مایکل پرتشوک، صلیبیون ضد سیگار و ایمنی خودرو، در 89 سالگی درگذشت

به عنوان کارشناس ارشد سنا در زمینه قوانین کنترل دخانیات، آقای. پرتشوک توسط سناتور وارن جی مگنوسون، دموکرات واشنگتن که رئیس کمیته بازرگانی بود، استخدام شد. آقای. پرتشوک از سال 1964 تا 1968 به عنوان مشاور کمیته و از سال 1968 تا 1977 به عنوان مشاور ارشد و مدیر ستاد خدمت کرد، زمانی که به عنوان رئیس کمیسیون تجارت فدرال منصوب شد.

او پس از انتخاب رونالد ریگان به عنوان رئیس جمهور در سال 1980، ریاست را رها کرد، اما تا سال 1984 به عنوان کمیسر باقی ماند. در دوران تصدی خود، صنعت تشییع جنازه را مجبور کرد تا اتهامات خود را جزئی کند، اما با سرد شدن جو برای مقررات، در تلاش خود برای ممنوع کردن تبلیغات تلویزیونی با هدف ناکام ماند. در بازاریابی غذاهای شیرین برای کودکان

در هنگام ترک سمت، آقای او گفت که پرتشوک دولت جمهوری خواه را به تقویت مقررات زدایی سرزنش کرد که “افراط گرایی و کوری ایدئولوژیک منجر به عصر جدیدی از نیهیلیسم نظارتی و دیوانگی آشکار شد.”

آقای. اولین ازدواج پرتشوک، در سال 1954، با کارلین جویس دولی، به طلاق در سال 1976 ختم شد. او در سال 1977 با آنا فیلیپس سوفر ازدواج کرد.

علاوه بر همسرش، دو فرزند از ازدواج اولش به یادگار مانده است، امی و مارک پرتشوک. پسرخوانده، دانیل سوفر؛ و سه نوه

او و همسرش در سال 2003 از واشنگتن به سانتافه نقل مکان کردند.

در پاسخ به این سوال که انگیزه آقای پرتشوک برای شروع جنگ صلیبی مصرف کننده خود، جوآن کلیبروک، که در زمان دولت کارتر ریاست یکی دیگر از فرزندانش، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها را بر عهده داشت، در یک مصاحبه تلفنی گفت: «حقایق. هر چه بیشتر یاد می گرفت، سرسخت تر می شد. هر چه بیشتر در مورد تنباکو یاد می گرفت، خشمش بیشتر می شد و مصمم تر می شد تا کاری در مورد آن انجام دهد. و او در موقعیت بسیار بالایی قرار داشت تا بتواند کاری در این مورد انجام دهد.»

پس از ترک دولت، آقای پرتشوک به همراه دیوید کوهن، رئیس سابق Common Cause، مؤسسه وکالت را تأسیس کرد که پیروان عدالت اجتماعی در ایالات متحده و دموکراسی های نوظهور را آموزش می داد.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما