شریعتمداری اصلاح طلبان به مرگ خرسندند

حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: مدعیان اصلاحات مانند محمد خاتمی، جهانگیری، عبدالله نوری، جبهه اصلاحات، حزب اتحاد ملت، حزب کارگران و مشتی از مردم و گروه های دیگر نه تنها از درگذشت خانم مهسا امین متاسفند، بلکه خوشحال و خوشحال هستند. آنها این حادثه ناگوار را فرصتی برای پاکسازی پیوندهای شکسته خود از پیروزی های چشمگیر اسلام و انقلاب و به ویژه رژه بی سابقه اربعین حماس می دانند.

عملکرد این طیف نیز به خوبی نشان می دهد که ابراز تاسف او از درگذشت مهسا امینی با هویت مبدل او قابل تطبیق نیست! شبیه همان فرد پرونده است که آلوده به مواد مخدر بوده و در عین حال مدعی فریب دیگران بوده که برای سلامتی قلبش حتی از نوشیدن چای به هر رنگ خودداری می کند! تعجب نکنید خواندن!

مستندات ارائه شده از سوی مسئولین و به خصوص فیلمی که از صحنه تصادف منتشر شده است، هیچ شکی باقی نمی گذارد که مرگ خانم مهسا امینی بر اثر سکته قلبی بوده است، حادثه ای که می توانست در جای دیگری اتفاق بیفتد. سازماندهی شده بود و برخلاف ادعای گروه هدف، هیچ گونه ضرب و شتم، فریاد و تماس فیزیکی دیگری وجود نداشت.

پزشکی قانونی نیز تایید کرده است که هیچ اثری از ضرب و شتم و فحش دادن در بدن متوفی وجود ندارد. اما مقامات مربوطه اعلام کرده اند که به تحقیقات خود ادامه خواهند داد. حال سوال این است که کدام فردی با کمی شعور یا کمترین احساس مسئولیت به خود اجازه می دهد که ماجرا را با عنوان قتل به خاطر بیاورد! به یاد داشته باشید و این ادعای دروغین را با هدف حمله به نظام و نیروی اداری مطرح کنید؟!

مدعیان اصلاحات در جریان فتنه 88 آمریکایی و اسرائیلی، قتل مشکوک ندا آقا سلطان را به نظام نسبت دادند و با وجود انتشار تصاویر آن حادثه، به خوبی نشان داد که یک دقیقه قبل از اصابت گلوله به خانم آقا سلطان، دوربین روی صورتش بود زوم شده بود! و حکایتی وجود داشت که فیلمبردار از قبل منتظر حادثه بود!

همزمان در همان دوران فتنه آمریکایی و اسرائیلی از 88 دختر دختر کشته شده در اغتشاشات خیابانی نام بردند و برای او جلسه هم گذاشتند. چند روز بعد دخترک با اعلام تنفر از اصلاح طلبان اعلام کرد که خبر قتل کذب است و از خاتمی و موسوی ابراز انزجار کرد اما نه دیدار با جورج سوروس صهیونیست و نه اعضای ماسونی. سازمان پاسخ نداد!

هیاهوی طیف مشترک به یادگار مانده است و اسرائیل، آمریکا و انگلیس در حالی که شور و شوق آنها برای راهپیمایی بزرگ اربعین است، دشمنان خارجی و یاران داخلی آنها را به شدت خشمگین کرده است. حال به تیتر و صفحه اول روزنامه های زنجیره ای نگاه کنید، تقریباً (و در برخی موارد پژوهشی) خبری از این رویداد بزرگ و کم نظیر نیست و در عین حال موضوعاتی مانند آنچه ذکر شد، تیتر و تصویر آنها می شود. صفحات اول مدعیان اصلاحات و صدا و سیما و سایت های آنها مشغول بررسی برخی از موضوعاتی هستند که دوستان آمریکایی و اسرائیلی درباره حوادث ننگین و ضدبشری نوشته اند. به عنوان مثال، مقامات رسمی آمریکا این موضوع را نادیده می‌گیرند که سالانه بیش از هزار شهروند آمریکایی عمدتا سیاه‌پوست در خیابان‌های این کشور کشته می‌شوند یا تیراندازی‌هایی که صدها نفر در آمریکا و انگلیس کشته شدند، چاقوکشی صهیونیست‌ها و غیره. و…

برخورد قاطع با این اتهامات حق مسلم، قانونی و شرعی مردم است و به عنوان اقدامی مؤثر و افشاگرانه، احضار افرادی چون آقایان محمد خاتمی، جهانگیری، عبدالله نوری و… را به دستگاه قضایی پیشنهاد می کند. سيت رودررو از آن‌ها باب‌عره دليع و سندان خود را هرا دلاي کلاي! خانم مهسا امینی فیلمی از این دیدار ارائه و ساخته و برای اطلاع عموم از تلویزیون پخش خواهد کرد. در این صورت اگر آقایان برای ادعای خود سند و شاهد و مدرکی ارائه دهند و سند و مدرکی در چنته نداشته باشند (که ندارند) دروغ آنها برای همه برملا می شود. بسم الله این جا و این میدان!

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما