هدیه تبلیغاتی روش شما برای موفقیت

واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران منجر به تمدید قرارداد او برای چهار سال بعدی شد. در واقع منتقدان می‌گویند که او نمونه‌ای از نامی مشهور است که نه از طریق استعداد یا کار، بلکه از طریق ثروت به ارث رسیده و سبک زندگی مجلل. در ماه آوریل، او در قسمت My Name Is Earl "با کمی کمک دوستانم نمی‌میرم" ظاهر شد. نه ریچی و نه هیلتون علناً در مورد جدایی خود صحبت نکردند، اگرچه حدس زده می شد که پس از اینکه ریچی یکی از نوارهای جنسی خانگی هیلتون را به گروهی از دوستانشان نشان داد، آنها با هم اختلاف پیدا کردند. The Simple Life توسط فاکس پس از سه فصل در سال 2005 به دلیل اختلاف بین هیلتون و ریچی لغو شد.

شکست هیلتون در سال 2003 اتفاق افتاد، زمانی که او با دوست دوران کودکی و همتای اجتماعی خود نیکول ریچی در سریال واقعیت زندگی ساده فاکس بازی کرد، که در آن آنها به مدت یک ماه با خانواده ای در جامعه روستایی آلتوس، آرکانزاس زندگی کردند. سریال واقعیت تلویزیونی The Simple Life (2003-2007) که در آن او با دوستش نیکول ریچی بازی کرد، و یک نوار جنسی فاش شده در سال 2001 با دوست پسرش ریک سالومون که بعداً با عنوان 1 Night in Paris (2004) منتشر شد، او را منجنیق کرد. به شهرت جهانی رسید پس از لغو سریال The Simple Life، شبکه های دیگر (NBC، The WB، VH1 و MTV) علاقه مند به دریافت حقوق فصل های جدید این برنامه بودند. اولین پخش فصل چهارم این سریال برای شبکه جدیدش در رتبه بندی موفقیت آمیز بود. تک آهنگ اصلی آن، "ستارگان کور هستند"، موفقیت جهانی یافت.

بخش سخت در مورد چیدن یک سبد هدیه تبلیغاتی این است که تصمیم بگیرید چه چیزی را در آن قرار دهید، زیرا امکانات واقعا بی پایان هستند. نقش گلن تایلر در فیلم Wild in the Country آخرین نقش جدی الویس پریسلی را در فیلمی از یک کارگردان برجسته نشان می دهد. ما به ابتکار اصلی مسئولیت اجتماعی شرکتی خود، Tech for Heroes، متعهد باقی می‌مانیم، که به کهنه سربازان نظامی و همسرانشان مهارت‌های پیشرفته‌ای را که برای شروع یک مسیر شغلی جدید در فناوری یا مهارت‌های جدید در نقش فعلی‌شان نیاز دارند، ارائه می‌دهد. ناهار با غذا به عنوان یک خروج خوش آمد از روال معمول ناهار خوری تیم شما می آید و فرصتی عالی برای ایجاد رفاقت فراهم می کند. برند ماشین مسابقه بریتانیا itbox نیز از بازی های بی اهمیت Monopoly و شانس پشتیبانی می کند. Animoca Brands، یک توسعه‌دهنده بازی‌های موبایل از هنگ کنگ، اعلام کرد که مجوزی را از هیلتون برای استفاده از نام و شباهت او برای تولید بازی‌ها و تم‌های موبایل دریافت کرده‌اند. هیلتون مجوز نام خود را به Gameloft برای بازی ویدیویی موبایل پاریس هیلتون در سال 2006، Diamond Quest داد. هیلتون اولین کتاب خود را به نام اعترافات یک وارث (2004) منتشر کرد که به پرفروش ترین نیویورک تایمز تبدیل شد، اولین نقش اصلی فیلم خود را در بازسازی ترسناک House of Wax (2005) به دست آورد و اولین آلبوم استودیویی خود را به نام پاریس منتشر کرد. 2006)، که به رتبه ششم در بیلبورد 200 رسید و به ترتیب تک آهنگ موفق "ستارگان کور هستند" را تولید کرد.

هیلتون اولین آلبوم خود را با عنوان پاریس در 22 آگوست 2006 منتشر کرد. این آلبوم به رتبه ششم در بیلبورد 200 رسید و بیش از 600000 نسخه در سراسر جهان فروخت. فوربس او را در سال‌های 2004، 2005 و 2006 در فهرست افراد مشهور 100 قرار داد و در سال‌های 2006 و 2008 او را به‌عنوان «بیش از حد در معرض دید» قرار داد. گروه OK Go بر روی روند رو به رشد سرمایه گذاری کرد و از طریق ویدیوهای دو آهنگ خود، "A Million Ways" در سال 2005 و "Here It Goes Again" در سال 2006 به شهرت رسید، که هر دو برای اولین بار به صورت آنلاین شناخته شدند (OK گو این ترفند را با یک ویدیوی مفهومی دیگر در سال 2010 برای آهنگ خود "This Too Shall Pass" تکرار کرد).

با وجود محبوبیت فزاینده آستریکس در بین خوانندگان، حمایت مالی از نشریه Pilote متوقف شد. محبوبیت هیلتون در آن زمان در شمال امریکا. دی وی دی منتشر شده در آمریکای شمالی. او (به همراه فیل و چری) به ساخت مجموعه ویدیوهای «آموزش فیلمساز» از نکات و ترفندهای اطلاعاتی برای فیلمسازی ادامه داد. فیل جکسون، سرمربی قدیمی برایانت، تفاوت بزرگی را در طول دو دوره مربیگری خود در لیکرز در رفتار برایانت نسبت به هم تیمی هایش مشاهده کرد. حلقه اجتماعی این خانواده شامل چهره هایی مانند لیونل ریچی، دونالد ترامپ و مایکل جکسون بود. هیلتون برای اولین بار در اواخر دهه 1990 توجه روزنامه ها را به خود جلب کرد، زمانی که در صحنه اجتماعی نیویورک تبدیل شد و در 19 سالگی به مدلینگ روی آورد و با آژانس ترامپ مدل مدیریت ترامپ قرارداد امضا کرد. انگلیس از آن به عنوان تنها نمونه در موسیقی عامه پسند یاد می کند که هنر آلبوم به اندازه آلبوم مورد توجه قرار گرفته است.

در ماه دسامبر، او به عنوان دی جی در مهمانی های هتل دبلیو آرت بازل در میامی کار کرد که از آن زمان تاکنون هر سال در آنجا اجرا داشته است. اسپیرز و آزالیا این آهنگ را به صورت زنده در جوایز موسیقی بیلبورد 2015 از The AXIS، محل اقامت اسپیرز اجرا کردند و با واکنش مثبت منتقدان مواجه شدند. برگ، مادلین (29 ژوئن 2015). "درآمد لیدی گاگا: 59 میلیون دلار در سال 2015". فوربس. رکوردهای جهانی گینس 2015. رکوردهای جهانی گینس. KBS World. سیستم پخش کره ایاسپین در سال 2014، My Beautiful Dark Twisted Fantasy را به عنوان هشتمین آلبوم برتر 30 سال گذشته معرفی کرد. دن وایس نوشت که این دنیایی است که نمونه‌ها، درون‌یابی‌ها و خواننده‌ها را ترکیب می‌کند، و اعتراف کرد که وست معتقد نیست "یک انسان باید تمام آن قدرت" خدا را داشته باشد، با این حال او "یک جهنم زندگی می‌کند". در این بالکن می توان عکس گرفت و یک میان وعده/نوشیدنی میل کرد. اسکات به عنوان مربی جدید اسکی روی آب در یک هتل سوانک کار می کند، در حالی که تام آن را به شکل پسر یک میلیونر زندگی می کند.

در ژانویه 2013، هیلتون در چهار قسمت از نسخه دانمارکی هتل پارادایس ظاهر شد که برای آن 300000 دلار آمریکا دستمزد دریافت کرد. تروت چهار بار در مسابقات لیگ آمریکا (14-2012، 2016) و بارها به صورت پایه (2013، 16-2015، 2018) رهبری لیگ آمریکا را بر عهده داشته است. مامور ادبی چهار کتاب اول این مجموعه را برای بنیوف فرستاد. لندن: Titan Books Ltd. Chan, Tim (10 سپتامبر 2021). "Doja Cat Talks Remixing "Grease"، Channeling "Bad Sandy" در تبلیغات جدید پپسی". سرمایه‌گذاری‌های رسانه‌ای او شامل سریال‌های تلویزیونی واقعی پاریس هیلتون، BFF جدید من (2008-2009)، جهان به روایت پاریس (2011)، داستان عشق هالیوود (2018)، آشپزی با پاریس (2021)، و پاریس عاشق (2021-2022) است. ) مستندهای پاریس، نه فرانسه (2008)، میم آمریکایی (2018)، و این پاریس است (2020)؛ و همچنین پادکست او، This is Paris (2021-تاکنون)، در iHeartRadio. جانسون، جاش (4 ژوئن 2020). «بیلی آیلیش و متالیکا در فهرست پردرآمدترین سلبریتی‌های «فوربس» ۲۰۲۰ قرار گرفتند. جانسون، پائولا (2012). لیدی گاگا: بیوگرافی. مارسیکو، کتی (2012). لیدی گاگا: خواننده و ترانه سرای پاپ. کارلایل، جف (24 ژوئیه 2012). "راه طولانی بازگشت مگان راپینو". کافمن، گیل (10 ژوئیه 2019). «تیلور سویفت با 185 میلیون دلار در صدر فهرست 100 پردرآمدترین افراد مشهور فوربس در سال 2019 قرار گرفت؛ BTS رتبه اول را کسب کرد».

O'Malley Greenburg, Zack (23 دسامبر 2019). "از تیلور سویفت تا دکتر دره: 10 موسیقیدان پردرآمد دهه". عطرهای پارلوکس. در ابتدا برای انتشار کمی برنامه ریزی شده بود، تقاضای زیاد برای اولین عطر او منجر به افزایش در دسترس بودن تا دسامبر 2004 شد. معرفی آن با افزایش 47 درصدی در فروش پارلوکس، عمدتاً از عطر هیلتون دنبال شد. D'Angelo، Joe (4 نوامبر 2004). "اوریل لاوین به آهنگ باب اسفنجی اسکوئیش لبه سخت تر می دهد". دانکن، جف (2 نوامبر 2009). "Breesus" دلیلی برای فصل بالقوه عالی است". شیران برخی از اقلام شخصی خود را از جمله اشعار دست نویس آهنگ خود "Perfect"، آجرهای لگو که در کودکی با آنها می نواخت، EP دست ساز You Need Me از سال 2009 و یک بلیت 3 پوندی برای اولین کنسرت خود در لژیون بریتانیا در فراملینگهام اهدا کرده است. پس از این موفقیت، پارلوکس عطرهای متعدد دیگری از جمله عطرهای مردانه را با نام خود منتشر کرده است. فیلم سوفیا کاپولا The Bling Ring – که او را در یک فیلم کوتاه نشان داد و حول گروه بدنام نوجوانانی بود که همراه با دیگران خانه او را سرقت کرده بودند – در سینماها اکران شد.

گروه سرگرمی جهانی در آگوست 2008 از هیلتون در دادگاه منطقه میامی شکایت کرد و مدعی شد که او به توافق قراردادی خود برای ارائه "تبلیغ و تبلیغات معقول" برای فیلم، علیرغم دریافت یک میلیون دلار هزینه برای نقش، عمل نکرده است. کول، الکساندر (5 اوت 2022). «نیکی میناژ هنر روی جلد «دختر فوق‌العاده عجیب» را فاش می‌کند، اسنیپت لیکس آنلاین. بوسیس، هیلاری (16 اوت 2013). "جان اولیور با اجرای برنامه "Daily Show" خداحافظی کرد – او چطور بود؟" 2013 یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های آن‌ها، Frozen را زنده می‌کند. با پرسیدن این سوال به محدودیتی در زندگی خود می پردازید. JENNA MCDOUGALL از TONIGHT ALIVE: 10 آهنگی که زندگی من را تغییر دادند. Kerrang!. بایگانی شده از نسخه اصلی در 21 اکتبر 2021. بازیابی شده در 16 اوت 2020. AVRIL LAVIGNE – SK8ER BOI (200 آهنگ منتشر شد) و من در آن زمان تازه شروع به یادگیری گیتار کرده بودم. این آهنگ در رتبه هجدهم جدول رقص/آهنگ های الکترونیک بیلبورد ایالات متحده قرار گرفت. در نهایت در جدول آهنگ های کلوپ رقص بیلبورد ایالات متحده به رتبه سوم رسید. این اولین بار در رتبه 48 قرار گرفت و در جدول بیلبورد آهنگ های باشگاه رقص در رتبه 32 قرار گرفت.

کری همچنین اولین هنرمند زنی بود که در ایالات متحده در رتبه اول قرار گرفت. او در سال 2009 جایزه عطر زن مشهور سال را در جوایز Fifi دریافت کرد. سال اول دبیرستان او (1995-1996) در مدرسه Marywood-Palm Valley در رانچو میراژ، کالیفرنیا گذراند. در سال 1996، هیلتون و خانواده اش کالیفرنیا را به مقصد ساحل شرقی ترک کردند. پس از مرگ ویلند، دیوید با شاو باقی می ماند و صمیمانه و علاقه مند به دنبال کردن او است، تا حدی به خاطر زنده ماندن و تا حدی به دلیل کنجکاوی. او سپس به مدرسه دوایت رفت و چند ماه بعد ترک تحصیل کرد. در 15 سالگی به مدرسه کودکان حرفه ای رفت.

هیلتون و دیگر دانش‌آموزان سابق مدرسه پروو کانیون، در مستند خود این پاریس است، آزارهایی را که با آن‌ها مواجه شده‌اند، از جمله سلول انفرادی، داروی اجباری، مهار، باتری و خفه کردن را به یاد می‌آورند. هیلتون در یک فضای بسیار "محافظه کارانه" بزرگ شد. پدر و مادرش به ویژه سختگیر بودند و او اجازه نداشت تا قرار ملاقات بگذارد، آرایش کند یا انواع خاصی از لباس ها را بپوشد، یا به رقص مدرسه برود. در سال 2008، هیلتون پنجمین عطر زنانه خود را با نام Fairy Dust منتشر کرد و با الهام از عشقش به سگ ها، خط تولید لباس سگ به نام Little Lily توسط پاریس هیلتون را ایجاد کرد.

در ماه اوت و اکتبر، او در دو ویدیوی ویروسی Funny or Die ظاهر شد، پاریس هیلتون به مک‌کین پاسخ می‌دهد و پاریس هیلتون با مارتین شین به ریاست جمهوری می‌رسد. در آگوست 2013، هیلتون یک دی جی در مهمانی های هفتگی Amnesia "Foam and Diamonds" در ایبیزا بود. Neuenschwander، Andy (29 اوت 2013). "کایلی جنر در موزیک ویدیو جدید از Boy Band Project-Watch ستاره می کند!". آلیسون، اسکات تی. گوتالز، جورج آر (2013). رهبری قهرمانانه: طبقه بندی تأثیر 100 فرد استثنایی. تریسی، کاتلین A. (2013). سوپراستارهای قرن بیست و یکم: پاپ مورد علاقه نوجوانان آمریکا: پاپ مورد علاقه نوجوانان آمریکا. در ژانویه 2018، هیلتون با بازسازی عکس های پاپاراتزی از کیم کارداشیان، از مجموعه فصل ششم Yeezy کانیه وست الگوبرداری کرد. نوامبر، او یک مجموعه لباس در مکزیک ارائه کرد. در ماه نوامبر، هیلتون جایزه بهترین دی جی را در جوایز NRJ DJ دریافت کرد. پس از جنگ، گلدواتر در سال 1949 به عضویت شورای شهر فونیکس انتخاب شد و در انتخابات ایالات متحده پیروز شد، راننده او، ماوریک وینالس، در مسابقه نهایی پیروز شد و در مجموع در مسابقات قهرمانی موتورسواری 125 سی سی جایزه بزرگ 2011، سوم شد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد گیفت و هدایای تبلیغاتی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما