آیا اهداف آینه نور پس زمینه شما با تمرینات شما مطابقت دارد؟

آیا باور می کنید که آینه ها از ابتدا وجود داشته اند؟ 【MEMORY & HARDWIRE】 دکمه دیمر را به مدت طولانی فشار دهید تا روشنایی را مطابق با اولویت شما تنظیم کنید، آینه آخرین بار روشنایی شما را ذخیره می کند و دفعه بعد نیازی به تنظیم آن ندارید. 【سری Apollo-W】 چراغ های LED ارتقا یافته، نوارهای LED روشن تر و 58% پهن تر از نسل های گذشته، تجربه بهتری برای آرایش. چرا چراغ های آینه LED Maistech را انتخاب کنید؟ در اینجا برخی از دلایل اصلی وجود دارد که چرا آینه های سفارشی افزودنی عالی برای هر منطقه ای هستند، اگر می خواهید آنها را در طراحی داخلی خود بگنجانید. دکمه ضد مه را لمس کنید تا وارد حالت ضد مه / مه زدایی شوید، مه و بخار آب را به سرعت و با خیال راحت از ناحیه مرکزی آینه پاک کنید و از انعکاس شفاف اطمینان حاصل کنید. یا با یک آینه گرد روستایی ظاهری زیبا به فضای داخلی خود اضافه کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید از دکوراسیون سنتی فاصله بگیرید و رنگی زیبا و مدرن به حمام خود اضافه کنید، یک آینه مدور یا تقریباً هر قطعه طراح از مجموعه آینه‌های روشن ما انتخاب کنید. استفاده از آینه مربعی کمی بیشتر از سایر انواع آینه به درک فضا و سبک نیاز دارد، اما در صورت استفاده صحیح، آینه مربع می تواند پیتزای واقعی را به خانه شما اضافه کند.

من بیش از 10000 مایل با Adventure Mirrors خود دارم، و فکر می‌کنم که آنها نسبت به سهام پیشرفت زیادی دارند. این آینه حمام نوردار از شیشه 5 میلی متری نشکن ساخته شده است که از آینه های معمولی قوی تر و محکم تر است، به راحتی شکسته نمی شود، حتی اگر شکسته شود، تکه تکه نمی شود، استفاده از آن ایمن تر است. آینه LED HD از شیشه 5 میلی متری بدون مس ساخته شده است که محکم و مقاوم در برابر شکستگی است، حتی اگر شکسته شود، تکه تکه نمی شود و استفاده از آن را برای شما و خانواده تان ایمن تر می کند. همانطور که قبلاً گفتم در مورد آینه های روشن بودجه های متفاوتی وجود دارد و بستگی به میزان بودجه شما دارد، شما می توانید آینه را انتخاب کنید. ما به طور مداوم بسته بندی خود را بهبود می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که آینه های ما دست نخورده به دست می آیند. 【ایمیل】 همچنین می توانید از طریق ایمیل روی برچسب بسته بندی با ما تماس بگیرید.

این می تواند عمودی یا افقی باشد، با سیم برقی یا سیم سخت تغذیه می شود. اگر دوست دارید سیم را قطع کنید تا دکمه سوئیچ دیواری را به هم وصل کنید. آینه را به صورت افقی یا عمودی روی دیوار آویزان کنید، آن را به برق وصل کنید یا به کلید دیواری متصل کنید تا چراغ های LED روشن شود. شما می توانید بسته به میزان فضایی که در محل خود دارید، آینه های حمام روشن را برای دیوار به صورت افقی یا عمودی قرار دهید و ما تعدادی سوراخ را برای نصب به شما پیشنهاد می کنیم. Pixel Slate به عنوان یک طراحی مرجع برای جایی که تبلت‌های Chrome تبدیل شونده می‌توانند در مرحله بعدی قرار گیرند، یک قدم محکم به جلو است. این اولین بلک بری است که دارای Wi-Fi و تماس تلفن همراه در طراحی جدید تلنگر است. همچنین یک مدل کاملاً الکترونیکی به نام EC وجود داشت که طراحی داخلی بسیار متفاوتی داشت و لنز فوکوس ثابت داشت. طراحی معاصر دارای یک قاب فولادی با پوشش پودری به رنگ سیاه یا سفید است. روشنایی و کاهش دمای رنگ: شما می توانید آزادانه روشنایی مناسب را با فشار طولانی دکمه صفحه لمسی تنظیم کنید و با فشار کوتاه، سفید سرد، سفید طبیعی و سفید گرم، بین دمای رنگ های مختلف سوئیچ کنید تا اولویت ها یا نیازهای خود را برآورده کنید. خانواده شما در سناریوهای مختلف

همچنین روکش‌های آینه‌ای یا طبیعی، ساخته‌شده در نور LED را انتخاب کنید. دکمه دیمر را به مدت 3 ثانیه فشار دهید تا دمای رنگ را تنظیم کنید: 6000K (نور سرد)، 3000K (نور گرم)، 4500K (نور طبیعی). محدوده دمای رنگ: 3000-6000K و محدوده دیمر: 5٪ -100%. عملکرد حافظه: هنگام خاموش شدن نور با دکمه لمسی، سطح روشنایی را به خاطر بسپارید و هنگامی که نور با کلید دیواری خاموش می شود، دمای رنگ را به خاطر بسپارید. چراغ آینه را روشن/خاموش کنید و با سوئیچ دیواری به طور مستقیم مه زدایی کنید. دکمه لمسی قابل تنظیم و حافظه آنها منبع خوبی از نور هستند – لامپ‌های LED که اکثر آینه‌های دارای نور پس‌زمینه استفاده می‌کنند، نور سفید گرمی را ساطع می‌کنند که برای استفاده در آرایش ایده‌آل است. مکعب سفید جف وال، لندن. نصب چندگانه و خدمات پس از فروش با کیفیت بالا: آینه ال ای دی حمام شامل دوشاخه 1.5 متری است، می توانید مطابق با صحنه حمام، آینه دیواری LED را به صورت افقی یا عمودی قرار دهید، لطفاً نگران شکستگی آینه یا مشکلات کیفیت نباشید، ما ارائه 12 ساعت پاسخ سریع، 3 سال گارانتی، هر گونه مشکل، ما پاسخ رضایت بخشی را به شما ارائه خواهیم داد.

لطفا در مورد شکستگی آینه یا مشکلات کیفیت نگران نباشید، ما 12 ساعت پاسخ سریع ارائه می دهیم، هر مشکلی، ما پاسخ رضایت بخشی را به شما ارائه می دهیم. ما ظرف 24 ساعت پاسخ خواهیم داد. یک آینه با یک قاب قدیمی تزئینی پیچیده و ظریف به نظر می رسد در حالی که یک آینه دیواری بیضی شکل ناتمام و بدون قاب ظاهر پیچیده ای در اتاق نشیمن ایجاد نمی کند، بلکه برای حمام مناسب است. عملکرد ضد مه: این آینه حمام روشن برای دیوار دارای عملکرد ضد مه است. توصیه می شود از کلید دیواری برای کنترل چراغ آینه و مه زدا روشن/خاموش استفاده کنید تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. پاسخ: بله، آینه دارای دوشاخه است، اگر نیاز به اتصال آن به کلید دارید، باید دوشاخه را قطع کرده و دوباره وصل کنید، در مورد سیم کشی، لطفا یک برقکار حرفه ای پیدا کنید. اگر می خواهید آن را سیم کشی کنید، توصیه می شود یک برقکار حرفه ای این کار را انجام دهید. مجهز به خود دوشاخه، وایرلس نیز موجود است. س: طول کابل دوشاخه چقدر است؟ تغذیه با دوشاخه یا سیم کشی شده. 【نصب آسان با سیم سخت】 نصب به برق وصل یا با سیم سخت. نصب عمودی/افقی سینک ظرفشویی، روشویی، میز آرایش در اندازه های مختلف.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت آینه بک لایت.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما