تسدین دشان از استارهای بازی پرانیلیس

کد خبر : 1858774 |
21 آذر 1401 ساعت 14:12 |
3.6 هزار بازدید |

0
نقطه نظر

هوگو لوریس: این رکورد با قهرمانی کامل می شود

هوگو لوریس تنها دو بازی با دو قهرمانی متوالی در جام جهانی فاصله دارد و پس از تبدیل شدن به رکورددار تیم فرانسوی، تنها دو بازی فاصله دارد.

تسدین دشان از استارهای بازی پرانیلیس

به گزارش “ورزش”، هوگو لوریس معتقد است فرانسه در دیدار نیمه نهایی جام جهانی به “تمام قدرت و انرژی هوادارانش” نیاز خواهد داشت.

خروس ها پس از برزیل در سال 1998 که در دو دور متوالی به جمع چهار تیم نهایی راه یافتند، دومین تیمی بودند که به فینال چهار تیم راه یافتند.

این روز برای لوریس خاص بود که پس از شکست دادن لیلیان تورام (142) در صدمین، چهلمین و سومین بازی بین المللی خود، رکورددار پوشیدن لباس فرانسوی شد. به همین مناسبت دیدیه پیراهن یادبودی را به کاپیتان اهدا کرد.

لوریس در ویدئویی که در توییتر رسمی فرانسه منتشر کرد، گفت: من به خودم افتخار می کنم و همچنان افتخار می کنم که حتی بعد از 143 بازی می توانم پیراهن Les Bleus را بپوشم. من واقعاً می خواهم از تیم، کادرفنی و کل مدیریت تشکر کنم که این بازی را بسیار خاص کردند. شکست دادن انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی این خاطره را برای من و همچنین خانواده ام بسیار شیرین کرد. حالا برای این نیمه نهایی مقابل مراکش به خوبی آماده خواهیم شد. ما به تمام قدرت و انرژی خود نیاز داریم تا بدانیم که چیزی واقعاً خاص وجود دارد که می توانیم به آن دست یابیم. من فکر می کنم همه ما به این موضوع آگاه هستیم، اما هنوز باید آرام و متمرکز باشیم و با قلب خود جستجو کنیم.

پیراهن دیگری نیز به آنتوان گریزمان هدیه داده شد که با یک پاس دقیق گل پیروزی مقابل انگلیس را به ثمر رساند و توانست با 28 پاس گل، رکورددار لس بلوز شود.

مهاجم اتلتیکو مادرید که معتقد است کیلیان امباپه به زودی از او سبقت خواهد گرفت، از هم تیمی هایش خواست برای اولین بار پس از برزیل در سال 1962 از عنوان قهرمانی جهان دفاع کنند.

امباپه تنها به 10 پاس گل دیگر نیاز دارد تا به 28 گل برسد، گریزمان، بنابراین من از این لحظه لذت خواهم برد. او لبخندی زد و گفت: هنوز دو بازی باقی مانده است که می توانیم این کار را انجام دهیم. بیایید تمرکز کنیم و لذت ببریم.”

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما