آصیفری پیشنهاد برگزاری اعتراض در دست بررسی است

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در این نشست گفت: طرحی در کمیسیون در دست بررسی است که بستر مناسبی را برای شنیدن اعتراضات و نظرات مردم در موضوعات مختلف فراهم می کند دلیل پاسخگویی مسئولان

به گزارش ایسنا، محمدحسن عصیفری با اشاره به صحبت های اخیر رئیس جمهور با مردم مبنی بر لزوم ایجاد بستر مناسب برای شنیدن اعتراضات مردم در چارچوب قانون، اظهار کرد: طرحی در خصوص برگزاری تجمعات و اعتراضات در حال بررسی است. کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و تاکنون جلساتی با حضور وزیر کیشور به این ترتیب تشکیل شده است. بر این اساس احزاب، صنوف، گروه‌ها و گروه‌های مختلف که دارای شناسنامه هستند، بنا به درخواست وزارت جوانان می‌توانند تجمعات و اعتراضات قانونی تشکیل دهند و از این طریق در چارچوب قانون استماع نظر کنند. موافق و مخالف

وی بیان کرد: این طرح دارای مفادی است که تاکید دارد امنیت تجمعات و اعتراضات باید تضمین شود و جلوگیری از تخریب اموال عمومی یکی از مواردی است که در این طرح به آن پرداخته شده است. همچنین به این صورت دیده می شود که مسیر تجمعات و محل تجمعات می باشد.

نماینده مردم اراک در شورای اسلامی تصریح کرد: با تصویب این قانون تجمعات و اعتراضات به صورت قانونی برگزار و بستر مناسب فراهم می شود. تامین این بستر به پیگیری مطالبات مردم در چارچوب قانون کمک می کند و در آینده مسئولان موظف به پاسخگویی به مطالبات مردم در حوزه های مختلف خواهند بود.

آصیفری در پایان تاکید کرد: می توان گفت این گام مجمع گامی در جهت ایجاد بستر مناسب برای اعتراض و جلوگیری از سوء استفاده دشمنان از مطالبات مردم است و احزاب مختلف مطالبات خود را در چارچوب ارائه کرده اند. قانون و از آسیب به اموال عمومی نیز جلوگیری خواهد شد.»

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما