خطیب جمعه از همدان عمامه بر سر نداریم، امید به یاری غیبی خدا داریم.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: از قوه قضائیه می خواهیم افرادی را که مستحق اعدام هستند هر چه سریعتر اعدام کند چرا که مردم منتظر هستند تا این کار انجام شود.

به گزارش ما، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در خطبه های دینی و سیاسی روز جمعه 27 اردیبهشت ماه در شهر همدان ضمن دعوت به تقوا، تقوا را کلید گشودن مشکلات و نجات گذشتگان و تقوا را مایه ی تقوا دانست. بهترین منبع برای آخرت در ابعاد فردی و خانوادگی جمعی، سیاسی، واقعی و مجازی است، گفت: هرکس به این موضوع اعتقاد داشته باشد که برای هر خوب و بدی جواب دارد، حاضر به نوشتن، انتشار، خواندن نیست. یا بدون تحقیق برای دیگران توضیح دهید کار بدون تحقیق عواقب خود را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با توجه به هجمه های اخیر بحث حجاب و حجاب از گوشه و کنار دنیا شنیده می شود و این شجاعت مرهون آیات قرآن در مورد حجاب است، افزود: از برادران، نیروی انتظامی، پلیس، دانش آموز و غیردانشجو که در این دوره از مردمی که 40 سال استقامت کردند و از اسلام و امنیت دفاع کردند تشکر و قدردانی می کنیم.

امام جمعه فرمودند که دشمنان امنیت دو دسته هستند که گروهی جوانان فریب خورده اند و دعا می کنیم خداوند به آنها بصیرت بدهد و عده ای هم از بیرون و داخل علاقه مند هستند که امیدواریم این کار را انجام دهند. ریشه کن شود، گفت: افراد با گزارشات منافقین و ضدانقلاب افکار غلط و از پیش تعیین شده می کنند.

موسوی اصفهانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: مردم باید به وعده های خدا و قرآن راضی باشند که در این 43 سالی که از انقلاب می گذرد و قبل از اینکه امام خمینی (ره) انقلاب را در سال 42 شروع کنند، ما باید به وعده های خدا و قرآن راضی باشند. دیدیم که خداوند در این فراز و نشیب همراه این ملت بود و اکنون نیز از خداوند یاری غیبی خود را می خواهیم تا امام زمان (عج) ظهور کند و آبروی اسلام را حفظ کند.

وی ضمن تشکر از قوه قضائیه برای محاکمه این متجاوزان، غرب به هر کاری که بکنیم اعتراض می کند و اگر می خواستیم حرف آنها را بشنویم نباید جلوی شاه می ایستادیم و آمریکایی ها را بیرون می کردیم، ادامه داد: مردم را اعدام می کنیم. که شایسته اعدام در اسرع وقت هستند زیرا مردم منتظر این هستند که این اتفاق بیفتد.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه باید به شکایات واصله به مسئولان رسیدگی شود، گفت: اگر در یک مرکز آموزشی مانند دانشگاه، دبیرستان و اماکن عمومی، اماکن متبرکه، بزرگان و موضوع حجاب باشد. به آنها توهین می شود، مسئولان باید مورد عفو قرار گیرند و نباید نسبت به این چیزهای زشت بی تفاوت باشیم، زیرا گفتار آزاد است، اما امنیت به طور کلی رایگان نیست.

وی با تشکر از مسئولان مربوطه در این حوزه با اشاره به حل بحران آب گفت: هر مدیری گروه خود را کنترل می کند و به افرادی که خوب کار نمی کنند تذکر می دهد و اگر با اخطار مشکل حل نشد حرکت می کند. یا آن را کنار می گذارد. مشکل تورم، تورم، بیکاری و رسیدگی به مطالبات مردم در دستگاه ها حل می شود.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما