shidachatbanner

چگونه علائم Omicron BA.5 از جمله گلودرد را مدیریت می کنید؟

در حالی که گلودرد همیشه یکی از علائم کووید بوده است، کارشناسان می‌گویند که با زیرشاخه BA.5 Omicron – که اکنون سویه غالب کووید در ایالات متحده است – شایع‌تر و گاهی شدیدتر می‌شود.

دکتر گفت: برای تسکین گلودرد، “بهترین رویکردها معمولاً همان چیزی است که مادربزرگ توصیه می کند.” میشل پریکت، متخصص ریه و مراقبت های ویژه در Northwestern Medicine. او گفت که هیدراته ماندن برای کاهش التهاب در گلو بسیار مهم است. اگر نمی خواهید با آب بچسبید، می توانید یک نوشیدنی ورزشی مانند Gatorade را جایگزین کنید. مردم باید روزانه 1.5 لیتر آب یا شش تا هشت لیوان آب مصرف کنند. آبهیجیت دوگال، متخصص ریه در کلینیک کلیولند.

دکتر. پریکت توصیه می کند که افراد حدود یک قاشق چایخوری نمک خوراکی را در آب گرم مخلوط کرده و هر چند ساعت یکبار با محلول غرغره کنند. بیماران همچنین ممکن است از بی حس کننده های موضعی مانند قرص های پاستیل یا قطره های سرفه استفاده کنند که می تواند به بی حس شدن گلو کمک کند.

می‌توانید برای مقابله با سایر علائم سرماخوردگی کووید از داروهای ضداحتقان بدون نسخه استفاده کنید. پریکت گفت.

با این حال، شما همچنین باید از سیستم ایمنی خود حمایت کنید تا بتوانید ویروس را پاک کنید. افراد مبتلا به BA.5 باید از الکل که می تواند سیستم ایمنی بدن را ضعیف کند اجتناب کنند و از خود مراقبت کنند. دکتر “کلید واقعا استراحت است.” پریکت گفت.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما