چگونه آموزش ارز دیجیتال خود را از صفر تا قهرمان نشان دهیم

دولت می خواهد ارزش بیشتری را از این دارایی ها باز کند و از نوآوری و بهره وری حمایت کند. سطح متوسط ​​پایین بهره وری – و همچنین تنوع قابل توجه بین و درون منطقه – نشانه هایی از پتانسیل اقتصادی استفاده نشده است. در اینجا باید به GA4 بگوییم که به دنبال چه نوع رویدادی هستیم. الزامات سخت گوگل اینجا بیشتر بیاموزید با این حال، علی‌بابا یا آمازون به احتمال زیاد مجموعه‌ای از قابلیت‌های پایه را برای موارد استفاده B2B ارائه می‌کنند که کسب‌وکارها به آن‌ها محدود می‌شوند – و اکنون نمی‌توانند از تمایز و نوآوری منحصربه‌فرد خود استفاده کنند. با این حال، با ظهور اینترنت و ظهور فناوری بلاک چین، دیگر اینطور نیست. بلاک چین چندین مزیت بالقوه نسبت به امور مالی سنتی دارد. دولت همچنین لایحه ای را تصویب کرد که کنترل خود بر انتصاب قضات را افزایش داد و کنترل قوه قضاییه را کاهش داد. به Google Analytics 4 تا Google Analytics 4 بروید و DebugView را بررسی کنید. ایجاد این ماشه، عملکرد ردیابی پیوند در Google Tag Manager را فعال می کند. اولین قدم در ایجاد استراتژی کسب و کار آنلاین چیست؟

نام رویداد سفارشی را وارد کنید.

ایجاد تبدیل (که قبلا به عنوان اهداف شناخته می شد) در GA4 (در مقایسه با Universal Analytics). اگر رویداد را تغییر دهید و آن را به عنوان تبدیل علامت گذاری کنید، همه آن رویدادها به عنوان تبدیل تلقی می شوند (از این مرحله به جلو حرکت می کنیم). سپس به قسمت Conversions بروید. تگ پیکربندی GA4 موجود خود را انتخاب کنید و سپس نام رویداد را وارد کنید. نام رویداد سفارشی را وارد کنید. ظرف 24 ساعت آینده، پارامترهای سفارشی در گزارش های Google Analytics 4 شما ظاهر می شوند. شخصی که برای جبران خسارت، به دیگران توصیه می کند که آیا باید در اوراق بهادار دارایی دیجیتال سرمایه گذاری کنند یا گزارش هایی در مورد اوراق بهادار دارایی دیجیتال منتشر می کند، باید به عنوان مشاور سرمایه گذاری ثبت نام کند. مگر اینکه آن پارامترها را به عنوان ابعاد سفارشی در Google Analytics ثبت کنید. کپی پارامترها از رویداد منبع فعال است. برای ارسال پارامترهای سفارشی، باید قسمت Event Parameters را در تگ رویداد Google Analytics 4 گسترش دهید و سپس روی Add Row کلیک کنید. ویژگی اصلی ساخته شده برای اشکال زدایی داده های GA4، بخش DebugView است.

وقتی شروع به دیدن داده‌ها در DebugView می‌کنید، می‌توانید روی هر رویداد جداگانه کلیک کنید تا پارامترهایی را که ارسال می‌کند فهرست کنید. این یک پروژه آخر هفته را به یک پروژه دو ساعته تبدیل می‌کند، که به زمانی کمک می‌کند که شما یک ایده سطح بالا دارید و می‌خواهید آن را بدون فکر کردن زیاد به جزئیات، از بین ببرید. فایروال سیگنالینگ جدید است، بنابراین ما نه تنها از آن برای کاهش آسیب‌پذیری‌ها در شبکه‌های SS7 استفاده می‌کنیم، بلکه نشان می‌دهیم که چگونه مهاجمان را فریب دهیم و از آنها سوء استفاده کنیم تا کار را برای مهاجمان بسیار سخت‌تر کنیم، و به آن‌ها تفسیر کنیم. نتایج. مطمئن شوید که نام واضح است. اگر نام برخی از پارامترها نادرست است و نیاز به اصلاح دارد، می‌توانید در قسمت پیکربندی پارامتر، اصلاح را اضافه کنید. پیکربندی کنید (در بخش «متغیرهای داخلی») و همه متغیرهای مربوط به کلیک را فعال کنید.

سپس به بخش Matching Conditions برویم. اولین قدم ایجاد یک ماشه با شرایط مناسب است که هر کلیک را از کلیک پیوند منو متمایز می کند. توجه: شرایط راه‌اندازی ردیابی کلیک پیوند منو در اکثر وب‌سایت‌ها متفاوت است (به دلیل کلاس‌های کلیک، شناسه‌ها و غیره متفاوت). تریگر Just Links که قبلا ایجاد شده را به این تگ اختصاص دهید. صحبت از ردیابی رویداد سفارشی شد، بیایید به مثالی نگاه کنیم که می‌خواهیم کلیک روی پیوندهای منو در یک وب‌سایت را اندازه‌گیری کنیم. س: هنگامی که ما به افراد از همان گونه ها یا زیر گونه های گیاهان و حیوانات قدیمی خود نگاه می کنیم، یکی از اولین نکاتی که ما را جلب می کند این است که آنها معمولاً بسیار بیشتر از افراد دیگر با یکدیگر تفاوت دارند. هر گونه یا گونه ای در یک وضعیت طبیعی. این اولین خط از کدام اثر مکتوب 1859 است؟قرار دادن منابع در آردوینو بسیار شبیه به دادن کامپیوترهای اپل به مدارس است. به عنوان مثال، این افزونه مفید را برای نصب Google Analytics در وب سایت خود دوست دارید. Google Analytics: رویداد GA4. محدوده. از آنجایی که می خواهیم این پارامتر را فقط برای یک رویداد (و نه برای همه رویدادهای یک کاربر) اعمال کنیم، باید Event را انتخاب کنیم.

Digital Currency Channel

پارامتر رویداد اینجاست که باید نام آن را دقیقاً همانطور که در تگ GTM وارد کرده اید وارد کنید. یکی از راه‌های انجام این کار، ارسال یک رویداد اختصاصی (با نام متفاوت) از Google Tag Manager/Gtag.js است. اگر پارامترهای سفارشی را به GA4 ارسال می کنید و قصد دارید از آنها در مکان هایی مانند رابط Google Analytics 4 یا Google Data Studio استفاده کنید، باید آنها را به عنوان تعاریف سفارشی ثبت کنید. اگر نمی‌خواهید رویدادهای جدیدی ایجاد کنید (مانند فصل قبل) اما در عوض، فقط می‌خواهید یک اشتباه تایپی را در رویدادهای موجود برطرف کنید، می‌توانید از ویژگی Modify Events در رابط Google Analytics 4 استفاده کنید. در عوض، من می‌خواهم آن را دقیقاً روی یک کلیک پیوند منو فعال کنم.

من نمی‌خواهم برچسب رویداد GA4 خود را روی هر کلیک پیوندی فعال کنم. بیایید بگوییم که شما از Enhanced Measurement در GA4 استفاده نمی کنید. یک بار در مورد اینکه چگونه فکر می کنم اگر به سال 1750 برگردید – زمانی که برق یا وسایل نقلیه موتوری یا مخابراتی وجود نداشت – و مثلاً جورج واشنگتن را بازیابی کنید و او را به امروز بیاورید و دنیای ما را به او نشان دهید، او می شود. آنقدر از همه چیز شوکه شده بود که می میرد. هنگامی که رویدادهای خود را پیکربندی کردید، نوبت به آزمایش آنها می رسد. بعد از اینکه همه چیز را آزمایش کردید، PUBLISH را در گوشه سمت راست بالای رابط GTM بزنید.

گزینه دیگر استفاده از ویژگی Create Event در رابط GA4 است. همانطور که می بینید، رابط و جریان در اینجا شبیه به ویژگی Create Event است که در فصل قبل توضیح دادم. با این حال، اگر بتوانید با آن محدودیت‌ها زندگی کنید، در اینجا چند مزیت وجود دارد. تعاریف سفارشی از آنجایی که ما 2 پارامتر سفارشی را با کلیک لینک منو ارسال کردیم، باید آنها را در اینجا ثبت کنیم. آلارم بود اما به نوعی سیستم دزدگیر به 911 ارسال نکرده بود که به آن هک شد. سیستمی که از ارزهای دیجیتال به صورت آنلاین پشتیبانی می کند، بلاک چین نامیده می شود که اساسا یک دفتر کل دیجیتال است که تراکنش ها را در سراسر اینترنت ردیابی می کند. خوشبختانه، GTM در حال حاضر چنین متغیری به نام URL کلیک را ارائه می دهد. در واقع، حداقل روی دو مورد از آنها کلیک کنید. آنها دو جانور متفاوت هستند. تصمیمات سیاست گذاران در مورد هویت های دیجیتال گسترده تر از CBDC ها است، اما انتخاب های طراحی بار دیگر تعیین می کند که چه نوع معماری های CBDC ممکن است.

مهم: حتی اگر پارامترهای سفارشی خود را در گزارش‌های Real-time و DebugView را در GA4 می‌بینید، نمی‌توانید آنها را در سایر گزارش‌های GA4 ببینید. هنگامی که تغییرات را ذخیره کردید، می توانید آنها را در گزارش های Real-time و DebugView GA4 مشاهده کنید. از این لحظه، شاهد ورود رویدادهای خود به DebugView خواهید بود. سخت‌ترین بخش ساخت یک فیلم گلچین باید با یک ابزار قاب‌بندی باشد که نه برای اکشن داستان‌های اصلی بیگانه باشد و نه حواس را از آن منحرف کند.

Digital Currency Tutorial

فیلم اسپانیایی مار تارگارونا درباره زندانی جنگی و عکاس فرانچسک بوکس (با بازی ماریو کاساس برنده‌شده) واقعاً هولوکاست را هیجان‌انگیز نمی‌کند، اما هولوکاست را نیز هیجان‌انگیز نمی‌کند. این فیلم نادری است که نمی‌توان آن را توصیف کرد بدون اینکه بدی‌اش بیشتر از آنچه هست سرگرم‌کننده به نظر برسد. اینجا جایی است که اشکال زدایی شما باید انجام شود. به طور خاص، ما یک سفر به خط حافظه می‌کنیم و آسیب‌پذیری‌های موجود در تمام هایپروایزرهای محبوب را که منجر به شکست‌ها شده‌اند، بررسی می‌کنیم.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کانال سیگنال ارز دیجیتال لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما