رئیسی همه دستگاه ها در قالب جهادی برای تسهیل زیارت اربعین فعال می شوند

رئیس جمهور با تاکید بر پیش بینی تمامی آمادگی ها و زیرساخت های لازم برای تسهیل حضور زائران اربعین، از نهادهای ذیربط خواست با روحیه جهادی در این راستا فعال بوده و از تمامی ظرفیت های ورزشگاه های مردمی استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید ابراهیم رئیسی امروز در جلسه هیئت دولت گفت: آزادگان مظهر مقاومت، صبر، استواری و استقامت ملت ایران هستند و در سخت ترین شرایط برای کشور عزت آفریدند. روزها.”

رئیس جمهور قدردانی و تبیین رهبری آزادگان را برای مردم و نسل جوان جوانان ضروری دانست و تاکید کرد: کسانی که پیام امام و انقلاب اسلامی را در میان فقر و تنگدستی نگه داشتند و منحرف نشدند. از آرمان های اسلامی، قهرمانان واقعی ملت هستند.

رئیسی همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی در اجتماع مردمی اربعین تاکید کرد و افزود: همه دستگاه های دولتی باید با تمام توان در زمینه تسهیل حضور مردم به وظایف خود عمل کنند و ورزشگاه های مردمی را یاور خود بدانند.

رئیس جمهور با تاکید بر پیش بینی تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه جشنواره اربعین، افزود: لازم است همه دستگاه ها در قالب جهادی چه در رایزنی های دیپلماتیک با کشور عراق و چه در حوزه های مختلف حضور فعال داشته باشند. تامین زیرساخت های لازم در زمینه تسهیل زیارت اربعین برای زائران.

رئیس جمهور همچنین استانداران را موظف کرد از ظرفیت های بالای این گروه ها در برگزاری راهپیمایی های اربعین با حمایت گروه های مردمی و جهادی استان ها استفاده کنند.

پیگیری مصوبات سفر استانی محور سخنان رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت بود. رئیس جمهور با اشاره به پایان دور اول سفرهای استانی، اجرای مصوبات این سفرها را گامی کامل در جهت تحقق اهداف سفرها دانست و از معاون اجرایی رئیس جمهور، رئیس جمهور درخواست کرد. سازمان برنامه و بودجه و وزیر جوانان بر روند اجرای مصوبات سفرهای استانی نظارت دقیق دارند.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از این جلسه پس از استماع گزارش مصرف پروتئین در کیشور، تنوع مصرف پروتئین را یک ضرورت برای کیشور دانست و با توجه به ظرفیت آبزی پروری در جنوب و شمال کیشور، وی از وزیر جهاد کشاورزی خواست از افزایش مصرف ماهی جلوگیری کند.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما