چگونه در این فصل تعطیلات از کووید در امان بمانیم

نوع غالب در حال حاضر دوره کمون کوتاه تری دارد – به این معنی که اگر جمعه شب به یک بار شلوغ بروید و تا دوشنبه علائمی نداشتید، بعید است که ویروس داشته باشید. چین هونگ گفت. او گفت که اگر هنوز تا چهارشنبه علائمی نداشتید، احتمالاً کاملاً روشن هستید، اگرچه باید برای تأیید آزمایش انجام دهید.

با این حال، هنوز ممکن است یک مورد بدون علامت کووید وجود داشته باشد – و با افزایش ایمنی در برابر ویروس از طریق واکسیناسیون و عفونت قبلی، موارد بدون علامت یا بسیار خفیف، شایع تر خواهند شد. سلین گاندر، متخصص بیماری های عفونی و کارشناس ارشد و سردبیر بهداشت عمومی در Kaiser Health News. او گفت، حتی اگر علائمی نداشته باشید، همچنان می‌توانید ویروس را منتشر کنید، که این امر انجام آزمایش را قبل از ملاقات با یک فرد آسیب‌پذیر مهم می‌کند.

او گفت: “اگر می خواهید برای شام شکرگزاری با مادربزرگ بنشینید، من بلافاصله قبل از آن تست خواهم کرد.”

اگر احساس بیماری می کنید، در خانه بمانید – حتی اگر در آزمایش سریع منفی بودید. دکتر “هر کسی که حالش خوب نیست باید در خانه بماند.” راتنر گفت: “زیرا تست ها کامل نیستند.”

سؤال این نیست که آیا قبل از یک جمع خانوادگی باید آزمایش داد یا نه. زمان تست کردن و چند بار است.

کارشناسان در مورد زمان دقیق و ترکیب آزمایش هایی که باید انجام دهید متفاوت هستند، اما برای دقیق ترین اندازه گیری در مورد مسری بودن یا نبودن شما قبل از یک رویداد، یک تست سریع در خانه را درست قبل از آن انجام دهید. استوارت ری، متخصص بیماری‌های عفونی در جانز هاپکینز، گفت: «می‌توانید یک مهمانی آزمایشی کوچک در بیرون برگزار کنید، جایی که همه می‌گویند، خوب، حالا ما خوب هستیم، ما منفی هستیم، می‌توانیم برویم و مامان را ببینیم.» دانشکده پزشکی دانشگاه. او توصیه کرد که باید یک روز قبل آزمایش سریع انجام دهید.

دکتر “آزمایش سریع بسیار خوب است، اما کامل نیست.” پریکت گفت. او گفت که تست‌های PCR حساس‌تر هستند، اما ممکن است چندین روز طول بکشد تا نتایج به دست آید، و بنابراین یک عکس پنج روزه از وضعیت عفونت شما در تعیین مسری بودن شما در حال حاضر مفید نخواهد بود. اگر بتوانید یک PCR سریع انجام دهید، این می تواند اعتماد به نفس شما را در مورد منفی بودن افزایش دهد. اگر نه، حداقل دو تست سریع با فاصله 12 تا 24 ساعت انجام دهید. (دکتر راتنر گفت، اگر در دو تا سه ماه گذشته به کووید مبتلا شده اید، PCR ها می توانند بیش از نقطه ای که در آن مسری هستید مثبت بمانند، بنابراین باید به آزمایش های سریع تکیه کنید.)

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ