shidachatbanner

نقد و بررسی «دفترچه خاطرات نوئل» مکاشفات در یک شب سرد زمستانی

جاستین هارتلی بازیگر که در فیلم «این ما هستیم» به شهرت رسید، با مضامین رمان عاشقانه تعطیلات «خاطرات نوئل» غریبه نیست. اشتیاق پذیرفته شدگان، کشش ارتباطات بین نژادی و عواقب یک تراژدی خانوادگی باید زنگ خوش آمدگویی را برای طرفداران ملودرام فوق العاده گریه کننده NBC به صدا درآورد.

هارتلی در این فیلم نقش جیک ترنر، نویسنده ای پرفروش را بازی می کند که پس از مرگ مادرش به خانه مادرش در کنتیکت بازمی گردد. او متوجه می شود که او به یک احتکار کننده تبدیل شده است – هر چند به طور قابل توجهی بهداشتی – و در میان شلوغی ها مجله ای از یک نویسنده ناشناس پیدا می کند.

زن جوانی نگرانی های خود را در صحنه ابتدایی فیلم روی صفحات آن می نویسد.

بارت دوس (“ایستگاه 19”) زمان بندی و جذابیت کمدی ظریفی را برای ریچل به ارمغان می آورد، که جست و جوی او برای یافتن مادر تولدش – نویسنده ژورنال – او را به خانه دوران کودکی جیک رسانده است، جایی که او را به طور آزمایشی در آن سوی خیابان می بینند.

اگرچه راشل نامزد کرده است، اما هر دو بلافاصله جرقه‌ای را به اشتراک می‌گذارند، یکی از سفر جاده‌ای آنها به پدر جیک که حتی بیشتر از او جدا شده بود، به امید اینکه درباره مادر ریچل بیاموزند، برانگیخته شد.

جیمز رمار، بانی بدلیا و اسنس اتکینز به‌عنوان پدر غمگین جیک، همسایه‌ای دلسوز و مادر تولد ریچل، به خوبی کار می‌کنند. و کارگردان، چارلز شایر، سهولت کار را به فیلمنامه می آورد (بر اساس رمان ریچارد پل ایوانز با همین نام): انتظارات فیلم تعطیلات را در اینجا در آغوش می گیرد، به آرامی آنها را به آنجا منحرف می کند.

جاده ها به اندازه شهر میپل فالز پوشیده از برف هستند، جایی که نمایش یک کلاسیک تعطیلات این جفت مسافر را بیشتر پیوند می دهد. افشاگری‌های آن‌ها در جاده نکاتی را در مورد آنچه که می‌تواند به یک زندگی شگفت‌انگیز تبدیل شود، ارائه می‌دهد. در حالی که این به عنوان یک خبر دلگرم کننده برای بینندگان احساساتی خواهد بود، مطمئناً یک نامزد ناآگاه را در سرما بیرون خواهد گذاشت.

خاطرات نوئل
درجه بندی نشده. مدت زمان: 1 ساعت و 39 دقیقه. در نتفلیکس تماشا کنید.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما