جام آسیا این ضربه پاکستانی ویرات کوهلی را به عنوان بهترین گلزن شکست داد، بوونشوار کومار بهترین بازیکن ویکت است اخبار کریکت

تیم هند ممکن است از رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا 2022 در امارات غافل شده باشد، اما هواداران کریکت هندی را تشویق کردند، زیرا آنها تقریباً توانستند در جدول امتیازدهی و ویکت‌بازی در مسابقاتی که توسط سری برنده شد، صدرنشین شوند. لانکا. شماره جهانی 1 ضربه زن T20 محمد رضوان از پاکستان، که در فینال یکشنبه (11 سپتامبر) با 55 گل برای تیمش برتری کسب کرد، فقط توانست ویرات کوهلی کاپیتان سابق هند را به عنوان بهترین دونده انتخاب کند.

کهلی که اولین بازی خود در قرن T20I را در آخرین بازی سوپر 4 مقابل افغانستان به ثمر رساند، 276 دوش از پنج مسابقه به ثمر رساند در حالی که رضوان از 6 مسابقه با سه نیم قرن به طور میانگین 281 دوش به ثمر رسانده بود. “بازیکن مسابقه” در فینال، بانوکا راجاپاکسا، با 191 دوش از 6 مسابقه که بهترین 71 بازی در فینال نبود، به عنوان چهارمین دونده برتر پایان یافت.

بوونشوار کومار هندی با 11 ویکت از 5 مسابقه از جمله بهترین ویکت 5/4 مقابل افغانستان، بالاترین ویکت گیر این مسابقات بود. وانیندو هاسارانگا، بازیکن همه جانبه سریلانکا که به عنوان “بازیکن مسابقات” شناخته شد، با 9 ویکت از 6 مسابقه، به عنوان دومین ویکت گیر برتر دست یافت. در حالی که محمد نواز پاکستانی با 8 ویکت به مقام سوم دست یافت.

بالاترین گلزنان و ویکت گیران در جام ملت های آسیا 2022 را اینجا ببینید…

وقتی من به بازی خفاش رفتم، 60/5 بودیم، بنابراین برنامه ریزی کردیم که اگر بتوانیم بیش از 150 گل بزنیم، مجموع خوبی است. وانیندو هاسارانگا درباره وضعیت فشار در فینال گفت و من گفتم نقش خودم را بازی می کنم و به همین دلیل ضربات معمولی ام را بازی کردم.

“من عاشق کاسه بازی در شبه قاره هستم. من دوست دارم روی کنده ها کاسه بزنم، فکر می کنم این به موفقیت من کمک می کند. من سعی می کنم بدون مرز توپ بزنم، به همین دلیل است که در آخرین بازی امروز سه ویکت گرفتم. پسران ما کار بزرگی انجام دادند، به خصوص پس از باخت به افغانستان.”

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما