این هفته چی بپزیم

صبح بخیر. یکی از چیزهای زیادی که در مورد انجمنی که اینجا در نیویورک تایمز آشپزی ایجاد کرده‌ایم دوست دارم، یادداشت‌هایی است که مشترکین به دستور پخت اضافه می‌کنند. یادداشت ها، در بیشتر موارد، مفید و مهربان، اغلب خنده دار و کاوشگر هستند. و اگر افراد زیادی هستند که می‌گویند ساردین را جایگزین مرغ کرده‌اند و دستور غذای آن افتضاح است، بسیاری دیگر هستند که تاریخ و فرهنگ خود را در آنچه می‌نویسند به کار می‌برند و با تجربه‌شان همه ما را خوشحال می‌کنند.

دستور غذای اریک کیم برای خورش برانسویک (در بالا) را که در پاییز برای روزنامه تایمز نوشته بود، در نظر بگیرید. خوانندگان از سراسر جنوب با خاطرات متفکرانه‌ای از این غذا که توسط خانواده‌هایشان برای دهه‌ها پخته می‌شد، وزن کرده‌اند: کره به جای روغن زیتون، گوجه فرنگی کنسرو شده به جای تازه، پیاز ویدالیا همیشه، کمی بیشتر سس Worcestershire. ، یک قاشق سس باربیکیو، مقداری بامیه، یک مشت گوشت خوک کبابی.

برنامه من برای امروز این است که تمام یادداشت ها را بخوانم، تصمیمات سنجیده بگیرم و خورش برانزویک بپزم.

اما نه تنها خورش برانزویک. پاستا با پستو و نخود خرد شده برای ناهار. و در اینجا یک یادآوری است که حتی اگر در پیتزافروشی بیشتر از سال ایرلندی نیستید: اگر می خواهید گوشت گاو ذرت خانگی را در خیابان سن پترزبورگ بخورید. روز پاتریک، امروز باید آن گوشت را در آب نمک خود بریزید، تا روز جمعه کامل شود، خوب است.

در مورد بقیه هفته. …

من عاشق دستور ملیسا کلارک برای شاورما گل کلم با تاهینی تند هستم که به خوبی با نان های تخت و یک کاسه خیار، گوجه فرنگی و زیتون خرد شده هماهنگ می شود. این یک برداشت سریع از نسخه سنتی ساخته شده با مرغ یا گوشت بره است، که برای یک شب هفته که در جستجوی طعمی عالی هستید عالی است.

اریک کیم دستور جدیدی برای ودکای آلا ماکارونی ریکوتا دارد که یک پنیر را با نسخه‌ای خوشمزه از دستور کلاسیک ترکیب می‌کند و ظرف را خامه‌ای و غنی می‌کند.

این رول های دستی ماهی قزل آلا با لعاب سویا از کی چون یک شگفتی برای پخت و پز در اواسط هفته است. دستور تهیه یک ریف بر روی غذای مارماهی بوداده معروف به unagi است: یکباره غنی، تازه و ترد. آن را با کینوا به جای برنج معمولی دانه کوتاه امتحان کنید.

دستور العمل جدید زینب شاه برای مرغ منچوریایی بسیار محبوب است غذا در رستوران های چینی در سراسر آسیای جنوبی. شیرین و ترش، با فلفل و فلفل تند است و روی برنج یا رشته فرنگی عالی است. برو سراغش

هزاران و هزاران دستور غذای دیگر برای طبخ این هفته در آشپزی نیویورک تایمز در انتظار شماست، حداقل اگر در سایت و برنامه های ما اشتراک داشته باشید. اشتراک ها ضروری است. آنها کار ما را ممکن می کنند. و برای مدت زمان محدودی، می‌توانید در تمام زمان‌ها، از جمله آشپزی، در طول فروش همه دسترسی ما صرفه‌جویی کنید. برای دسترسی نامحدود به دستور العمل ها و توصیه های ما، به علاوه همه چیزهایی که تایمز ارائه می دهد، اکنون مشترک شوید.

برخی از نظافت خانه: اگر با فناوری ما به مشکل برخوردید، با ما در [email protected] بنویسید. اگر در مورد چیزی نگران هستید یا به سادگی می خواهید سلام کنید، به من در [email protected] بنویسید. من نمی توانم به هر نامه پاسخ دهم. اما من همه را خواندم.

اکنون، با زعفران یا لنگ کاد فاصله زیادی دارد، اما وین لاوسون، در Vanity Fair، سکوت چهار دهه‌ای خود را در مورد ویرایش – واقعاً، شبح‌نویسی – زندگی‌نامه خودنوشت گلوریا سوانسون در سال 1980، «Swanson on Swanson»، که در کتابخانه‌ها موجود و مورد استفاده قرار گرفت، شکست. -کتاب فروشی ها به طور یکسان این یک داستان شگفت انگیز است.

آیا در حال تماشای فصل دوم “شهردار کینگستون” در پارامونت + هستید؟ باید.

متیو بیویس در The London Review of Books دارای 5000 کلمه در 2000 صفحه است که ادوارد مندلسون “The Complete Works of WH Auden: Poems, Vols. من و دوم.» ارزش خواندن را دارند

سرانجام، مراسم اسکار اواخر امروز آغاز می شود و تایمز از نزدیک تماشا می کند. برای پوشش زنده فرش قرمز، ناراحتی ها و غم ها با ما همراه باشید. و هفته آینده برمیگردم

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما