استخر شناور و اسکله هنری برنامه ریزی پایتخت کره جنوبی در نزدیکی رودخانه هان



CNN

تنها دو هفته پس از اعلام برنامه‌های خود برای ساخت بزرگترین چرخ و فلک بدون پره جهان، دولت شهر سئول قصد خود را برای ساخت مناطق شنای شهری در امتداد رودخانه هان پایتخت کره جنوبی به اشتراک گذاشته است.

اوه سه هون، شهردار سئول اعلام کرد که یک اسکله هنری و استخر عمومی برای پارک رودخانه ایچون هان در جنوب غربی سئول در نزدیکی موزه ملی کره در نظر گرفته شده است.

طبق اعلام دولت، این تسهیلات 5000 متر مربع خواهد بود. علاوه بر استخر، یک “اسکله هنری” با فضای نمایشگاه، یک سالن کنسرت، یک رصدخانه غروب آفتاب و فضای پهلوگیری قایق ها وجود خواهد داشت.

شهردار همچنین ابراز امیدواری کرد که این منطقه مکانی برای ورزش های آبی مانند پارو سواری و اسکی روی آب در کنار نمایشگاه های هنری و کنسرت های زنده باشد.

این نسخه می افزاید که قرار است این پروژه در سال 2025 برای افتتاحیه برنامه ریزی شده 2026 آغاز شود. هزینه تخمینی 30 میلیارد وون یا حدود 30 میلیون دلار است و در حال حاضر هیچ معماری به این پروژه وابسته نیست.

با این حال، سرگرد اوه این اعلامیه بزرگ را در سئول انجام نداد – او آن را در حین بازدید از حمام عمومی بندرگاه کپنهاگ، که او به عنوان الهام‌بخش پروژه آینده ساحلی سئول ذکر کرد، اعلام کرد.

پایتخت دانمارک یکی از بهترین شهرهای جهان برای شنا است.

جزایر هاونبادت بریگه، اولین استخر عمومی شناور دانمارک، در سال 2003 افتتاح شد و اکنون سالانه صدها هزار حمام کننده را جذب می کند.

بسیاری از این امکانات شنای عمومی در سراسر کشور وجود دارد، از جمله حمام دریایی Kastrup واقع در Oresund Sound بین دانمارک و سوئد.

نه تنها استخرهای شناور توجه شهردار اوه را در سفر کپنهاگ به خود جلب کرد.

او همچنین از Urban Rigger، یک منطقه کوچک طراحی شده توسط Bjarke Ingels از ساختمان‌های شناور در بندر کپنهاگ که به عنوان محل اقامت دانشجویی استفاده می‌شود، بازدید کرد. با این حال، او نگفت که آیا سئول باید منتظر اقامتگاه های شناور خودش باشد یا خیر.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما