.

برای این کار باید عدد pf را که ضریب تبدیلی است (۸/۰) در عدد بدست آمده از توان تجهیزات ضرب کرد. در این صورت توان دستگاه دیزل ژنراتور انتخابی مشخص می‌شود و می‌توان دستگاهی با توان مذکور را انتخاب و تهیه کرد. برای تبدیل هر مقداری می‌توانید از نرم افزارهای محاسبه آنلاین توان دیزل ژنراتور استفاده کنید. جهت مشاهده تمامی ابزارهای تبدیل واحدهای آنلاین محاسبه دیزل ژنراتور روی عکس زیر کلیک کنید.

از معروف‌ترین شرکت‌های سازنده دیزل ژنراتور می‌توان موارد زیر را نام برد. برخی سازندگانِ بزرگِ دیزل ژنراتور، نرم‌افزاری ارائه می‌دهند که محاسبات مربوط به تعیین اندازه (توان) ژنراتور را با وارد کردن شرایط محیط و مشخصه‌های بار الکتریکی انجام می‌دهد. معیار اصلی در انتخاب اندازه (توان) دیزل ژنراتور، مقدار باری است که باید تغذیه کند؛ اما فاکتورهای فنی دیگری نیز باید در انتخاب ژنراتور در نظر گرفته شوند. مجموعه موتور دیزل، ژنراتور و تجهیزات جانبی مانند پایه، سیستم کنترل، سیستم توقف، سیستم خنک‌کننده و سیستم راه‌انداز را «سِتِ ژنراتور» (GenSet) می‌نامند.

در این مرحله، سوخت به هوای متراکم داغ وارد می‌شود و شروع به سوختن کرده و فشار را حفظ می‌کند و هنگامی که پیستون به مرکز فوقانی برسد، تأمین سوخت متوقف می‌شود.

از همین رو، در فصول سرد سال برای جلوگیری از این اتفاق، از یک هیتر استفاده می کنند.

دیزل ژنراتور

سیستم سوخت دیزل ژنراتور ها شامل پمپ تزریق سوخت، پمپ بالابر، انژکتورها و کلیه لوله های سوخت است. همچنین برخی فیلترهای سوخت وجود دارد و شاید یک جداکننده آب از آسیب رساندن سوخت بی کیفیت به موتور دیزل شما جلوگیری کند.

فارادی در اوایل دهه ۱۸۳۰ القای الکترومغناطیسی را کشف کرد (یا حداقل، توصیف کرد). اگر بخواهیم به صورت کلی چند نمونه از بهترین برندهای تولید کننده دیزل ژنراتور را نام ببریم می توانیم به شرکت پرکینز، کامینز و ولوو اشاره کنیم.

ترانسفورماتورهای جریان برای تبدیل و نظارت جریان زیاد دینام به جریان پایین تر استفاده می شوند.

علاوه بر این، افزایش بهره وری سوخت به دلیل بهینه سازی توربو شارژر، میل بادامک و انژکتورهای سوخت در این محصول ایجاد شده است. در این مقاله از سایت آرا سنگ الوند به توضیح دیزل ژنراتور چیست و چه کاربردی دارد، پرداخته ایم. باید نحوه نصب و راه‌اندازی دیزل ژنراتور را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که این فرآیند به درستی و با توجه به استانداردهای جهانی و با رعایت الزامات ایمنی صورت می‌گیرد.

دیزل ژنراتور

چه موتور برقی پیشنهاد میکنید که هم اقتصادی باشه هم خدماتش خوب باشه؟ درضمن با گازوییلش مشکلی ندارم.

در دمای مطلوب یا اصطلاحا  Tempreture Operating ترموستات باز می‌شود و آب برای خنک‌شدن به‌سمت رادیاتور می‌رود. پس از هر ۲۰۰۰ ساعت کارکرد موتور، دستگاه تنفس موتور باید با سوخت دیزل تمیز گردد.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما