تورم بیمه سلامت به شدت کاهش می یابد

بیمه سلامت بر معیار اصلی تورم فشار صعودی وارد کرده است، اما در حال حاضر برعکس در حال نوسان است. اقتصاددانان می گویند که این نوسان به عنوان یک کشش بسیار مورد نیاز، هرچند کوچک، بر تورمی که در حال حاضر در بالاترین حد چهار دهه است عمل می کند.

با توجه به اینکه بزرگی هر افزایش آتی فدرال رزرو در سال جاری به شدت وابسته به آخرین چاپ شاخص قیمت مصرف کننده است، نوسان در سهم ثابت بیمه مراقبت های بهداشتی می تواند به ارائه “شواهد قانع کننده” از کاهش تورم بر مبنای ثابتی که FOMC به دنبال آن است کمک کند. سارا هاوس، اقتصاددان ارشد ولز فارگو در ایمیلی با اشاره به کمیته بازار آزاد فدرال گفت: برای کاهش سرعت فعلی انقباض آن.

با این حال، این نوسان – نتیجه یک ابهام روش شناختی – ممکن است با افزایش فشار قیمت در خدمات پزشکی با افزایش هزینه های نیروی کار جبران شود.

بیمه سلامت به طور قابل توجهی در افزایش شدید تورم اصلی که قیمت‌های بی‌ثبات مواد غذایی و انرژی را کاهش می‌دهد، به 6.6 درصد در سپتامبر از 6.3 درصد در آگوست و 5.9 درصد در ژوئیه کمک کرده است. قیمت بیمه های درمانی در ماه سپتامبر نسبت به سال قبل 28.2 درصد افزایش یافت که شدیدترین افزایش در تاریخ این شاخص به سال 2006 برمی گردد که توسط شاخص قیمت مصرف کننده وزارت کار اندازه گیری می شود. این تنها کمتر از 0.4 درصد به افزایش CPI اصلی در ماه سپتامبر اضافه کرد.

اما با CPI اکتبر که در نوامبر منتشر خواهد شد، به یک کشش کاهشی تبدیل خواهد شد. 10، در حالی که وزارت کار داده های شاخص بیمه سلامت را به روز می کند، اثری که تا 12 ماه آینده ادامه خواهد داشت.

قیمت‌هایی که بیمارستان‌ها با شرکت‌های بیمه سلامت مذاکره می‌کنند، عامل اصلی هزینه‌های بالای پزشکی ایالات متحده است. WSJ نرخ‌ها را در یک بیمارستان تجزیه و تحلیل می‌کند تا توضیح دهد که چرا قیمت‌های جراحی مشابه، در همان بیمارستان، می‌تواند بسیار متفاوت باشد. تصویر: رایان ترفس

عمر شریف، بنیانگذار Inflation Insights LLC، برآورد کرد که شاخص بیمه سلامت تا سپتامبر سال آینده نسبت به سپتامبر گذشته 38 درصد کاهش خواهد یافت. این بدان معناست که بیمه درمانی از افزایش حدود 0.38 درصدی به افزایش 12 ماهه تورم اصلی در ماه گذشته به کاهش حدود 0.42 درصدی تا سپتامبر آینده خواهد رسید. شریف گفت.

تغییر به نرخ یک ماهه که در ماه اکتبر نشان داده می شود با سرعت نسبتاً ثابتی برای 11 ماه آینده ادامه خواهد داشت. رایان وانگ، اقتصاددان آمریکایی در HSBC می‌گوید: «وقتی این روند جدید را ایجاد کنیم، احتمالاً این روند برای یک سال کامل ادامه خواهد داشت..

“این یکی از جنبه های این ابهام روش شناختی است.”

دپارتمان کار قیمت بیمه درمانی را تا حد زیادی بر مبنای سود بیمه‌گر سلامت قرار می‌دهد که با تاخیری حدود 10 ماهه گزارش می‌شود. بنابراین، داده های موجود در CPI اکتبر 2022 منعکس کننده آنچه در سال 2021 رخ داده است.

این تاخیر در حال حاضر نوسانات بزرگی را در هزینه های مراقبت های پزشکی تقویت می کند. در سال 2020، قرنطینه‌ها، ظرفیت محدود مراقبت‌های بهداشتی و بی‌میلی مصرف‌کننده برای جستجوی مراقبت منجر به کاهش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی و در نتیجه کاهش مزایای پرداختی توسط بیمه‌گران و افزایش متناسب درآمد خالص حق بیمه شد. این افزایش سرسام‌آور قیمت‌های بیمه سلامت از اکتبر 2021 شروع شد، زمانی که داده‌های سال 2020 گنجانده شد.

داده‌های به‌روزشده امسال بر اساس سال 2021 است، زمانی که مصرف‌کنندگان درگیر مراقبت‌های پیشگیرانه و روش‌های انتخابی بودند و از درآمد حق بیمه بیمه‌گران استفاده می‌کردند، که باید به کاهش قیمت بیمه سلامت در CPI ترجمه شود.

به گفته آقای HSBC، یک نوسان به این بزرگی فشار لازم را بر روی تورم اصلی کاهش می دهد، اما این تنها یک نگرانی است که در حال حاضر برای فدرال رزرو هدایت می شود. وانگ فدرال رزرو همچنین نگران میزان گسترده تورم است.

علاوه بر این، ابهام روش شناختی تنها بر CPI تأثیر می گذارد. در حالی که سرمایه گذاران، رسانه ها و مصرف کنندگان آن را به دقت رصد می کنند، فدرال رزرو رسماً هدف تورم 2 درصدی خود را بر اساس شاخص جداگانه قیمت هزینه های مصرف شخصی وزارت بازرگانی قرار می دهد.

این شاخص به گونه‌ای طراحی شده است که محدوده وسیع‌تری از قیمت‌ها را نسبت به CPI که بر مخارج خارج از جیب مصرف‌کنندگان متمرکز است، ثبت کند. اسکار مونوز، استراتژیست کلان در TD Securities، گفت که شاخص قیمت PCE از شاخص قیمت تولیدکننده نشأت می‌گیرد که شامل مخارج دولت‌ها، مانند Medicare و Medicaid می‌شود. علاوه بر این، خدمات بهداشتی وزن بسیار بیشتری در شاخص قیمت PCE نسبت به CPI دارند. بخش مراقبت های بهداشتی شاخص قیمت PCE در ماه آگوست نسبت به ماه مشابه در سال 2021 حدود 2.5 درصد افزایش یافت.

ماهیت عقب مانده شاخص بیمه سلامت CPI به این معنی است که ممکن است فشارهای قیمتی موجود در خدمات مراقبت پزشکی را منعکس نکند. اینها احتمالاً ساخته می شوند، تا حد زیادی به لطف هزینه های نیروی کار. نرخ بازپرداخت 4.3 درصدی اخیراً توسط Medicare برای خدمات بیمارستانی بستری برای سال مالی 2023، بزرگترین افزایش در حدود 15 سال گذشته بود. او گفت که سهم بزرگی از نحوه محاسبه Medicare این نرخ ها بر اساس داده های شاخص هزینه اشتغال برای دستمزد بیمارستان است. شریف. این اندازه گیری با نرخ سالانه 5.6 درصد در سه ماهه دوم افزایش یافت که از 2.3 درصد در سه ماهه آخر سال 2020 افزایش یافت. او گفت که این افزایش احتمالاً به مذاکراتی که اکنون بین بیمه‌گران خصوصی و گروه‌های بیمارستانی در حال انجام است، سرایت خواهد کرد.

او گفت: «به نظر می‌رسد در سال 2023 تورم خدمات پزشکی بالاتری نسبت به چند سال گذشته داشته باشیم.» شریف. “میزان این که چقدر بیشتر است، ما هنوز نمی دانیم – و این تعیین می کند که چقدر از کشش بیمه درمانی جبران می شود.”

به Gwynn Guilford در [email protected] بنویسید

حق چاپ ©2022 Dow Jones & Company, Inc. تمامی حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما