shidachatbanner

نقد نماینده مجلس از علی دایی به دیلیل انتاشی استوری

فرارو- انتشار پستی از علی دایی در اینستاگرام مبنی بر فوت یک دختر دانشجو واکنش برخی از مسئولان استانی و نهادهای دولتی را در پی داشت.

علی دایی که خود اهل اردبیل است و به نظر می رسد همچنان با مردم شهرش ارتباط نزدیکی دارد، نوشت: سکوت ناشی از بی احترامی به دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که در این موسسه مهارت های علمی و شناختی خود را بالا بردند. ، امروز منجر به درگیری با دانش آموزان شد.در یکی از مدارس زادگاهم سکوتی است که تاوان مرگ را می دهد و هر روز در جای جای ایران زخم دیگری بر دلم می نشیند. من عضو هیچ گروهی نیستم، من جزء کوچکی از این مردم شریف هستم.

ایشنازر علی دایی رایکتیک‌های تندی را در پید است; کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس یازدهم گفت: متاسفم که برخی از چهره های برجسته کیشور و اسطوره ها به این مسائل می پردازند. امنیت نوجوانان باعث شد عده ای به اسطوره تبدیل شوند. ما برای فقرا یک سالن ورزشی ساختیم تا دیگران دیده شوند، اما امروز از آشوبگران حمایت می کنند. پیام من به این افراد این است که احترام خود را حفظ کنند و در رفتار خود تجدید نظر کنند.

کمی بعد خبرگزاری فارس نیز از علی دایی انتقاد کرد و از او خواست که روی سطح قهرمان دروغ نگوید: در میان چهره های معروفی که ظاهراً این روایت را دروغ بوده است، علی یک فوتبالیست معروف است.

در ادامه گزارش فارس، خوب است آقای دادی به این موضوع توجه کنند:

آقای دادی از دانشگاه شریف می گذریم، اردبیل شهر خودتان است و اگر علاقه مند بودید حتما مسئولین شهر برایتان توضیح می دهند که در این مدرسه چه گذشت.

موضع گیری شما بر اساس روایت رسانه های ضد انقلاب و بی اطلاعی از ماجرا نه تنها به سرمایه جمعی شما لطمه وارد می کند، بلکه باعث می شود در هر حادثه ای که در اردبیل رخ دهد شریک باشید. سایر شهرهای کشور به دلیل این غرفه.

شما مانند دیگرانی نیستید که مانند کف روی آب خود را از دریای ملت ایران جدا کردند و خود را بخشی از خون های ریخته شده در این شورش کردند. مردم ایران به شما احترام می گذارند و شما را قهرمان ملی می دانند، اما فراموش نکنید که قهرمان ملی دروغ نمی گوید».

انتقاد از علی دایی در ماجرای مرگ معلم اردبیل در شرایطی صورت گرفت که یکی دو روز پیش اظهارات ضد و نقیضی درباره کشته شدن اسرا از سوی مسئولان این شهرستان مطرح شد. محمود صفری شهردار اردبیل در گفتگو با ایخون مدعی شد این دانش آموز به دلیل مشکلات خانوادگی ناشی از طلاق والدینش با قرص برنج خودکشی کرده است. این در حالی است که سید حمید عاملی استاندار اردبیل در گفتگو با اعتماد مرگ زندانیان را بیماری قلبی دانست. «هیچ تعاملی با دانشجویان صورت نگرفته است. اصولاً اسرا پناهی دانش اموز است. علت مرگ این فرد بیماری قلبی بوده و مرگ وی ربطی به ضربه ای به سر وی نداشته است.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما