مهمترین دروغ به خبر

خبر بودجه عملیاتی این دانشگاه (https://pishoob.ir) ۱ میلیارد دلار در هر سال است. سایتی که میشود گفت برخی از کاربرانش را به دلیل همین بلاک شدن از دست داده است . تا اینجا آسیاتک نشان داده که اکثر سایت های قدرتمند و دانلود سنتر ها به سمت این سرویس دهنده رفته اند تا کاربران از دانلود فایل ها با این سرور لذت ببرند . یکی از کارهای مثبت سایت پی سی دانلود استفاده از CDN یا همان شبکه توزیع محتوا برای دانلود فایل ها توسط کاربران میباشد که بهترین سرور را بر اساس مکان اینترنتی کاربر را برای دانلود فایل در اختیار کاربران قرار میدهد . همچنین لازم به ذکر است که این سایت با قالب اختصاصی طراحی شده است . سایت پی سی دانلود دارای قالب اختصاصی میباشد که چندین سال است بدون تغییر اساسی در ظاهر آن مانده است .

دانشگاه سرویس پشتیبان در مقایسه با سایت های رقیب های ایرانی و خارجی خود از خدمات و کیفیت بالاتری برخوردار است. بسیاری از وبسایتهای خارجی نیز خدمات فروش سیپی بازی کالاف دیوتی موبایل را ارائه میدهند. بنابراین خرید بلیط خارجی در روزهای خلوت سال هزینه سفر را به طور چشمگیری کاهش می دهد. در نتیجه شرکت چارترکننده برای اینکه زیان نکند، بلیط را با قیمت پایینتری عرضه میکند. در زمان خرید خرید آنلاین بلیط هواپیما لازم است تعداد مسافران را متناسب با سن آن ها انتخاب نمایید تا در زمان محاسبه قیمت نهایی بلیط، مبالغ مربوط به نوزاد (تا ۲ سال) و کودک (۲ تا ۱۲ سال) اعمال گردد.

خبر دیجی کالا مگ یک رسانه آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است. البته به نظر میرسد زمان زیادی برای زیبا سازی این قالب گذاشته نشده است زیرا قالب بسیار ساده میباشد ولی مزیت آن سبکی آن است . البته این آمار در گذشته بالای روزانه 50 مطلب بود ولی باز با این حال این سایت از لحاظ تعداد مطالب روزانه جزو بیشترین و پرکار ترین سایت ها میباشد . تجربه ای که در ما به وجود آمد این بود که در حین نوشتن این مطلب بیش از 5 مطلب مختلف درون سایت یاس دانلود قرار داده شد که اگر بخواهیم آمار تقریبی بگوییم در بهترین حالت روزانه نزدیک به 20 مطلب مختلف شامل به روز رسانی نرم افزار ها و درایورها و همچنین نرم افزار جدید در این سایت قرار میگیرد .

خبر این سایت دارای رتبه 290 الکسا میباشد . این سایت در رتبه 85 الکسا قرار دارد و میتوان گفت دومین سایت برتر مرجع دانلود رایگان ایران و لیست ما میباشد . سریعترین سایت از لحاظ قرار دادن نسخه های جدید بازی و نرم افزار های اندروید برای کاربران که باعث میشود آنها بتوانند بهترین استفاده از این برنامه ها ببرند . بارگیری سرویس بارگیری برخی از فایلهای مختلف بارگیری شده (نرم افزار ، برنامه های اندروید ، کتاب ، فیلم ، انیمیشن و غیره) را جستجو کرده است. رتبه الکسای سایت اندروید سی تی 214 است و بر خلاف سایر سایت ها علاقه ای به ایجاد انجمن درون سایت نداشته است . مطالب در این سایت بستگی به بروز رسانی نرم افزار ها و انتشار نرم افزارهای جدید دارد اما این آمار میتواند به روزانه بالای 30 مطلب بروز رسانی و انتشار نرم افزار جدید منجر شود .

دانشگاه متاسفانه امسال نرخ بروز رسانی مطالب نسبت به سال های قبل افت کرده اما به نظر میرسد به دلیل اینکه این مورد همگانی بوده زیاد تاثیر چندانی بر روی سایت های برتر نداشته است . از روش های استفاده شده این سایت برای جذب کاربر بیشتر مانند سافت 98 راه اندازی انجمن و استفاده از لینکدونی میباشد ( البته در هر دو سایت پی سی دانلود و سافت 98 بخش لینکدونی بیشتر برای کسب درآمد از تبلیغات میباشد تا لینکدونی واقعی ! ) .

خبر رتبه این سایت در الکسا 300 میباشد . این سایت نیز از آن دسته سایت هایی میباشد که دارای نرخ بروز رسانی خوبی میباشند . اگر هم خودتان تخصص خاصی دارید میتوانید از طریق برخی وب سایتها پروژه هایی را مناسب تخصص تان پیدا کنید. همچنین کاربران درصورتی که خدمات درستی از سایتی که به آن سفارش پروژه دادهاند دریافت نکنند میتوانند در سامانه اینماد ثبت شکایت نمایند. در صورتی که این سوال برای شما پیش آمده است که آیا این روشها میتوانند کاربردی باشند یا استفاده از یک سایت تماما شخصی و کدنویسی شده برای راهاندازی سایت خبری – این بچه ها را چک کن – بهتر است باید گفت که درصد بالایی از سایتهای فعال جهان از CMSها برای سایت خود استفاده میکنند و اگر این سوال که چند سایت از CMS استفاده میکنند را در گوگل سرچ کنید بر اساس آمارهای W3Techs به شما خواهد گفت که ۶۴.۷ میلیون سایت از انواع مختلف این سیستمها بهره گرفتهاند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت اخبار جدید (زیرچشمی نگاه کردن در این بچه ها).

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما