ربيعي در سريع ترين زمان با فانتوم مي افتي!

کد خبر : 1898298 |
10 فروردين 1402 ساعت 23:50 |
28.2K بازدید |

5
نقطه نظر

اگر قدر و مقصد این تیم را نمی دانید

محمد ربیعی می گوید ممکن است آقای رفسنجان نیز در آینده در اثر بی توجهی به سرنوشت نفت تهران و قم دچار شود.

ربيعي: در سريع ترين زمان با فانتوم مي افتي!

به گزارش “ورزش سه”، محمد ربیعی سرمربی تیم خانم رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس پس از تبریک سال نو به ویژه این دیدار گفت: فکر می کنم همه آگاه باشند. با توجه به شرایط، بازی خوب خواهد بود. نظر من انگیزه هر دو تیم قابل احترام است. من در تمام سال های مربیگری ام برای پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم. ما هم بعد از سه هفته استراحت خودمان را آماده می کنیم و امیدوارم بعد از این استراحت ریتم مثبتی داشته باشیم. در این فصل شناخت خوبی از لیگ داریم و بازی خوب خواهد بود.

وی در خصوص چهار بازی پرسپولیس و برنامه بازی فردا گفت: برنامه نویسی ما برای این بازی این است که کیفیت صحیح را توسط خودمان ارائه دهیم زیرا در این صورت و رعایت نظم در بازی قطعا به نتیجه خواهیم رسید. یک جا کار می کند و یک جا کار نمی کند. در همه بازی ها می خواهم از تمام لذت این بازی لذت ببرم.

سرمربی تیم ملی درباره ثبات تیم در بازی های اخیر گفت: امسال اما کل تیم نوسان زیادی نداشته است. می دانم که معادل ها خیلی خوب نیستند اما در دل این نتایج یک کلمه وجود دارد که ندیده ایم و این هم نکته مهمی است. ما در چند بازی موقعیت های زیادی را از دست دادیم و بازی هایی هم بود که مساوی شد و پنالتی را از دست دادیم. گاهی اشتباهات داوری هم در نتایج دخیل بود. اما فرض کنیم الان به ریتم بهتری رسیده ایم، بله، ریتم اول بهتر نیست، اما امیدوارم بعد از این وقفه این ریتم را حفظ کنیم.

ربیعی رگیز به شانس کسب سهمیه آسیای بری تیمش توضیح داد: آنچه اعلام شده این است که قهرمان این فصل لیگ سهمی از شانس خواهد داشت و فکر می کنم قهرمان لیگ بین استقلال، سپاهان و پرسپولیس است. مگر اینکه اتفاق دیگری رخ دهد، مثلاً تصادف دیگری رخ دهد و سهم تیم را بگیرند. امیدوارم این اتفاق نیفتد و سهم من گرفته نشود. فقط الان نیست که بحث استقلال مطرح است، امیدوارم هیچ وقت این توافق صورت نگیرد و تیم ها بتوانند مزد زحماتشان را بگیرند.

او اضافه کرد: خانم رفسنجان الان به جایی رسیده که با اطمینان تیم پرسپولیس و تیم آسیایی را دنبال می کنید، اما چهار سال پیش، یک هفته مانده به پایان فصل، اول لیگ شدید، یادتان هست؟ اگر اشتباه نکنم فصل 97-98 بود. این خیلی خوب است و امیدوارم سال آینده جو ایجاد کنید تا باشگاه با افراد جدید و شرایط جدید بهتر شود. آقای پورمحمدی در گفت و گو با نوروزی خوب صحبت کردند و گفتند خانم رفسنجان مثل یک مادر است. قدر این تیم، این کیفیت، این اعتماد به نفس و این کیفیت احترامی که تیم ایجاد کرده باید دانست. هرچقدر هم حرفی بزنم و با آنها همراهی کنم، شاید مخاطب علاقه ای نداشته باشد یا اشتباه همراهی با من را تحمل کند. تنها چیزی که می تواند این حروف را طلایی کند زمان است.

وی همچنین ادامه داد: در آن زمان شما جذب مقام پنجمی در سال سوم لیگ برتر می شوید که کمتر از قهرمانی نیست. لیگ تقسیم نمی شود زیرا یک تیم رتبه بالاتری دارد و به دنبال قهرمانی است و این در تمام دنیا وجود دارد. لالیگا، بوندسلیگا و لیگ برتر. در حال حاضر یک تیم از لیگ سقوط کرده و اکنون به رده پنجم جدول رسیده است. باید درک درستی از این موضوع وجود داشته باشد. اما برای آخرین بار می گویم شما مسئول این تیم هستید. اگر این وضعیت پشتیبانی نشود و از محدودیت ها خارج نشود، در سریع ترین زمان ممکن و با سرعت یک فانتوم سقوط خواهید کرد. هر چند صبا و نفت تهران هم در آسیا حضور داشتند و به جمع هشت تیم برتر آسیا رسیدند، اما اکنون در خارج از کشور وجود ندارند. اما می دانم که برخی از مردم رفسنجان با این تیم زندگی می کنند. فکر می کنم شرکت زیادی داشته ام و امیدوارم آخرین باری باشد که در این مورد شرکت خواهم داشت.

سرمربی تیم ملی گفت: الان نباید کار را ارزیابی کرد. او باید بتواند در ساعت ها کار، تمرین، مرور و تست اشتباه کند و پس از چند مرحله آماده شدن برای اردو و بازی، عملکرد خود را بررسی کند. اگاگ قلاه‌نویی مشتر افتیکر راست و ادم دیست و بلک کہ شد شد.

محمد ربیعی در پایان در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از مسئولان دارد، توضیح داد: هیچ توقعی از مسئولان رفسنجان ندارم و تمام تلاش خود را می کنیم تا این 7 بازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. آنها باید هر کاری که می توانند برای باشگاه انجام دهند. این باشگاه مردمی است و باید فکر کرد که این باشگاه جزئی از وجود مردم رفسنجان است، همچنان که ملوانان و بافندگان بخشی از وجود مردم انزلی و قائم شهر هستند. مس همینجور است و باید همی توجه شود که شود. ما خیلی تلاش کردیم، دو سال روی چمن مصنوعی بازی کردیم و امیدوارم سال آینده بعد از چهار سال تلاش، ورزشگاه خوبی داشته باشید، هتل خوبی داشته باشید، استادیوم خوبی داشته باشید، استخر داشته باشید. و یک سالن بدنسازی امسال چنین چیزهایی وجود نداشت. از جمله این که به قول آقای غلام پیروانی نمی توان با تفنگ و مدام به جنگ رفت. اگر می خواهید با باشگاه های بزرگ رقابت کنید باید همین امکانات، بودجه، هواداران و … را داشته باشید. a من موافق حمایت از این هستم.

وی به خصوص تیم غایب گفت: متأسفانه یا خوشبختانه محروم نیستیم، یکی دو اتفاق در تمرین برایمان افتاد و کادر پزشکی قرار است فردا صبح به ما اطلاع دهند.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما