shidachatbanner

نگاه هفته زندایا دختر گل مد در پیش از انتشار Loewe است

نوشته شده توسط لیا دولان، CNN

با ویژگی های خوب، بد و زشت، “نمای هفته” یک سریال معمولی است که به باز کردن لباس های مورد بحث هفت روز گذشته اختصاص دارد.
اگر کسی نیاز به قانع‌کردن بیشتر در مورد تأثیر زندایا در مد داشته باشد – فراتر از جلدهای Vogue او، کمپین‌های والنتینو (به عنوان سفیر جهانی خانه مد) و عنوان جوان‌ترین دریافت‌کننده جایزه نماد مد CFDA – به چیزی فراتر از این بازیگر نگاه نکنید. آخرین پست اینستاگرام

روز شنبه، ستاره «Euphoria» با به اشتراک گذاشتن عکسی با ظاهری دراماتیک گلدار از برند مد اسپانیایی Loewe، عبارت «گرم از باند فرودگاه» را به سطح جدیدی ارتقا داد.

این لباس مجلسی که دارای شکوفه‌های سفید بزرگی است که از برنج مینا بر روی تنه‌اش ساخته شده است، قرار نیست تقریباً دو هفته دیگر در کت واک ظاهر شود. جاناتان اندرسون، مدیر خلاق لیبل، که قرار است این مجموعه را در 30 سپتامبر در پاریس به نمایش بگذارد، نوشت: “ICON Zendaya با پیش نمایشی کوچک از Loewe SS2023.” فقط در 72 ساعت پست کنید

این رونمایی یک استاد کلاس در روابط عمومی مد نیز هست: با 64 نمایش در برنامه 10 روزه هفته مد پاریس، برندها برای جلب توجه رقابت خواهند کرد. با تشکر از یک تیزر وسوسه انگیز از ستاره ستاره راست، Loewe در حال حاضر در خط مقدم است.

در سال‌های اخیر به‌خاطر طرح‌های مجسمه‌سازی و سورئالیستی‌اش شناخته شده است – سری صندل‌های «آماده» از بهار و تابستان ۲۰۲۲ را به خاطر دارید که حاوی تخم‌های ترک‌خورده، بطری‌های لاک ناخن و ساقه‌های گل رز به جای پاشنه‌های سنتی است؟ – این برند مدت‌هاست که از طبیعت الهام گرفته است. در طول نمایش های لباس مردانه این فصل، اندرسون با همکاری طراح زیستی اسپانیایی Paula Ulargui Escalona، چیا و علف را روی سطح کفش های کتانی، کت نخودی، هودی و کت های ورزشی پرورش داد. این فرآیند پر زحمت مستلزم این بود که لباس ها قبل از مراسم در یک تونل پلی نگهداری شوند، جایی که به طور منظم آبیاری می شدند تا زمانی که مدل ها پوشیده شوند. Loewe همچنین خدمات گل فروشی ارائه می دهد، با یک فروشگاه فیزیکی در مادرید به نام “LOEWE FLORES” که دسته گل هایی با چیدمان هنرمندانه می فروشد.

وسواس مد در مورد فلور قرن ها ادامه داشته است، تا حدی به دلیل نمادگرایی قوی پشت شکوفه های مختلف. کریستین دیور طراح معروفی که از باغ‌های خانه دوران کودکی‌اش در نرماندی فرانسه الهام گرفته بود، اغلب می‌گوید: «بعد از زنان، گل‌ها الهی‌ترین خلاقیت‌ها هستند». و در حالی که گل‌ها یک روند همیشگی در پالت‌های رنگی، چاپ‌ها و پارچه‌ها باقی می‌مانند، رویکرد مجسمه‌سازی‌تر اغلب به طرح‌های Moschino، Schiaparelli و Alexander McQueen و همچنین مجموعه‌های مد از Chanel، Yves Saint Laurent، Jean Paul Gaultier راه پیدا کرده است. و دیور، در میان دیگران.

طراحان هلندی Viktor & Rolf در سال 2015 مجموعه‌ای فوق‌العاده را به نمایش گذاشتند که شامل گلدوزی، گلبرگ‌های چین‌دار در مقیاس بزرگ و جذاب‌های حصیری با الهام از «گل‌های آفتابگردان» ون گوگ بود. در سال 2018، جرمی اسکات، مدیر خلاقیت Moschino، کایا گربر و جیجی حدید را به دسته‌های گل غول‌پیکر با روبان تبدیل کرد و مدل‌های دیگر در گل‌آرایی‌های گنبدی شکل و سرپیچ‌های همسان پوشانده شدند – ارائه‌ای که به طرز عجیبی شبیه به ظاهر نهایی فلورانس پیو در فیلم ترسناک “Midsommar” محصول 2019.

اندرسون اکنون در حال تجسم مرجع کلاسیک به شیوه بازیگوش و کم بیان خود است: لباس او بیشتر از باغ است، دسته گل را برمی دارد تا روی یک شکوفه غیرممکن بیش از حد رشد کرده باشد. نتیجه یک لباس دراماتیک است که در آن گم نخواهید شد. لاو روچ، استایلیست این بازیگر در اینستاگرام نوشت: «از یک باغ زیبا کنده شده است، زنبق به نام زندایا».

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما