مارگو رابی و رایان گاسلینگ در نقش & باربی& و کن

اما در عین حال، باید بتوانید به همه چیزهایی که مردم در مورد باربی مشکل‌ساز می‌دانند اشاره کنید. گرتا می گفت، به سمت آن بدوید، این جالب تر می شود.

بزرگترین نگرانی آنها چه بود؟

رابی یک لیست طولانی از نگرانی های لباسشویی وجود داشت. اتفاقا ما آزادی کامل داشتیم. آنها اجازه نداشتند فیلم را دیکته کنند، اما ما نمی‌خواستیم فیلمی بسازیم که آنها هم از آن حمایت نکنند.

برخی چیزها کوچک هستند، مانند اینکه او از خود به عنوان باربی کلیشه ای یاد می کند. کلمه “کلیشه ای” دارای مفاهیم منفی است. آنها پرسیدند که آیا کلمه دیگری را در نظر می گیریم؟ مطمئناً، گفتم، “می‌توانیم او را باربی ژنریک یا باربی اصلی یا باربی بلوند بنامیم.” اما کلمه “کلیشه ای” مهم است زیرا او در حال حاضر پارامترهایی را در اطراف خود قرار می دهد که بعداً در فیلم قرار است از آن خارج شود و رها شود. بنابراین برای هر سفری مهم است. او باید از آنجا شروع کند و از خود به عنوان باربی کلیشه ای یاد کند، زیرا بدون اینکه متوجه شود خودش را پایین می آورد.

رایان، آیا می توانید احساس خود را پس از اولین بار خواندن فیلمنامه توصیف کنید؟

رایان گوسلینگ خوب، صفحه عنوان نوشته بود “باربی و کن” و “و کن” خط خورده بود. واضح است که آن چیزی که انتظار داشتم نبود. این بسیار زیبا و درخشان توسط گرتا و مارگو طراحی شده است تا مانند یک پارک موضوعی یا چیزی باشد که در آن واقعاً به نقشه نیاز ندارید. قبلاً طوری مهندسی شده است که شما بدون اینکه بدانید به تمام نقاطی که آنها می‌خواهند ضربه بزنید. من سوار شدم و هنوز هم دارم می روم. من نمی خواهم پارک را ترک کنم. دارند من را بیرون می کنند. “پارک در حال بسته شدن است، قربان.” اما من چرو سفارش دادم و دارند می آیند، قسم می خورم.

شما دو نفر در مورد این ریزه ریز که سن کن است و رایان خیلی پیرتر از آن است که نقش او را بازی کند، چه می گویید؟

گاسلینگ #NotMyKen.

رابی باربی و کن از نظر فنی در دهه 60 زندگی خود هستند. بنابراین هر چه باشد. اولین چیزی که با شنیدن آن فکر کردم این بود که در «گریس»، آنها قرار است دبیرستانی باشند، و از 150 باری که «گریس» را در طول این سال‌ها تماشا کرده‌ام، یک بار هم از «گریس» لذت نبردم، زیرا می‌گفتم: «باید بروم بررسی کنم آنها در چه سنی هستند». آنها کاریزماتیک ترین و با استعدادترین افراد را پیدا کردند تا مرا خیره کنند. و به همین دلیل است که من آن فیلم را دوست دارم.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما