shidachatbanner

زیدان درخشش بنزما ربطی به رونالدو ندارد

کد خبر: 1848986 |
27 مهر 1401 ساعت 14:19 |
24.6 هزار بازدید |

19
نقطه نظر

زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید به دفاع از کریم بنزما در مقابل برخی اظهارات وی پرداخت.

زیدان: درخشش بنزما ربطی به رونالدو ندارد

بر اساس این گزارش، درخشش کریم بنزما، ستاره 34 ساله فرانسوی رئال مادرید در سال های اخیر سرانجام به ثمر نشست و دو شب پیش این بازیکن موفق شد برای اولین بار جایزه توپ طلا را از آن خود کند. . اما برخی معتقدند پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید در سال 2018 بود که کریم بنزما خودش را پیدا کرد و تبدیل به یک مهاجم بزرگ شد وگرنه زیر سایه ستاره پرتغالی قرار گرفت.

اما زین‌الدین زیدان که در بهترین سال‌های چند دهه اخیر رئال مادرید را با هدایت ستارگانی مانند رونالدو و بنزما هدایت کرد، مدعی شد که ستاره فرانسوی در تمام سال‌های اخیر بازیکنی کارآمد بوده است و البته خود این بازیکن نیز به‌خوبی از بین رفته است. اعتماد به نفس در فصول اخیر افزایش یافته است.

زین الدین زیدان گفت: “مردم می گویند که جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید در سال 2018 بود که همه چیز را برای کریم بنزما تغییر داد، اما من چنین نظری ندارم و متفاوت فکر می کنم. او در رختکن رئال مادرید نیز یک بازیکن بود. بازیکن باکیفیت و بسیار خوب، گل های زیادی به ثمر رساند و بارها موفق شد به هم تیمی هایش گل بزند. اما چیزی که در سال های اخیر دیدم این است که کریم بنزما پیشرفت بیشتری کرده است و در این مدت اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده است.”

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما