اوکراین بیش از یک میلیون تن غلات و اقلام غذایی تحت قرارداد دریای سیاه صادر شد

این “دستاورد قابل توجه” وی با اشاره به مکانیسم مستقر در استانبول که حرکت کشتی ها را برای اطمینان از انطباق آنها با ابتکار نظارت می کند، گفت: با تلاش جمعی و کار سخت مرکز هماهنگی مشترک (JCC) امکان پذیر شد.

JCC نمایندگانی از اوکراین، روسیه، ترکیه و سازمان ملل متحد – امضاکنندگان این توافقنامه تاریخی – را گرد هم می آورد.

یک ابتکار مهم

عملیات در 1 اوت آغاز شد و JCC آغاز شده است در حال حاضر ده ها سفر را فعال کرده است از طریق دریای سیاه روز شنبه، تیم ها صدمین بازرسی را در کشتی های باری مورد تایید انجام دادند. آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، هفته گذشته هنگامی که در منطقه بود، بر خروج دو کشتی درگیر در عملیات نظارت داشت.

«در حالی که جهان با ناامنی غذایی و قیمت های بالا دست و پنجه نرم می کند، اهمیت این ابتکار آشکار است. از آنجایی که افزایش حجم تولیدات کشاورزی اوکراین اکنون از طریق دریا روانه بازار می شود. اعتماد در صنایع غذایی و کشتیرانی افزایش یافته است، کاهش قیمت ها و کاهش ریسک.” عبدالله

وی یادآور شد که در حالی که این توافق نامه عملیات تجاری برای ازسرگیری صادرات را پوشش می دهد، برنامه جهانی غذا (WFP) همچنین توانسته است خرید گندم اوکراینی را برای عملیات های بشردوستانه خود در کشورهایی مانند اتیوپی و یمن از سر بگیرد.

“اینها همه اولین گام های مهم هستند خیلی بیشتر باید انجام شودوی تاکید کرد. در سرتاسر جهان، قیمت‌های بالای سوخت و کود، تغییرات آب و هوایی و درگیری‌ها فشار زیادی بر کشاورزان و مصرف‌کنندگان وارد می‌کند و میلیون‌ها نفر را به فقر و گرسنگی سوق می‌دهد.»

سیلوها هنوز پر هستند

ابتکار غلات دریای سیاه فضایی را در سیلوهای اوکراینی ایجاد کرده است که میلیون‌ها تن محصول از برداشت‌های قبلی ذخیره شده است. بسه، خیلی غلات بیشتری باید صادر شود وی افزود: برای تطبیق برداشت جدید.

“به همان اندازه مهم و فوری است صادرات کود از جمله آمونیاکبر اساس این ابتکار، تا کشاورزان در سراسر جهان بتوانند به تولید مواد غذایی در سال آینده با هزینه ای مقرون به صرفه ادامه دهند. عبدالله

او میلیون تنی را که تاکنون حمل شده است، تنها یک شروع توصیف کرد.

«دنیا نمی‌تواند از پس غذا و کود بربیاید. هر محموله ای که از این مسیر ترخیص می شود به آرام کردن بازارها، افزایش عرضه مواد غذایی و ادامه تولید کشاورزان کمک می کند.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما