سیندی مک کین رئیس بعدی برنامه جهانی غذای سازمان ملل شد

همسر سناتور فقید ایالات متحده و نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری، جان مک کین، که در حال حاضر به عنوان سفیر ایالات متحده در آژانس های سازمان ملل در رم – که شامل آژانس امداد مواد غذایی نجات دهنده WFP است – در بیانیه ای گفت که “عمیقا مفتخر است” منصوب شود و خاطرنشان کرد که این آژانس “بخشی از زندگی من برای چندین دهه” بوده است.

بزرگترین بحران غذایی تا کنون

رئیس هیئت اجرایی برنامه جهانی غذا، آرتور آندری پولوک، سفیر لهستان در آژانس‌ها در رم، پس از جلسه ویژه هیئت مدیره برنامه جهانی غذا در مقر آنها در رم از انتصاب وی استقبال کرد و گفت که او “در یک لحظه” مسئولیت را بر عهده می‌گیرد. زمانی که جهان با جدی ترین بحران امنیت غذایی در تاریخ مدرن مواجه است و این نقش رهبری هرگز مهمتر از این نبوده است.»

ام‌اس. مک کین رئیس سابق هیئت امنای موسسه مک کین برای رهبری بین المللی در دانشگاه ایالتی آریزونا است. او سابقه طولانی در کارهای غیرانتفاعی و بشردوستانه دارد و در هیئت مدیره Project CURE، CARE، Operation Smile، Halo Trust و هیئت های مشاوره ای خدمت کرده است. خیلی کوچک برای شکست سوگند جنگجویان و آب های آرام.

“من هستم حاضرم آستین ها را بالا بزنم و هم در رم و هم در میدان بگذرانم، درک من از کار حیاتی WFP را عمیق تر می کند و اطمینان حاصل کنید که به رشد خود ادامه می دهد تا نیازهای یک جهان گرسنه را برآورده کند“، گفت خانم. مک کین

“تیم باورنکردنی”

من نمی توانم صبر کنم تا با تیم باورنکردنی WFP کار کنم – فداکاری و تعهد آنها به دنیایی بهتر برای من و همه ما الهام بخش است

او افزود که اگرچه “راه پیش رو دلهره آور است و گرسنگی در حال افزایش است”، او مطمئن است که “وقتی ما به عنوان یک جهان گرد هم می آییم، می توانیم زندگی ها را نجات دهیم.”

او جانشین هموطن آمریکایی دیوید بیزلی می شود که پس از پایان دوره ریاستش در 4 آوریل، شش سال خدمت کرده است.

استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل متحد، با اعلام این انتصاب در نشست خبری منظم در نیویورک، گفت که دبیرکل “عمیقاً از “سهم و خدمات مهم” خود در برنامه جهانی غذا سپاسگزار است.

ام‌اس. او گفت که مک کین “قهرمان حقوق بشر” بود که “سابقه طولانی در رساندن صدای افراد بی صدا از طریق فعالیت های بشردوستانه و بشردوستانه او

افزایش ناامنی غذایی

«تعداد فزاینده درگیری ها، شوک های اقلیمی و آشفتگی اقتصادی منجر به این شده است افزایش شدید تعداد افراد شدیداً ناامن غذایی WFP در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که خانم WFP برای تامین غذای کافی برای تغذیه خانواده‌هایشان تلاش می‌کنند – تقریباً 200 میلیون افزایش نسبت به قبل از همه‌گیری ویروس کرونا. انتصاب مک کین

WFP ارائه شده است بیش از 158 میلیون نفر در سال گذشته با غذا، پول نقد و کوپن، بیش از هر سال گذشته، و رکورد 14 میلیارد دلار دریافت کردند. این آژانس اشاره کرد که در تامین مالی.

در سال 2020، آژانس غذای اضطراری جایزه صلح نوبل را دریافت کرد.

سیندی مک‌کین، سفیر ایالات متحده در آژانس‌های سازمان ملل متحد در رم (در مرکز)، در مارس 2022 با برنامه جهانی غذا در کنیا سفر می‌کند.

© WFP/Arete/Patrick Meinhardt

سیندی مک‌کین، سفیر ایالات متحده در آژانس‌های سازمان ملل متحد در رم (در مرکز)، در مارس 2022 با برنامه جهانی غذا در کنیا سفر می‌کند.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما