shidachatbanner

مبارزه ایالات متحده برای جدا شدن از انرژی خورشیدی چین

خورشیدی حدود 4 درصد از تولید برق ایالات متحده را تشکیل می دهد. پرزیدنت بایدن و سایر حامیان انرژی سبز در تلاش هستند تا این تعداد را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

با این حال، برای تحقق این امر، ایالات متحده باید یک زنجیره تامین تقریباً از ابتدا ایجاد کند.

در حال حاضر، ایالات متحده تقریباً برای هر قطعه مورد نیاز برای تولید انرژی خورشیدی تولید کمی دارد یا اصلاً تولید نمی کند. چین که می تواند قطعات خورشیدی را با هزینه کمتری تولید کند، بیش از 80 درصد از زنجیره تامین را کنترل می کند و بر تولید پنل های خورشیدی و سایر تجهیزات حیاتی تسلط دارد. در سال های اخیر، چین تقریباً 10 برابر بیشتر از مجموع ایالات متحده و اروپا برای تولید انرژی خورشیدی هزینه کرده است.

در تلاش برای افزایش تولید خورشیدی ایالات متحده، پرزیدنت بایدن در ماه اوت لایحه ای را با نام قانون کاهش تورم امضا کرد که به پروژه های انرژی تجدیدپذیر که از تجهیزات ساخت آمریکا استفاده می کنند و همچنین مشوق هایی برای تولید پنل های خورشیدی، اعتبار مالیاتی پاداش می دهد. پره های توربین بادی و سایر اجزاء در ایالات متحده وزارت انرژی پیش بینی می کند که انرژی خورشیدی باید تا سال 2035 به حداقل 37 درصد از ترکیب انرژی ایالات متحده برسد تا به اهداف انرژی پاک دولت بایدن برسد.

با ذخایر عظیم نفت و گاز، ایالات متحده تا حد زیادی از کمبود انرژی که اروپا اکنون در پی جنگ در اوکراین و محدودیت های روسیه در صادرات سوخت با آن مواجه است، اجتناب کرده است. با این حال، دولت ایالات متحده و حامیان انرژی سبز می خواهند تولید انرژی را از منابعی که گازهای گلخانه ای کمتری منتشر می کنند، افزایش دهند.

دولت سرمایه گذاری در انرژی سبز را تا حدی به عنوان تلاشی برای امنیت بیشتر انرژی در نظر گرفته است. در کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد در مصر هفته گذشته، جان کری، فرستاده آب و هوای ایالات متحده، فناوری‌های انرژی سبز مانند پنل‌های خورشیدی را موضوع امنیت ملی خواند.

فولاد BCI در یک کارخانه سابق فولاد بیت لحم واقع شده است، جایی که لوله هایی برای پشتیبانی از پانل های خورشیدی می سازد.

سیاستمداران و مدیران انرژی گفتند، اگر ایالات متحده بیشتر به انرژی خورشیدی متکی شود، وابستگی به چین برای تجهیزات می تواند یک خطر امنیتی باشد. تنگناها در ساخت و حمل قطعات خورشیدی در طول همه‌گیری، به همراه بدتر شدن روابط ایالات متحده و چین، نگرانی‌های زنجیره تامین را تشدید کرده است.

برخی از شرکت‌های انرژی سبز با تحریک مشوق‌های ذکر شده در قانون کاهش تورم می‌گویند که سرمایه‌گذاری‌های خود را در تولید ایالات متحده افزایش می‌دهند. First Solar، بزرگ‌ترین سازنده پنل‌های خورشیدی در ایالات متحده، در ماه آگوست اعلام کرد که تا 1.2 میلیارد دلار برای افزایش 75 درصدی ظرفیت تولید خود در ایالات متحده هزینه خواهد کرد و دلیل اصلی را اعتبار مالیاتی عنوان کرد.

شرکت Hanwha Solutions، یکی از اعضای گروه کره جنوبی Hanwha Group، گفت که میلیاردها دلار برای ساخت زنجیره تامین خورشیدی خود در ایالات متحده سرمایه گذاری خواهد کرد و قصد دارد برای اعتبار مالیاتی درخواست دهد. بر اساس اسنادی که شرکت در ماه ژوئیه در تگزاس ارائه کرد، واحد Qcells آن در حال ارزیابی سایت‌هایی در تگزاس، جورجیا و کارولینای جنوبی برای تأسیسات ساخت قطعات خورشیدی است.

اندی کلمپ، مدیر اجرایی Clean Energy Associates، یک شرکت مشاوره که به شرکت‌های انرژی تجدیدپذیر کمک می‌کند، گفت: بیش از 40 گیگاوات از نیروگاه‌های جدید صفحه‌های خورشیدی در ایالات متحده در مراحل مختلف برنامه‌ریزی هستند، تقریباً پنج برابر آنچه اکنون ایالات متحده دارد. زنجیره های تامین

مدیران صنعت گفتند، اگرچه در حال حاضر، تولیدکنندگان داخلی هنوز تا حد زیادی به قطعات و فرآیندهای موجود در خارج از کشور وابسته هستند.

ما به عنوان غرب چگونه می‌توانیم کل صنایع را از نو حمایت کنیم؟» موریتز بورگمان، مدیر ارشد بازرگانی Meyer Burger Technology پرسید سفید

، یک سازنده سوئیسی سلول ها و پنل های خورشیدی که قصد دارد کارخانه ای در آریزونا بسازد.

زنجیره تامین خورشیدی با شرکت‌هایی شروع می‌شود که سیلیکون، ماده پایه اکثر پانل‌های جهان را تصفیه می‌کنند. این یک فرآیند پرهزینه و انرژی بر است. بخش عمده ای از تولید در حال حاضر در منطقه سین کیانگ در غرب چین انجام می شود، جایی که برق ارزان است، اما دولت آمریکا چین را به نقض حقوق بشر متهم کرده و واردات محصولات تولید شده در آن را ممنوع کرده است.

بیشتر سیلیکون درجه یک خورشیدی جهان در تأسیساتی مانند شرکت انرژی Xinte تولید می شود. یکی در سین کیانگ، چین، منطقه ای که دولت ایالات متحده در مورد نقض حقوق بشر نگرانی های خود را مطرح کرده است.


عکس:

جیمز مایگر/اخبار بلومبرگ

سیلیکون خالص شده به شکل شمش در می آید و به ویفرهای نازک بریده می شود که به سلول ها بریده می شوند. سازندگان پانل ها سلول ها را در یک قاب جمع می کنند و مداری را برای هدایت الکتریسیته تولید شده اضافه می کنند.

بر اساس برآوردهای آژانس بین المللی انرژی مستقر در پاریس، چین در هفت سال تا سال 2021 بیش از 40 میلیارد دلار در این زنجیره تامین سرمایه گذاری کرده است.

ایالات متحده تنها چند تولید کننده سیلیکون با خلوص بالا دارد که عمدتاً به صنعت نیمه هادی می فروشند و هیچ تولید کننده شمش، ویفر یا سلول خورشیدی وجود ندارد. تنها تعداد کمی از پانل سازان وجود دارند که دولت در دهه گذشته سعی کرده از آنها با تعرفه محافظت کند.

چین بر زنجیره تامین انرژی خورشیدی تسلط دارد. کارمندان در کارخانه ای در نینگبو، چین، روی پنل های خورشیدی کار می کنند.


عکس:

ژجیانگ دیلی/رویترز

در سال 2012، ایالات متحده تعرفه هایی را بر تولیدکنندگان پنل های خورشیدی و سلول های چینی اعمال کرد. دولت چین در سال 2014 تعرفه های بالایی بر واردات سیلیکون آمریکا برای قطعات خورشیدی اعمال کرد. این موضوع به شدت به تولیدکنندگان آمریکایی ضربه زد زیرا چین 97 درصد از تولیدکنندگان شمش را در اختیار دارد که سیلیکون را برای انرژی خورشیدی خریداری می کنند. تعرفه‌های چینی، یک تولیدکننده بزرگ سیلیکون آمریکایی را مجبور کرد که یک کارخانه 1.2 میلیارد دلاری را قبل از افتتاح ببندد.

یکی دیگر از تولید کنندگان سیلیکون در ایالات متحده، شرکت نروژی REC Silicon مانند

RECSI -9.87٪

الف، به دلیل جنگ تعرفه ای آمریکا و چین، تقریباً جایی برای فروش محصولات خورشیدی خود نداشت. در سال 2019 تولید را در کارخانه خود در موزس لیک، واش تعطیل کرد.

در اوایل سال جاری، Hanwha Solutions، شرکت کره جنوبی که قصد دارد زنجیره تامین انرژی خورشیدی ایالات متحده را بسازد، بیش از 200 میلیون دلار برای 21 درصد سهام REC پرداخت که قصد دارد از آن به عنوان منبع خود برای سیلیکون با عیار بالا استفاده کند. REC به دلیل سرمایه گذاری Hanwha و کمبود عرضه و نگرانی های ایالات متحده در مورد سیلیکون ساخته شده در سین کیانگ که قیمت ها را افزایش داد، تصمیم گرفت کارخانه را دوباره راه اندازی کند.

REC همچنان بازیگر کوچکی در صنعت جهانی خواهد بود، با ظرفیت تولیدی که تنها کسری از تولید سالانه بزرگترین تولیدکنندگان چین است. این شرکت باید کارخانه خود را برای تولید درجه بالاتری از سیلیکون که اکنون استاندارد صنعتی است، بازسازی کند. انتظار دارد که این ارتقاء و سایر ارتقاءها حدود 150 میلیون دلار هزینه داشته باشد. این کارخانه همچنین واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی جدید فدرال خواهد بود.

ردیاب‌ها – قفسه‌هایی که پانل‌های خورشیدی را قادر می‌سازد تا به دنبال خورشید بچرخند – یکی دیگر از اجزای حیاتی برای صنعت خورشیدی است. Nextracker مستقر در فرمونت، کالیفرنیا، بزرگ‌ترین تولیدکننده قفسه‌ها در جهان است، اما سال‌ها است که آنها را عمدتاً در خارج از کشور تولید می‌کند و از نیروی کار ارزان و هزینه مواد کمتر برای تولید ردیاب‌ها در کشورهایی مانند چین، مالزی، هند و برزیل بهره می‌برد.

زمانی که همه‌گیری کووید در اوایل سال 2020 زنجیره‌های تامین جهانی را مختل کرد، تنگناهای حمل و نقل و هزینه‌های حمل و نقل بین‌المللی، واردات ردیاب‌های خود را برای Nextracker بسیار دشوار کرد. دن شوگار، مدیرعامل Nextracker، به طور جدی به فکر انتقال تولید بیشتر به ایالات متحده افتاد

لوله های مورد استفاده برای پشتیبانی از پانل های خورشیدی در کارخانه BCI Steel/Nextracker در پنسیلوانیا منتقل می شوند.

یکی از مشتریان Nextracker، Silicon Ranch، توسعه‌دهنده انرژی خورشیدی مستقر در نشویل، تن، ردیاب‌هایی را برای مزارع خورشیدی که در جورجیا می‌سازد سفارش داده بود، اما ساخت قفسه‌ها به تعویق افتاد. ریگان فار، مدیرعامل Silicon Ranch گفت که او از آقای. شوگار هر کاری که می تواند برای رساندن تجهیزات به ایالات متحده انجام دهد

این دو شرکت در نهایت یک کشتی را استخدام کردند. با این حال، ردیاب ها آنقدر دیر رسیدند که Silicon Ranch مجبور شد خدمه ساخت و ساز خود را دو برابر کند و تا کریسمس برای تکمیل کارها کار کند. فار، افزود که احتمالاً شرکت او در پروژه ها ضرر کرده است.

در ماه مه، Silicon Ranch قراردادی را با Nextracker امضا کرد تا ردیاب‌های کافی برای پشتیبانی حداقل 1.5 گیگاوات پنل‌های خورشیدی در طول دو سال آینده را بخرد – به شرطی که در ایالات متحده ساخته شوند. بتوانید طبق آن قانون برای اعتبار مالیاتی درخواست دهید.

در اوایل سال 2021، آقای شوگر شروع به همکاری با سازندگان فولاد برای ساخت قفسه در ایالات متحده کرد، از جمله با شرکت فولاد BCI. این دو شرکت تصمیم گرفتند یک کارخانه فولاد در منطقه پیتسبورگ را برای ساخت ردیاب ها راه اندازی مجدد کنند. برای راه اندازی کارخانه در اسرع وقت، Nextracker و BCI Steel کل خط تولید مالزی خود را برای شکل دادن به لوله های فولادی با یک قایق به ایالات متحده ارسال کردند.

در ماه ژوئن، جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی، در افتتاحیه آن سخنرانی کرد و از تلاش‌های فدرال برای تقویت تولید قطعات انرژی تجدیدپذیر خبر داد. او گفت که ایالات متحده در “جنگی برای امنیت انرژی ما” است و امکاناتی مانند تاسیسات جدید به این تلاش کمک خواهد کرد.

تا ژوئن، آن خط جدید ورق‌های فولادی را خم و به لوله‌ها جوش می‌داد. Nextracker و شرکای فرآوری فولاد آن بیش از 50 میلیون دلار برای افزایش 10 برابری ظرفیت تولید خود در ایالات متحده هزینه کرده بودند. بر اساس محاسبات The Wall، بر اساس قانون کاهش تورم، شرکت ها می توانند سالانه حدود 174 میلیون دلار اعتبار مالیاتی کسب کنند. استریت ژورنال. او گفت که اعتبارات باعث رقابتی شدن قیمت تولید داخلی می شود. قند.

برای راه اندازی کارخانه پنسیلوانیا در اسرع وقت، Nextracker و BCI Steel کل خط تولید مالزی خود را برای شکل دادن به لوله های فولادی با یک قایق به ایالات متحده فرستادند.

همان‌طور که Nextracker با ردیاب‌ها انجام داده بود، DE Shaw Renewable Investments یا Desri، یک توسعه‌دهنده بزرگ انرژی خورشیدی و بادی ایالات متحده که واحدی از گروه سرمایه‌گذاری DE Shaw است، می‌خواست به تولید پانل‌های بیشتر در ایالات متحده کمک کند. به گفته برایان مارتین، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Desri، فناوری که هنوز به طور گسترده مورد استفاده قرار نگرفته بود، توسط Meyer Burger، شرکت سوئیسی خورشیدی استفاده می شد.

سال گذشته، شرکت سوئیسی در ابتدا پیشنهاد راه اندازی یک کارخانه 400 مگاواتی در نزدیکی فونیکس را ارائه کرد. دسری از Meyer Burger خواست بزرگتر و سریعتر بسازد. پس از تصویب قانون کاهش تورم، دو شرکت قراردادی را منعقد کردند که بر اساس آن Meyer Burger ظرفیت تولید خود را در ایالات متحده بیش از سه برابر می‌کرد و Desri آن را خریداری می‌کرد.

به نظر می رسد مشوق های ارائه شده توسط این قانون، اقتصاد را برای سایرین در صنعت نیز تغییر می دهد. در سال‌های اخیر، بسیاری از توسعه‌دهندگان خورشیدی ایالات متحده به دلیل افزایش شدید قیمت‌ها و تحویل کند یا لغو شده قطعات وارداتی سوختند. اکنون آنها در حال امضای قراردادهایی برای خرید قطعات تولید داخل هستند تا اطمینان حاصل کنند که می توانند در صورت نیاز به آنها نیاز داشته باشند. در برخی موارد، شرکت ها می گویند که مایلند برای پانل های ساخت ایالات متحده بیشتر از واردات آسیایی بپردازند، اگرچه مشوق های IRA هزینه ها را کاهش می دهد.

بنویسید Phred Dvorak در [email protected]

حق چاپ ©2022 Dow Jones & Company, Inc. تمامی حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما