چیزهای اضافی از زندگی خود می خواهید؟ ساندویچ پانل، ساندویچ پانل، ساندویچ پانل!

در بررسی‌های جانبی ما، OLED QLED را شکست می‌دهد، اما می‌توانید با QLED از هدر دادن پول خود جلوگیری کنید. در حالی که کمی گرم است از آن لذت ببرید و چند کوکی را ذخیره کنید تا یک ساندویچ بستنی شخصی خوشمزه درست کنید. اگر با این وجود بتوانیم آن را ببینیم، همچنان آن را رزرو می کنیم. تلویزیون‌های OLED نور پس‌زمینه LED نمی‌خواهند، بنابراین، در کنار مزایای کیفیت بالای تصویر، به طرز شگفت‌آوری نازک خواهند شد. این در درجه اول به این دلیل است که بزرگترین پیشرفت ها در کیفیت بالای تصویر واحدهای QLED ارتباط زیادی با نقاط کوانتومی ندارد.

What Is A Sandwich Panel?

سامسونگ از سال 2015 از نقاط کوانتومی برای تقویت تلویزیون های LCD خود استفاده کرده است و در سال 2017 نام تجاری تلویزیون QLED را معرفی کرد. سامسونگ می گوید که این نقاط کوانتومی در طول زمان توسعه یافته اند — به عنوان مثال، رنگ و نور خروجی بهبود یافته است. سایر سازندگان تلویزیون علاوه بر این، از نقاط کوانتومی در تلویزیون‌های LCD، از جمله Vizio و Hisense، استفاده می‌کنند، اما نام این واحدها را تلویزیون‌های QLED نمی‌دانند. همه تلویزیون های OLED در سراسر جهان، همراه با تلویزیون های ایالات متحده، از پنل های تولید شده توسط LG Display استفاده می کنند. تلویزیون‌های بی‌نقص یک سوپ الفبایی از ویژگی‌های اضافی مانند HDR، 120 هرتز و HDMI 2.1 را تبلیغ می‌کنند و بسیاری از تلویزیون‌ها شامل همه این گزینه‌ها و موارد اضافی هستند، که تشخیص تفاوت را دشوار می‌کند. تلویزیون‌های QLED/LCD، حتی یکی از بهترین‌ها با ساده‌ترین کمرنگ‌کننده‌های محلی با آرایه کامل، با استفاده از آن مقداری ملایم می‌دهند و در نتیجه محدوده‌های مشکی خاکستری و شسته‌شده بیشتری ایجاد می‌کنند و در اطراف بخش‌های درخشان شکوفا می‌شوند.

در عوض، آنها نتایج نور پس‌زمینه‌های مینی ال‌ای‌دی، کم‌نورهای محلی با آرایه کامل بالاتر، هایلایت‌های درخشان و زاویه دید بهتر هستند که به آن‌ها کمک می‌کند تا از تلویزیون‌های QLED (و غیر QLED) که فاقد این ویژگی‌های اضافی هستند، عملکرد بهتری داشته باشند. نکته اصلی این است که QLED به LCD قدیمی معمولی نزدیک‌تر است تا OLED، که من (و اکثر مشاوران دیگر) آن را کلاس کاملاً متفاوتی از تلویزیون در نظر می‌گیریم، بسیار شبیه پلاسما قبل از آن. تلویزیون های QLED تابشی این پتانسیل را دارند که کاملاً با محدوده مشکی و نسبت تمایز "بی نهایت" OLED مطابقت داشته باشند، با بهره وری بهتر، سایه بهتر و اضافی. اکثر QLED و OLED دارای یک تصمیم و 4K هستند و هر کدام می توانند وضوح 8K را نیز به دست آورند. همه صفحه‌های OLED می‌توانند بسوزند، و از مجموع اطلاعاتی که من می‌دانم، نسبت به صفحه‌نمایش‌های LCD، از جمله QLED، بسیار مستعد هستند.

TCL علاوه بر این، تلویزیون‌های QLED را به همراه سری 6 فوق‌العاده می‌سازد، و آمازون حتی یک تلویزیون شومینه تلویزیون Omni QLED شخصی خود دارد. سپس آن نور با استفاده از چند لایه مختلف در داخل تلویزیون، از جمله یک لایه کریستال مایع (LCD) برای ایجاد تصویر حرکت می کند. علاوه بر تلویزیون QD-OLED آینده خود، سامسونگ در حال تحقیق در مورد نقطه کوانتومی با دید مستقیم است که لایه‌های کریستال مایع را کنار گذاشته و از نقاط کوانتومی خود به عنوان منبع نور استفاده می‌کند. نگاهی به "ساندویچ" لایه‌ها در یک تلویزیون LCD، جایی که نور پس‌زمینه LED از طریق یک لایه نقطه کوانتومی (در میان سایر موارد) و به خود پنل LCD می‌تابد. هدف از این مطالعه ایجاد یک پانل کامپوزیت فیبر اساساً بر اساس الیاف گیاه لوفا (Luffa cylindrica) به عنوان مواد اصلی و روکش پیکت به عنوان لایه پوست برای استفاده در مناطق ساختمان سرب بود.

اگر ساندویچ پانل دقیقی که ممکن است در جستجوی آن هستید را نداشته باشیم، با ما تماس بگیرید و ما با شما همکاری خواهیم کرد تا پانل سفارشی مورد نیاز برای برآورده کردن مشخصات شما را بسازیم. سیمونز و متحدانش راه‌های تخیلی جدیدی را پیشنهاد کرده‌اند که در آن قضاوت افراد غیر عادی ممکن است به بازگرداندن ثبات در مراحل اولیه محرمانه عدالت کیفری کمک کند. تلویزیون‌های OLED دارای صفحه‌نمایش تقریباً یکنواخت هستند و از همه، اما احتمالاً شدیدترین زوایای، وفاداری را حفظ می‌کنند. تلویزیون های OLED 77 اینچی 2500 دلار به بالا قیمت دارند که به طور قابل توجهی بیشتر از اکثر تلویزیون های 75 اینچی QLED هستند و در اندازه های بزرگتر این تمایز بسیار شدیدتر است. قفسه بندی، میز سبک وزن کم هزینه، پایه های میز، اجزای مبلمان، کف، دیوارها، سقف ها، نمایشگرهای نمایشگاهی، تابلوی سیگنال، دیوار صوتی و غیره…

Selling Sandwich Panels

یکی از مزیت‌های بزرگ QLED و LCD نسبت به OLED، هزینه سایزهای اصلی بیش از 65 اینچ است. در همین حال، هر تلویزیون OLED که من بررسی کرده‌ام، کیفیت تصویر بسیار مشابهی دارد – همه آنها در بررسی‌های من کیفیت تصویر 10/10 را کسب کرده‌اند. در همین حال، از آنجایی که تلویزیون‌های QLED LCD هستند، می‌توان آنها را در اندازه‌های بیشتری ساخت. سامسونگ و TCL هر کدام دارای چندین سری QLED هستند و احتمالاً پرهزینه‌ترین آن‌ها نسبت به ارزان‌ترها بسیار بالاتر هستند. آیا هری پاتر نوع چهارم دارد؟ دو فناوری تلویزیون کاملاً متفاوت، QLED و OLED، نام‌های مشابهی دارند.

بر اساس بررسی های من، در اینجا برخی از مقایسه های کلی که بین این دو انجام داده ام ذکر شده است. و در نظرات مقایسه جانبی ما، یکی سالم تر از دیگری است. در نقدهای مقایسه جنبه به جنبه ما، OLED هر بار QLED را شکست می دهد. برخلاف بقیه اصطلاحات فناوری تلویزیون، QLED و OLED به معنای واقعی کلمه تفاوت اساسی دارند، صرف نظر از اینکه فقط یک حرف از هم فاصله دارند. اکنون، پس از اتمام آخرین روز طولانی پرواز بر فراز کوه ها و زمین های متروک، و تنها با چند هفته استراحت و تفکر، شروع به فکر می کنم که در هر صورت آنقدرها هم بد نبود.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما