دیزل ژنراتور لیست قیمت خرید مشخصات کاتالوگ آبادیزل

خاموشی تجهیزات بیمارستانی نیز ممکن است موجب به خطر افتادن جان بیماران شود. بنابراین، در چنین مکان‌هایی وجود یک منبع الکتریکی جایگزینِ موقت در زمان‌های قطعی برق ضروری است. به‌طورکلی موتور ژنراتور ابتدا جریان الکتریکی را تولید می‌کند، سپس این جریان تولیدشده در میدان مغناطیسی از طریق رسانای الکتریکی منتقل می‌شود که درنهایت باعث به وجود آمدن بار الکتریکی و ایجاد برق می‌گردد. این تابلوها معمولاً در فاصله کمی از تابلو برق اصلی قرار داده می ‌شوند تا بتوانند کارایی دقیق و سریع تری داشته باشند.

دیزل ژنراتور

با اطلاع از توان خرید دیزل انتخابی، می‌توان مدل مناسبی را نسبت به برق موردنیاز تهیه کرد. برای این کار باید توان برقی تمامی تجهیزاتی که نیاز به برق دیزل ژنراتور دارند، محاسبه و جمع شوند. از این رو تبدیل کیلووات به کاوا KVA، لازمه محاسبه توان دیزل ژنراتور می‌باشد.

خرید دیزل ژنراتور دائم کار به صرفه‌تر و کارآمدتر نسبت به سایر ژنراتور گازوئیلی‌ها برای مصرف کننده خواهد بود. دیزل ژنراتور از موتور دیزل، آلترناتور (ژنراتور)، سیستم سوخت رسانی، سیستم خنک کاری ،سیستم تنظیم ولتاژ، سیستم کنترل بعنوان اجزاء اصلی تشکیل شده است. همچنین، دیزل ژنراتور ممکن است مجهز به قطعات و اجزای انتخابی دیگری مانند سیستم تابلو ATS، سیستم تابلو سنکرون، سیستم کانوپی صداگیری و سیستم اگزوز سوپر سایلنت باشد.

در واحدهای کوچک و قابل حمل، این مخزن ممکن است در داخل محفظه ژنراتور باشد، یا برای واحدهای بزرگ‌تر، در یک ساختار خارجی جداگانه و دائمی نصب شود. سایر قسمت‌های سیستم سوخت شامل لوله‌کشی برای رساندن سوخت به موتور، پمپ، فیلتر و لوله یا شیر تهویه مخزن سوخت است که از فشار بیش از حد یا خلاء داخل مخزن جلوگیری می‌کند. همچنین یک اتصال سرریز وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که در صورت پر شدن مخزن، سوخت روی سطح موتور یا آلترناتور پاشیده نمی‌شود.

با اینکه دیزل ژنراتور پایه به صورت دائم کار نمی کند، اما در مقایسه با دیزل ژنراتور اضطراری مدت زمان بیشتری فعال و روشن است. دیزل ژنراتور پرکینز اولین موتور دیزل با دور بسیار بالا توسط شرکت پرکینز ساخته شد. این شرکت طی شش دوره رکورددار ساخت سریع ترین موتورهای دیزل است و همین امر موجب شهرت دیزل ژنراتور پرکینز شد.

دیزل ژنراتور بادوین ۶۵kva الی ۷۲kva کاوا

چنانچه یک ژنراتور زیر بار کمتر از 30 درصد برود می تواند انباشت خیس ایجاد کند. در واقع انباشت رطوبت از نوعی روغن سیاه است که می تواند از اتصالات اگزوز نشت کند، زیرا موتور به حداقل فشار و دمای عملکرد خود نرسیده است. عملیات استخراج از معادن زیرزمینی در تجهیزات دیزل خلاصه می شود، از جمله تجهیزات استخراج مواد و کامیون بار می باشد.

وجود برق اولین امر حیاتی برای زنده نگهداشتن تمامی این تکنولوژی ها می باشد. هم اینک تمامی مراکز فناوری اطلاعات و ارتباطات تامین مولد برق اضطراری را در اولویت برنامه کاری خود قرار داده اند. وجود دیزل ژنراتور از نوع تامین برق اضطراری در این بخش کمک های بسیار حیاتی را انجام داده است. برای افزایش طول عمر قطعات و اطمینان از عملکرد صحیح دیزل زنراتور از سیستم روانکاو مراقبت نمود.

دستگاه‌ های دیزل ژنراتور با توان مصرفی یکسان، می‌توانند به سبب تفاوت برند موتور دیزل و سطح کیفی ژنراتور و کنترلر، از نوسان قیمتی بالایی برخوردار شوند. سه عامل بیان شده، تأثیر بالایی در تعیین قیمت و کیفیت دیزل ژنراتور دارند.

ژنراتور های شرکت آکسا دارای موتورهای کامینز، پرکینز، میتسوبیشی، ولوو پنتا، هیوندا دوسان می‌باشد. دیزل ژنراتور خانگی یک مدل پرکاربرد از دیزل‌ های کوچک و با توان مصرفی کم می‌باشد. این محصول می‌تواند برای منزل جهت تأمین برق مصرفی با توان 20 تا 100 وات مورد استفاده قرار بگیرد.

لوول یک شرکت چینی است ولی محصولات آن با برندهای جهانی رقابت می‌کند.

در صورتی که به هر دلیلی به برق شهری دسترسی نداشته باشید، می توانید از انواع دیزل ژنراتور استفاده کنید. دیزل ها در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند و می توان از آن ها هم در مصارف خانگی و هم در کارخانجات صنعتی به خوبی استفاده کرد. با توجه به ضرورت استفاده از دیزل ژنراتور در صنایع، روش های نگهداری از آن و جلوگیری از خرابی دستگاه، اهمیت زیادی پیدا می کند. ما قصد داریم در این مطلب با چند مورد از خرابی های رایج در دیزل ژنراتور آشنا شده و هر یک را به طور جداگانه مورد بررسی قرار دهیم.

دیزل ژنراتور بادوین 110kva الی 120kva کاوا مدل 4M11G120/5 با ژنراتور طرح استمفورد FLD

در چنین حالتی، بر اساس استاندارد رتبه‌بندی، این ژنراتور در حالت جایگزین رتبه بهتری نسبت به حالت مولد اصلی شبکه خواهد داشت. معمولاً موتورهایی که از طرح صافی خشک در آن ها استفاده شده است  دارای هشدار دهنده هایی هستند که گرفتگی صافی را به اطلاع مصرف کننده می رسانند و به این ترتیب فرد را ملزم به تعویض فیلتر می کند. قیمت این محصول با توجه به نوع موتور و ژنراتور آن و نوع کوپله و تجهیزات آن متفاوت هست، که در ادامه قیمت انواع این محصول شرح داده می شود. این دستگاه از زمان اختراع تاکنون همواره از پرکاربرد ترین دستگاه ها در صنایع مختلف بوده است.

قانون کلی ژنراتور دیزلی این است که به ازای هر کیلووات ساعتی که انرژی تولید شده، 0.4 لیتر گازوئیل مصرف خواهد شد. پس این دیزل ژنراتور نوعی موتور احتراق داخلی به شمار می‌رود که به ازای تولید برق، سوخت مصرف می‌کند. دیزل ژنراتور یکی از تجهیزات بسیار کاربردی در صنایع است که از آن استفاده های مختلفی می شود. مهم ترین کاربرد این دستگاه که عموم مردم نیز با آن آشنایی نسبی دارند، کاربرد در تولید برق اضطراری است.

  • دیزل ژنراتور سری C550D5 یکی از محصولات نسبتا جدید شرکت کامینز پاور است.
  • مجموعه مولد بر اساس بار الکتریکی که برای آن‌ها درعرضه در نظر گرفته شده، تمام ویژگی‌های بارهای الکتریکی (kWe, KVA, VAR و محتواهای هارمونیک شامل جریان‌های شروعی (عموماً از موتور) و بارهای غیر خطی را شامل می‌شود.
  • مخزن زیر پایه، مخزن ذخیره‌سازی در سطح زمین و مخزن ذخیره‌سازی زیرزمینی، از انواع این محصولات می‌باشند.
  • در طراحی اتاق همچنین پیشنهاد می شود که برای راحتی پرسنل بیشتر هوای خنک و خنک کافی فراهم شود.
  • دیزل ژنراتورها بسته به وسعت و میزان مصرف محل مورد استفاده انواع مختلفی دارد.

یک مدل از ژنراتور به صورت استند بای ژنراتور ممکن است لازم باشد تا فقط چند ساعت در ماه عمل کند اما مدل‌های دیگری از ژنراتورهای پرایم هستند که باید به صورت پیوسته عمل کنند. زمانی که یک ژنراتور جایگزین راه می‌افتد، ممکن است با شرایطی به‌خصوص عمل کند مانند ۱۰٪ بار اضافه که در طی زمان فعالیت می‌تواند منظور شود. ژنراتوری با مدل یکسان می‌تواند مرتبه بالاتری را برای سرویس جایگزین راه‌اندازی کند که آن برای امور پیوسته‌است.

راه های کاهش مصرف سوخت دیزل ژنراتور

مخترع این موتور رودولف دیزل نام دارد که در سال ۱۸۵۸ در شهر پاریس متولد شده است؛ در آن زمان موتور های بخار هنوز یکی از پر مصرف ترین نوع موتور ها در صنایع بزرگ محسوب می شدند. رودولف دیزل در فرانسه بزرگ شد و کمی بعد طی وقایع جنگ فرانسه و آلمان راهی انگلیس شد.

برای تبدیل هر مقداری می‌توانید از نرم افزارهای محاسبه آنلاین توان دیزل ژنراتور استفاده کنید. جهت مشاهده تمامی ابزارهای تبدیل واحدهای آنلاین محاسبه دیزل ژنراتور روی عکس زیر کلیک کنید. پس از گذشت یک سال از استفاده ژنراتور برق دیزلی باید یکسری موارد را مورد کنترل و بررسی قرار دهید. از این روش تست دیزل ژنراتور، جهت اطمینان از سلامت ژنراتور جهت کاربرد مناسب آن در زمان موردنیاز، استفاده می‌شود.

دیزل ژنراتور

این موارد منجر به پررنگ تر شدن نقش دیزل ژنراتور ها در صنعت فناوری اطلاعات گشته است. از آب گاهی اوقات به عنوان مایع خنک کننده برای دیزل ژنراتور استفاده می شود.

در بسیاری از انواع دیزل ژنراتور، از یک بخاری برقی استفاده می شود که زمان خاموش بودن آن، باعث می شود تا آب موجود در سیستم خنک کننده کاملا گرم باقی بماند. این بخاری در واقع کمک می کند تا دستگاه در زمان روشن شدن با مشکلی مواجه نشود و راحت تر استارت بخورد. برای اینکه سیستم خنک کننده دیزل ژنراتور به درستی کار کند، از روغن به عنوان یک سیال خنک ساز که در سراسر موتور به جریان می افتد، استفاده می کنند.

ممکن است برای شارژ منابع انرژی جایگزین
مانند بانک های باتری، به منظور کاهش زمان کلی کار و مصرف سوخت استفاده شود. دیزل ژنراتورها با توجه با برند، رنج توان یا کاربرد آن می توانند شکل و ظاهری متفاوتی داشته باشند اما به طور پیش فرض از یک پیکربندی واحد تشکیل شده اند که اصلی ترین بخش های آن موتور و ژنراتور آن می باشند. ساخت موتور دیزل برای استفاده در دیزل ژنراتور بنز از دیگر فعالیت‌های این شرکت به شمار می‌آید.

در صورتی که انجام عملیات کوپلینگ چه به صورت فابریک و چه بصورت سفارشی به درستی انجام نگیرد، منجر به عملکرد نادرست دستگاه ژنراتور خواهد شد. بنابراین، توجه به وجود فناوری و مجوز کوپله توسط شرکت ارائه کننده این خدمات، در بکارگیری درست و عمر کارکردی مفید ژنراتور بسیار حائز اهمیت خواهد بود. برای این که یک دیزل ژنراتور بتواند به صورت دائم کار استفاده شود باید از 70 درصد توان دستگاه استفاده شود.

دیزل ژنراتور

از طرف دیگر، کوپله کردن سفارشی، امکان افزودن تجهیزات جداگانه به ژنراتور با هدف تامین نیاز شما و یا بی صدا کردن آن توسط پوشش عایق صوتی را نیز فراهم خواهد کرد. برای استفاده از این آپشن‎‌ها که با مجوز ساخت و کوپله دیزل ژنراتور همراه است، می‌توانید از خدمات مجموعه “آبیاران” استفاده کنید. به هم وصل شدن یک موتور با آلترناتور در اصطلاح کوپلینگ یا کوپله ژنراتور نامیده می‌شود.

در این مقاله، میانگین طول عمر مفید دیزل ژنراتور و نحوه مقایسه آن با سایر دستگاه ها قرار داده شده است. همچنین عوامل مختلفی را که روی طول عمر آن تأثیر می گذارد توضیح داده می شود. دیزل ژنراتورهایی که با سوخت کمتری کار می‌کنند و در نتیجه هزینه کمتری دارند، ترجیح داده می‌شوند. این انرژی به دینام وارد می‌گردد و در نتیجه جای خود را به انرژی الکتریکی می‌دهد.

موتورها معمولاً بعد
از 250 یا 500 ساعت نیاز به سرویس دارند، اما فاصله سرویس توسط مدل موتور تعیین می
شود. با این حال، هر رهبر تجاری باید بداند که دیزل ژنراتورها دارای اشکالاتی نیز هستند.در اینجا، ما مزایا و معایب استفاده از دیزل ژنراتور صنعتی را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید آگاهانه برای شرکت خود تصمیم بگیرید. دیزل ژنراتور بنز (Benz) با سرمایه گزاری مشترک بین ایران آلمان می باشد.که تحت لیسانس دایملر بنز آلمان است و جزو برترین تولید کننده موتور های دیزل در خاورمیانه هستند.

استفاده از ژنراتور برق دیزلی ویژگی‌های بسیاری دربرداشته که با خرید آن خواهید توانست از آن‌ها برخوردار شوید. این ویژگی‌ها هر دیزلی را نسبت به سایر نوع‌ها متمایز می‌کند و به این روش افراد می‌توانند ژنراتور باکیفیتی را خریداری کنند. پس خرید ژنراتور دیزلی نگرانی شما را راجع به کمبود و نبود برق برطرف می‌سازد.

اندازه گیری توسط ویژگی های الکترونیک مدرن، به ویژه بارهای غیر خطی پیچیده است.

دیزل ژنراتور

موتور ژنراتور که می توان آن را اصلی ترین و لازمه ی تولید برق دانست می باشد که با مصرف سوخت دیزلی ژنراتور متصل به خود را به گردش در می آورد و موجب تولید برق می شود.

با رسیدن درجه حرارت سوخت به حالت عادی، سنسور تحریک شده و دستور قطع و پایان کار المنت را می دهد. فیلترها بسته به نوع و قدرت موتور و میزان سوخت درخواستی آن، مورداستفاده قرار می گیرند، به همین دلیل در موتور های مختلف از فیلتر های با اندازه های مختلف استفاده می شود.

این معمولاً شامل یک دوره کوتاه بدون برق است، مگر اینکه پشتیبان گیری کوتاه
مدت در دسترس باشد، مانند یک سیستم UPS. یک دیزل ژنراتور بسته به کاربرد مورد نیاز
برای تامین برق دارای طیف وسیعی از حالت‌های عملکردی است. این حالت های عملیاتی را
می توان به طور کلی تعریف کرد، اما می توان سناریوهایی را نیز داشت که ترکیبی از این
حالت ها هستند. همچنین بهتر است که هر زمان که یک رویداد آب و هوایی مهم وجود دارد، تعمیر و نگهداری انجام شود.

در طراحی اتاق همچنین پیشنهاد می شود که برای راحتی پرسنل بیشتر هوای خنک و خنک کافی فراهم شود. غالباً این امر به دریچه های بزرگ و احتمالاً فن های اضافی نیاز دارد. همچنین باید برای جلوگیری از ورود باران ، برف و ورود آوار به سیستم موارد احتیاطی رعایت شود. خنک کننده
اکثر موتورهای اصلی برای کاربردهای ژنراتور با خنک کننده رادیاتور خنک می شوند.

ممکن است بعضی از قطعات موجود در دستگاه های دست دوم دچار فرسودگی شده باشند که فرد خریدار بایستی نسبت به بررسی کامل آن ها در زمان خرید اقدام نماید. انجام مقایسه میان دیزل ژنراتورهایی که با گازوئیل کار می کنند و ژنراتورهای گازی، در جهت بررسی تفاوت های موجود در مصرف سوخت آن ها صورت می پذیرد. ژنراتورها می توانند در زمان قطعی برق انرژی مورد نیاز را تامین کنند اما هر کدام از آن ها در زمان انجام کار سوخت مصرف می کنند.

برند درجه یک موتور و استفاده درست از ژنراتور جهت عدم سایش آن، عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. ژنراتور دیزلی همانند سایر مدل‌ ها، دارای انواعی است که هر یک مزایا و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. خرید ژنراتور از سازمان معتبر به شما این امکان را می‌دهد که صاحب ژنراتور گازوئیلی سالمی شوید.

ژنراتوری که برای استفاده موقت رتبه پایینی دارد، هنگام رخ دادن اضافه‌بار موقت، ممکن است با فرمان توقف توسط مدار حفاظت ژنراتور مواجه شود. از سوی دیگر، ژنراتوری که برای استفاده دائم رتبه پایینی دارد، در هنگام کار طولانی‌مدت ممکن است دچار نوسان فرکانس یا سطح ولتاژ شود. این فیلتر ذره های کوچکی که در مواد خنک کننده وجود دارند جداسازی نموده و باعث می شود دمای موتور دستگاه پایین بیاید. از ژنراتور های برق جهت تامین برق اظطراری ساختمانها و مراکز صنعتی و اداری بزرگ و کوچک استفاده می شود.

دیزل ژنراتور

بزرگترین لاستیک برای کامیون عظیم با موتور دیزل بیش از 2،500 اسب بخار قادر به هولنج بیش از 300 تن در هر بار است. عوامل مختلفی که می تواند منجر به افزایش یا کاهش مقدار سوخت مصرفی شود.

ژنراتورها براساس برنامه دارای رتبه بندی مختلف هستند ، چهار رتبه بندی اصلی وجود دارد. بعد از موتور دیزل، ژنراتور مهمترین تاثیر را بر کیفیت و قیمت دستگاه دارد.

این شرکت ها محصولات خود را با کیفیت مناسبی ارائه می دهند و می توانند نیاز مشتریان خود را از بابت داشتن یک دستگاه تولید کننده انرژی الکتریکی برآورده سازند. محصولات تولید شده توسط شرکت های ایرانی در سطح بالایی از کیفیت قرار گرفته ‌اند که می ‌توانند رقابت قابل‌ ملاحظه ‌ای با محصولات خارجی داشته باشند. استفاده بیش از حد از هر نوع دستگاه مولد برق بدون رعایت تایم های خاموش کردن دستگاه، عمر قطعات را به مرور کم می کند. ژنراتور گازی هزینه اولیه بسیار بیشتری از بابت خرید به همراه دارد.

رسوبات و آب های جمع آوری شده را می توان با باز کردن پیچ تخلیه خالی نمود.

سپس یک سیم به طور مکرر در اطراف میل شفت ژنراتور پیچیده می شود که بین آهنربا و در میدان مغناطیسی قرار می گیرد. هنگامی که موتور دیزل شفت ژنراتور را می چرخاند، سیم ها از طریق میدان مغناطیسی عبور می کنند، که می تواند بارهای الکتریکی را در مدار القا کند. خرید ژنراتور دیزلی مزایای بسیاری داشته که با انجام آن می‌توانید از امکاناتی برخوردار شوید. قیمت دیزل ژنراتور نیز دارای میزان یکسانی نبوده و به منظور آگاه شدن از آن، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کنترل پنل دیزل ژنراتور از ابزار های متعددی برای کنترل و نظارت اجزای مختلف ژنراتور گازوئیلی استفاده نموده است از این ابزار برای سنجش میزان فشار روغن موتور ژنراتور و درجه حرارت مایع سرد کننده نیز استفاده می شود. پانل های کنترل را می توان با سوئیچ انتقال اتوماتیک (ATS) برای حفظ تداوم قدرت الکتریکی ترکیب کرد. تشخیص قطع برق هنگامی که شبکه شما با قطعی مواجه است توسط این بخش صورت می گیرد. بسته به نوع دیزل ژنراتور مورد استفاده، ممکن است کنترل پنل گرمکن (موتور دیزل) برای زمانی تنظیم شود و پس از آن ژنراتور با استفاده از استارتر خودکار، شروع به کار بنماید.

به عنوان مثال یک ژنراتور که توان تولید بار الکتریکی کمتری دارد، نمی تواند گزینه خوبی برای استفاده در کارخانجات صنعتی باشد.

همچنین دیزل ژنراتور C550D5 تنفس بدون سرویس میل لنگ با راندمان مایع 99٪ را عرضه کرده است. علاوه بر این، افزایش بهره وری سوخت به دلیل بهینه سازی توربو شارژر، میل بادامک و انژکتورهای سوخت در این محصول ایجاد شده است. این نوع دیزل ژنراتور دارای آمپر 42 کیلوولتی با جا به جایی 13 لیتر است، همچنین در این دیزل ژنراتور از موتور QSZ13 استفاده شده که جز موتورهای بسیار قابل اعتماد و با عملکرد بسیار قوی است.

برای اینکه بتوانید از کاهش سطح عملکرد باتری دستگاه جلوگیری کنید، بهتر است در زمان خرید، اطلاعات مربوط به باتری را که در کاتالوگ دستگاه درج شده به دقت مطالعه کنید. با آگاهی از عمر مفید باتری می توانید اقدامات مناسب را در زمان مناسب انجام داده و از خرابی دستگاه نیز جلوگیری کنید. نظارت و بررسی بر روی عملکرد باتری دیزل ژنراتور باعث می شود تا بتوانید قبل از، از کار افتادن باتری آن را تعویض کرده و باتری جدیدی را جایگزین کنید. سعی کنید همیشه پیش از روشن کردن دیزل ژنراتور، اتصالات آن، سلامت کابل ها، شارژرها و شرایط باتری را چک کنید.

اینترکولر مانند رادیاتور دوم است که علاوه بر خنک کاری موتور، هوای احتراق را سرد می کند و سپس هوا از توربوشارژر منتقل می شود. این هوا با خنک شدن متراکم شده و به بهبود احتراق و قدرت موجود کمک می کند.

در کل، دیزل ژنراتورها به دلیل تولید آلاینده‌های مختلف از جمله دی اکسید کربن، نیتروژن اکسیدها، ذرات معلق و هیدروکربن‌های ناسوخته، به عنوان منابع تولید برق پاک در نظر گرفته نمی‌شوند. با این حال، با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید، دیزل ژنراتورهایی تولید شده که با استفاده از سیستم‌های کاتالیستی و فیلترهای ذرات جامد، میزان آلاینده‌های تولیدی خود را به حداقل ممکن می‌رسانند. این نوع از ژنراتور گازوئیلی در بیشتر مواقع آماده است و هر زمانی می‌توانید از آن استفاده کرده و انرژی تولید کنید. ولی همانطور که از نامش پیداست مختص زمان‌های اضطراری بوده و می‌توانید از آن در مراکزی همانند کارخانجات، بیمارستان‌ها و…

این امر به دلیل افزایش قطعات استفاده شده در تابلو کنترل های فوق میباشد. گران قیمت ترین دیزل های مطرح جهان و موجود در بازار ایران را می توان پرکینز انگلستان ، کامینز انگلستان (آمریکا) و ولوو سوئد دانست. همانگونه که اطلاع دارید دیزل ولوو تنها در بازه 100 تا 700 کیلو ولت آمپر تولید میگردد.

فارادی در اوایل دهه ۱۸۳۰ القای الکترومغناطیسی را کشف کرد (یا حداقل، توصیف کرد). در این مقاله، اجزای اصلی یک دیزل ژنراتور معرفی شد و ضمن شرح نحوه کار، روش‌های مختلف به‌کارگیری آن نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در این‌جا کافی است بدانیم که کار رگولاتور تنظیم ولتاژ خروجی در یک مقدار مناسب و استاندارد است. این بخش، انرژی مکانیکی حاصل از چرخش محور را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند.

یا بالعکس دیزل ژنراتور با توان بالا در تولید بار الکتریکی برای مصارف خانگی با وسعت کم مناسب نیست. به همین علت تولیدکنندگان انواع دیزل ژنراتور مختلف در توان های متنوع را تولید می کنند تا بتوان از هریک از آن ها در شرایط و مکان های مناسب استفاده کرد.

آهنگ جدید

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما