در US Open، گلف بازان بر ادغام LIV با تور PGA متمرکز شده اند

جون رحم سه شنبه گذشته در خانه بود و زیر پا با بچه هایش قهوه آماده می کرد که خبر در سیل پیامک ها رسید. کالین موریکاوا نگاهی به توییتر انداخت و کلمه را آنجا دید. در طول صبحانه در باشگاه خصوصی مایکل جردن در فلوریدا، بروکس کوپکا به تلویزیون نگاه کرد و تیتر یک تیتر را دید.

چیزی که روز سه شنبه مشخص بود – یک هفته پس از آن که تور PGA اعلام کرد که قصد دارد با صندوق ثروت عربستان سعودی که لیگ گلف LIV آن ورزش را شکست داده است، نیروهای خود را ملحق کند – این بود که معامله ای که رام، موریکاوا و کوپکا در زمان واقعی درباره آن شنیده بودند، نسخه گلف بوده است. یک نارنجک فلاش: خیره کننده، حیرت آور، گمراه کننده.

و اکنون، اثرات طولانی مدت، آنها باید در US Open، یک تورنمنت بزرگ، که از پنجشنبه در باشگاه لس آنجلس کانتری آغاز خواهد شد، بازی کنند. برخی فرار می کنند، ها؟

جیسون دی که مدت کوتاهی پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی PGA در سال 2015 به عنوان برترین بازیکن جهان شناخته می‌شد، در مصاحبه‌ای با یک تمرین سبز نشان داد: «فکر می‌کنم افراد بیشتری در مورد آینده گیج هستند.

دی، یکی از اعضای PGA Tour که در سال 2006 حرفه ای شد، اضافه کرد: “به نظر من برخی از بچه ها از هر دو طرف احساساتی هستند، که بسیار قابل درک است.” همه چیز روی میز پخش می شود زمانی که ما به نوعی بدانیم که کارها در کجا پیشرفت می کنند.

دورنمای بهینه درست قبل از سومین مسابقات قهرمانی بزرگ مردان سال به سختی است. اما این یک مورد فراگیر است و مطمئناً متعلق به اولویت اتحادیه گلف ایالات متحده برای بازی های باز است که بازیکنان را مجبور می کند تا از ذهن خود به اندازه باشگاه خود استفاده کنند.

هیچ Open در حافظه اخیر ممکن است نیاز به بخش بندی بیشتر از میدان داشته باشد.

رحم که چرخه مسابقات بزرگ سال 2023 را با پیروزی در مسابقات مسترز در آوریل افتتاح کرد، روز سه شنبه گفت: “سوالات بی پاسخ زیادی وجود دارد.” “وقتی یک هفته قبل از یک دوره اصلی باشد، سخت است. سعی کنید تا حد امکان به آن فکر نکنید.»

برای بسیاری از بازیکنان نخبه ای که می توانند این آخر هفته در لس آنجلس برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کنند، آشفتگی در زندگی حرفه ای آنها، جدای از رانندگی، چیپ زدن و قرار دادن، از لحاظ تاریخی نادر بوده است.

تور PGA در بیشتر دوره‌ای که در دوران ریاست‌جمهوری لیندون بی. جانسون آغاز شد، بدون چالش بود و بازیکنانی که کارت‌های تور خود را حفظ می‌کردند به دلیل عملکرد خوب در رویدادهایی از توری پاینز در سن دیگو تا سی پاینز در سال، پاداش قابل توجهی دریافت کردند. جزیره هیلتون هد، SC

ظهور رعد و برق LIV در سال گذشته سخت ترین آزمون برتری این تور را به اثبات رساند و گلف حرفه ای را در هاله ای از ابهام قرار داد. برای اولین بار در نسل‌ها، تور PGA، نمایش بی‌رقیب در گلف مردان آمریکایی نبود.

اکنون، با تور PGA و LIV که آماده اند سرمایه گذاری های پول ساز خود را در یک شرکت جدید به رهبری کمیسر تور و به ریاست فرماندار صندوق ثروت عربستان سعودی جمع آوری کنند، ابعاد گلف حرفه ای حتی برای بزرگ ترین نام های این ورزش مبهم تر است.

آیا LIV تا یک سال دیگر وجود خواهد داشت؟ چگونه ممکن است بازیکنانی که از تور به LIV فرار کرده اند اجازه بازگشت داشته باشند؟ آیا گلف بازانی که به این تور پایبند مانده اند باید برای وفاداری خود جبران شود؟ و در مورد تمام آن پولی که گفته می شود در برخی موارد 100 میلیون دلار یا بیشتر است، که صندوق ثروت به گلف بازان LIV قول داده بود، چه می شود؟

این معامله پس از هفت هفته گفتگوهای محرمانه که با پیام واتس اپ در 18 آوریل آغاز شد، در لندن، ونیز و سانفرانسیسکو ادامه یافت و با اعلامیه ای در نیویورک سه شنبه گذشته به اوج خود رسید. با این حال، خیلی چیزها در مورد توافق چارچوب نامشخص است، زیرا بانکداران و وکلا هنوز برای پر کردن جاهای خالی در مورد موضوعات مهمی مانند ارزیابی دارایی عجله دارند. مدیران گلف پیشنهاد کرده‌اند که ممکن است ماه‌ها قبل از بسته شدن قرارداد بگذرد، و برخی به طور خصوصی اذعان می‌کنند که انباشته‌ها قبل و بعد از بسته شدن ممکن است آسان نباشد. (پاتریک کانتلی، بازیکنی که در هیئت مدیره PGA Tour است، روز سه شنبه گفت: “من هنوز اطلاعات کافی در مورد معامله ندارم تا دیدگاه نامطلوب یا مطلوبی در مورد آن داشته باشم.”

در این بین، برخی از بازیکنان پیشنهاد کردند که به سادگی به پاسخ یا پاسخ به اساسی ترین سؤالات خود بسنده کنند.

موریکاوا گفت: «همه ما می خواهیم بدانیم چرا. “ما خیلی علاقه مندیم که چرا. برای ما، برای من در حال حاضر، دقیقاً مثل این است که قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ من نمی دانم. اما ما همیشه می‌خواهیم بدانیم که چرا پاسخ می‌دهیم – مثلاً هدف پشت آن چیست؟ اما من فکر می‌کنم که طرف‌های مختلف زیادی درگیر هستند که پاسخ‌های زیادی برای قرار دادن آن در یک چتر اساسی وجود دارد.

بعید است که پاسخ‌های اساسی از هم‌اکنون تا اولین ضربه‌های سه‌راهی روز پنج‌شنبه به دست بیاید، و بازیکنان را در تعجب و نگرانی پیش از مسابقاتی که می‌تواند برای هر یک از آن‌ها جایگاهی در تاریخ کسب کند، رها کند.

رحم گفت: «در هیچ قهرمانی بزرگی، واقعاً بخشی از بازی شما وجود ندارد، چه رسد به اوپن آمریکا، که واقعاً می تواند شک داشته باشد. برای بردن چنین قهرمانی باید به تمام جنبه های بازی خود دسترسی داشته باشید. فکر می‌کنم بیشتر به یک عامل ذهنی تبدیل می‌شود، نه اینکه در خانه زیاده روی کنم. شما هرگز نمی توانید واقعاً شرایط اوپن آمریکا را تکرار کنید.”

کوپکا، در میان بهترین گلف بازان تورنمنت بزرگ تا به حال، نشان داد که در طول آماده سازی خود برای دوره ای که سال ها پیش بازی کرده بود، سعی کرده بود هر گونه صحبت در مورد این قرارداد را حذف کند، و در درجه اول به خاطر حضور عمارت Playboy در پشت 9 بازی بود.

کوئپکا، ستاره LIV که در لیگ برتر بازی کرد، گفت: “چهار هفته در سال وجود دارد که من واقعاً به آنها اهمیت می دهم و این یکی از آنهاست و می خواهم خوب بازی کنم، بنابراین هیچ وقت را برای اخباری که هفته گذشته رخ داد تلف نمی کنم.” دوم در Masters در آوریل و سپس قهرمان PGA در ماه مه در نزدیکی روچستر، نیویورک

سه شنبه گذشته به یاد می آورد که خبر را دید و بعد برای تمرین بیرون رفت.

به هر حال، خود ورزش روز پنجشنبه قرار است در کانون توجه قرار گیرد و سؤالات در این هفته یا هفته آینده یا هفته آینده محو نمی شوند – یا پاسخ داده نمی شوند.

دی گفت: «این پتانسیل وجود دارد که یک چیز واقعاً، واقعاً خوب برای گلف باشد. اما من احساس می‌کنم هنوز برای گفتن چنین چیزی خیلی زود است، زیرا نمی‌دانی اوضاع به کجا می‌رود.»

در حال حاضر او گفت: “من در تلاش برای بردن یک تورنمنت هستم.”

در این مورد، PGA Tour و گلف بازان LIV موافق هستند – زمانی که دیگر به هفته گذشته فکر نمی کنند.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما