باور نکردنی! سامسونگ گلکسی F13 در آمازون و فلیپ‌کارت از 11999 روپیه به 740 روپیه کاهش قیمت می‌دهد. Deets داخل اخبار فناوری

دهلی نو: Flipkart صرفه جویی باورنکردنی را در برخی از محبوب ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار ارائه می دهد که Samsung Galaxy F13 یکی از آنهاست. با برخی از بهترین تخفیف ها، قیمت گلکسی F13 سازنده گوشی های هوشمند بسیار تبلیغ شده سامسونگ کاهش یافته است. بنابراین، اکنون دیگر نیازی به پرداخت پول بیشتر ندارید، وقتی فرصت دارید آن را با تخفیف فوق العاده دریافت کنید.

پس برای چی منتظری؟ برای دریافت قیمت ارزان سامسونگ گلکسی F13 به ادامه مطلب مراجعه کنید. (همچنین بخوانید:

قیمت اصلی سامسونگ گلکسی F13 14999 روپیه است. تخفیف هنگفت با یک پیشنهاد مبادله و یک پیشنهاد بانکی همراه بود. این گوشی هوشمند دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پردازنده Exonys 850 است. این گوشی هوشمند دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم است و در حال حاضر با قیمت 11999 روپیه در Flipkart تبلیغ می شود.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند تلفن‌های قبلی خود را تعویض کرده و ۱۱۰۵۰ روپیه اضافی پس انداز کنند، که قیمت را به ۹۴۹ روپیه کاهش می‌دهد. آمازون همچنین تخفیف قابل‌توجهی را برای Galaxy F13 ارائه می‌کند و قیمت را از ۱۱،۲۴۰ روپیه به ۷۴۰ روپیه کاهش می‌دهد.

SBI برای خرید 5000 روپیه یا بالاتر با استفاده از کارت های SBI، تخفیف فوری 1000 روپیه ای ارائه می دهد. با این حال، اگر پرداختی را با کارت اعتباری بانک فدرال انجام دهید، بلافاصله 1500 روپیه تخفیف دریافت خواهید کرد.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما