shidachatbanner

هانسل انمانوئل یک بازیکن معمولی است که هر چیزی جز این نیست

مارکوس جونز، رئیس ایالت نورث وسترن، نیز در این تماس حضور داشت و نگرانی مادر انمانوئل را به زبان اسپانیایی که او روان صحبت می کند، کاهش داد. جونز در طول ملاقات استخدامی خود میزبان انمانوئل و والدینش برای صبحانه بود.

جونز گفت: «نکته اصلی – و من فکر می‌کنم ما در این مورد صادق بوده‌ایم – این است که آن‌ها نمی‌خواستند با پسرشان به‌عنوان یک فرد یا به‌عنوان کسی که مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد به دلیل محبوبیت او در رسانه‌های اجتماعی رفتار شود».

یکی از محل‌های اقامتی، استخدام کریستین پائز، یک دانش‌آموز ممتاز و بومی کلمبیایی است که ساکسیفون را در ارکستر جاز مدرسه نواخته است، به عنوان دستیار فارغ‌التحصیل در تیم، که به تسهیل ادغام انمانوئل کمک می‌کند. پائز چیز زیادی درباره بسکتبال نمی‌داند، اما می‌داند که رفتن به شهر کوچک لوئیزیانا چگونه است، وقتی انگلیسی شما در حال پیشرفت است.

پائز گفت: «وقتی به فرودگاه آمدم و به یک فست‌فود رفتم، می‌دانستم چگونه باید سفارش بدهم، اما می‌ترسیدم کارم را خراب کنم و مردم به من بخندند. «وقتی به اینجا رسید همان بود. اما او کسی نیست که می ترسد. اگر او بخواهد مهارتی را توسعه دهد، می تواند این کار را انجام دهد.”

انمانوئل قاطعانه در مورد عدم برخورد خاصی با تیم صحبت کرده است.

هنگامی که گیپسون به او گفت که می تواند به جای فشار دادن با نوک انگشت به عنوان تنبیه برای اشتباهی که در تمرین انجام داد، دراز و نشست انجام دهد، انمانوئل مقاومت کرد – با کمک یکی از هم تیمی هایش، سدریک گرت، که از او در اطراف کمر حمایت می کرد، کار را به پایان رساند.

در اوایل این فصل، شیاطین در حال بررسی یک نظرسنجی NCAA برای ورزشکاران کالج بودند و مشتاق بودند از در خارج شوند. همانطور که آنها انجام دادند، انمانوئل عقب ماند و با زحمت از یک برنامه ترجمه در تلفن خود استفاده کرد تا بتواند با پشتکار به هر سوال پاسخ دهد. هانی گفت: “او با این قیافه پریشان به من نگاه کرد و گفت: “مرد، این سخت است.” اما او همدردی کسی را نمی‌خواهد.»

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما