shidachatbanner

رئیس جدید کنگره UP از فرزند گاندی استقبال می کند «راهول بهارات است، بهارات راهول است» اخبار هند

لاکناوبرجلال خبری، رئیس تازه منصوب شده حزب اوتار پرادش، که از پاسخ به بهارات جودو یاترای کنگره خوشحال شده است، از راهول گاندی با گفتن “راهول یعنی بهارات و بهارات به معنای راهول” استقبال کرد و تاکید کرد که هدف او “نجات” کشور و قانون اساسی. اظهارات او در مصاحبه با PTI در روز جمعه یادآور جمله معروف “هند ایندیرا است، ایندیرا هند است” رئیس سابق کنگره، دو کانت باروآ بود که رقبای حزب اغلب از آن برای انتقاد از کنگره و خانواده گاندی استفاده می کردند.

خبری در پاسخ به پرسش هایی مبنی بر اینکه چرا بهارات جودو یاترا قرار است فقط از یک منطقه (بولاندشهر) در ایالت حیاتی اوتار پرادش عبور کند، گفت: “بهارات نه یک منطقه است و نه یک ایالت. این اتحادیه ایالت ها است. او 13 ایالت را پوشش می دهد و هدف بزرگی برای خود تعیین کرده است.”

او از دولت BJP به دلیل “تلاش برای فروش کشور و لغو قانون اساسی” انتقاد کرد. او همچنین گفت که کنگره “هدف خود را به دست آوردن تمام 80 کرسی لوک سبها در UP در انتخابات عمومی 2024 دارد” و به BJP در مورد از دست دادن سپرده ها در Rae Bareli، که در حال حاضر توسط سونیا گاندی نمایندگی می شود، و Amethi، که راهول گاندی نماینده آن است، هشدار داد. در سال 2019 به اسمریتی ایرانی از BJP باخت. خبری که قبلا در BSP بود، اخیرا به عنوان رئیس کنگره ایالتی منصوب شد و او روز شنبه مسئولیت را بر عهده گرفت.

“دولت کنونی تلاش می کند کشور را بفروشد و قانون اساسی را لغو کند. دموکراسی در حال کشته شدن است. برای نجات این سه نفر، اگر راهپیمایی راهول گاندیجی دست به راهپیمایی زده است، چرا این مردم شکم خود را می گیرند؟” او گفت.

همچنین بخوانید: “بهارات جودو یاترا برای انتخابات 2024 نیست، بلکه برای …”: راهول گاندی بر ماموریت کنگره برای متحد کردن هند تاکید می کند.

او گفت که BJP متلاطم شد زیرا راهول گاندی در حال متحد کردن این کشور است “که به “روجی روتی” (نان و کره) آنها پایان خواهد داد. خبری تاکید کرد: “امروز، راهولجی برای نجات کشور آماده شده است و هزاران نفر با او قدم می زنند. من می توانم بگویم “راهول مائن بهارات، اور بهارات معنه راهول” (رهول به معنای بهارات و بهارات به معنای راهول است.”

او همچنین گفت که “برنامه ریزی و استراتژی” حزب برای بهبود عملکرد خود در ایالت به زودی در میدان مشاهده خواهد شد. وی در مورد BJP که به سنگر کنگره در رائه بارلی چشم دوخته است، گفت: “هر چقدر BJP تلاش کند، ذخیره سپرده های خود در رائه بارلی و همچنین در آمتی دشوار خواهد بود. ما هدف داریم که تمام 80 لوک سبها را بدست آوریم. کرسی های اوتار پرادش در انتخابات عمومی 2024.”

با این حال، رئیس حزب ایالتی در پاسخ به این سوال که آیا سونیا و راهول گاندی از اوتار پرادش به رقابت می پردازند، گفت: “این یک مسئله زمان است. آنها رهبران (بالاترین) هستند و از کرسی هایی که می خواهند رقابت خواهند کرد.” خبری در مورد اینکه آیا دوست دارد پریانکا گاندی وادرا از رائه بارلی مسابقه دهد، در صورت انصراف سونیا گاندی، گفت: “من همیشه می گویم که پریانکا جی باید جلو بیاید (و مسابقه دهد) و اگر این کار را انجام دهد، قطعا برنده خواهد شد. ”

همچنین بخوانید: راهول گاندی در مورد ادعای اینکه رئیس جمهور بعدی کنگره “کنترل از راه دور” خواهد بود: “خارگه و ثارور هر دو هستند…”

او گفت که تصمیم در مورد هر اتحاد احتمالی توسط رهبری مرکزی حزب اتخاذ خواهد شد. او به اظهارات اخیر بوپندرا سینگ چوداری، رئیس ایالت BJP، مبنی بر اینکه راهول گاندی باید بهارات جودو یاترا را در پاکستان انجام می داد، پاسخ داد و گفت: “BJP همیشه چنین اظهاراتی را برای ایجاد شکاف هندو و مسلمانان ارائه می دهد. BJP برای تجزیه هند رونمایی شد، راهول گاندی جی کار اتحاد هند را آغاز کرد. همزمان با انتصاب خبری به عنوان رئیس کنگره UP، شش رئیس منطقه نیز از سوی این حزب معرفی شدند.

او با رد پیشنهادات مبنی بر اینکه این سیستم از ترتیبات مشابهی در BJP الهام گرفته شده است، گفت: «این (ترتیب جدید) به (حزب) قدرت می بخشد، زیرا همه مسئولیت های خود را انجام می دهند و با هم کار می کنند. “و سیاست نوعی آزمایشگاه است. هدف اصلی ما نجات کشور، دموکراسی و قانون اساسی است.” او همچنین مدعی شد که بهبود عملکرد حزب سمجوادی در انتخابات سال 2022 در این ایالت یک “تصادفی” محض بوده است.

“BJP در انتخابات مجلس UP با توسل به هندو-مسلمان (روایت) پیروز شد، در حالی که SP دوم شد. اما در آن صورت چه کسی می‌توانست گوندیسم (اس پی) را تحمل کند؟» نماینده سابق لوک سبها از جالاون همچنین حزب باوجان ساماج مایواتی را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت افرادی که آن را یک تیم B از BJP می نامند “درست” هستند.

همچنین بخوانید: بهارات جودو یاترا یک ماه را در جاده به پایان می رساند، کنگره نگاهی به سفر راهول گاندی به اشتراک می گذارد – تماشا کنید

“وظیفه اپوزیسیون مقابله با اقدامات نادرست دولت است که راهولجی انجام داده است. احزاب کوچکتر در اپوزیسیون را می توان دید که علیه راهول جی صحبت می کنند. بنابراین، هنگامی که شما علیه راهول گاندی صحبت می کنید، خود به خود به یک حامی تبدیل می شوید. از BJP، او گفت.

او همچنین علیه ام پراکاش راجبهار، رئیس حزب سوهلدف بهاراتیا ساماج (SBSP) که قبل از اینکه برای انتخابات سال 2022 با SP دست به دست شود، متحد BJP بود، انتقاد کرد و سپس از این اتحاد نیز خارج شد. “سیاستمداران از این نوع مانند علف های هرز (“خرپاتوار”) هستند که در هنگام باران رشد می کنند و توجه را به خود جلب می کنند. اما در لحظه ای که کسی آنها را لمس می کند ممکن است به عفونت قارچی مبتلا شود.” او گفت: «آنها ابتدا سازمان‌های مبتنی بر کاست را ایجاد می‌کنند، و وقتی شروع به کار کردند، دیگران را به دلایل خودخواهانه ترک می‌کنند. این شامل BSP نیز می‌شود.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما