نظر چرا دیکنز ما را آزار می دهد

در دوران کودکی که گاهی احساس محرومیت و انزوا می کرد، به پریان ایمان داشت. او دریچه ای به یک دنیای نامرئی محو کننده، غار علی بابا از دگرگونی های جادویی و پادشاهی های اساطیری پیدا کرد و تبدیل به یک شهرزاده ویکتوریایی شد. او یکی از بزرگترین مدافعان افسانه های انگلستان بود زیرا معتقد بود این “مهد کودک های خیال” می توانند ارزش های مثبت را آموزش دهند و زندگی را برای کودکان و بزرگسالان با تعالی آغشته کنند. او همچنین احساس می‌کرد که جنبه هولناک افسانه‌ها – نامادری‌های شیطانی، هیولاهای تهدیدآمیز و گرگ‌های بزرگ و بد – به همان اندازه برای جامعه‌پذیری ارزشمند است که جنبه اطمینان‌بخش. وسواس های او چیزهایی بودند که در هسته افسانه ها قرار داشتند: قهرمانان و تبهکاران واضح، کودکان بی دفاع و خانواده های بیش از حد ناکارآمد.

ماریا تاتار، کارشناس فولکلور و اسطوره‌شناسی در هاروارد، به من گفت: «من همیشه به ساختن باورها به عنوان راهی برای ایجاد باور فکر می‌کنم. او نیاز عمیق انسان به اسطوره، خیال و تخیل را درک کرد.

دیکنز در «درخت کریسمس» نوشت: «احساس می‌کردم که اگر می‌توانستم با کلاه قرمزی ازدواج کنم، باید سعادت کامل را می‌شناختم». همانطور که تاتار توضیح داد: “او کودکی در جنگل است که قربانی نهایی شکارچی است. او یک دختر بی گناه و بی قدرت است که توسط ثروتمندان و قدرتمندان طعمه می شود. بنابراین می توانید دیکنز را به عنوان اولین عضو اصلی جنبش MeToo در نظر بگیرید.

Ebenezer Scrooge در حال حاضر به همان شدت طنین انداز شده است، زیرا ما همچنان با افزایش 1 درصد جذب شده ایم. الدا روتور، معاون رئیس جمهور و ناشر Penguin Classics، گفت که دیکنز فروشنده ثابتی است و “سرود کریسمس” کاملاً با تعریف یک کتاب کلاسیک مطابقت دارد و به عنوان پلی از نحوه ارتباط شما با گذشته و نحوه جعل شما عمل می کند. رو به جلو.

پل جیاماتی در این ماه در تبلیغات Verizon نقش اسکروج را بازی کرد. رایان رینولدز و ویل فرل در «Spirited» که نسخه جدیدی از این رمان است، بازی کردند که اولین بار در دسامبر منتشر شد. 19، 1843، اکنون در Apple TV+; استیو مارتین و مارتین شورت برای یک “SNL” اخیر داستان را شروع کردند. نیویورکر برداشتی طنزآمیز از اینستاگرام اسکروج ارائه کرد. و جفرسون میز برای نسخه تک نفره خود از “سرود کریسمس” در برادوی، که در آن همه 50 شخصیت و همچنین یک سیب زمینی در حال جوش را بازی می کند، مورد تشویق قرار گرفته است. دیکنز همچنین یک پدرخوانده پری است که روی فیلم‌های کریسمس Hallmark شناور است: جشنواره‌های دیکنز وجود دارد، شخصیت‌ها از دیکنز به یکدیگر نقل قول می‌کنند، و قهرمان یکی از فیلم‌ها سگی به نام چارلز به نام نویسنده دارد.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما