چگونه کمپ ترک اعتیاد را به موفقیت نشان دهیم

اگر به ماده‌ای معتاد شده‌اید، می‌دانید که ترک آن سخت است – برای برخی غیرممکن است. ما می دانیم که چرا ترک سیگار دشوار است، بنابراین در اینجا چند نکته برای شما آورده شده است. در سطحی دیگر، دلایل بازی با آتش در قالب «سوء مصرف مواد» را می‌توان به دلایل زیادی نسبت داد، که بیشتر آن‌ها به ناتوانی فرد در کنار آمدن با نوعی از آسیب‌های عاطفی مربوط می‌شوند. آنها در گذشته که اغلب به توسل به "خوددرمانی" ختم می شود. صادقانه بگویم، این بزرگترین ناراحتی من برای مدتی بوده است، به لطف اینکه می‌توانم تفاوت را در نحوه عملکرد سیستم‌های آموزشی مختلف ببینم. و شاید این بزرگترین دلیلی باشد که چرا باید برای ترک این عادت نوشیدن الکل بدون توجه به آنچه که لازم باشد گام های جدی برداشت…

تنباکو یک ماده بسیار اعتیاد آور است، تقریباً یک سوم افرادی که سیگار می کشند مصرف کننده روزانه می شوند و تنها 7 درصد از افرادی که سعی در ترک سیگار دارند به ترک سیگار دست می یابند. بر اساس یک بررسی ادبیات در سال 2019، طب فشاری گوش ممکن است به افراد کمک کند تا سیگار کشیدن را در ترکیب با سایر روش‌های درمانی مانند طب سوزنی ترک کنند. افرادی که طب سوزنی دریافت کردند، نسبت به افرادی که هیچ درمانی دریافت نکردند، افزایش قابل توجهی در ترک سیگار نشان دادند. بر اساس یک بررسی ادبیات در سال 2016، داشتن حداقل شش جلسه درمانی می تواند به کاهش علائم میگرن کمک کند. پس از افزایش مصرف چای سبز به حداقل دو بار در روز، میزان بروز به 5.9 درصد کاهش یافت. در ابتدای مطالعه، میزان بروز COPD در افرادی که هرگز چای سبز ننوشیده اند 14.1 درصد بود. تلاش ها برای تعیین اینکه آیا دود ماری جوانا باعث تحریک COPD نیز می شود نتایج متناقضی را به همراه داشته است. یک مطالعه در سال 2018 به این نتیجه رسید که نوشیدن آن حداقل دو بار در روز به کاهش خطر ابتلا به بیماری مزمن انسدادی ریه (COPD) در کره ای های 40 ساله به بالا کمک می کند. ترک اعتیاد همیشه چالشی است که ارزش آن را دارد، و پیروی از یک برنامه خوب و محکم به میلیون ها نفر کمک کرده است تا یک عادت ناسالم را برای همیشه ترک کنند.

تحقیقات در حال توسعه است و مطالعات به طور فزاینده ای در حال اندازه گیری تایید شده و پایدار ترک هستند. • آیا شما فردی هستید که به دنبال بهبود در همه جنبه های زندگی هستید؟ افرادی که در به اشتراک گذاشتن داستان زندگی خود با دیگران احساس راحتی نمی کنند، از شرکت در جلسات گروه پشتیبانی غیر 12 مرحله ای احساس راحتی می کنند، زیرا روش درمانی بیشتر بر جلسات مشاوره یک به یک و کمتر به درمان های گروهی متکی است. درمان هر روز بسته به شدت اعتیاد ممکن است یک ساعت یا بیشتر طول بکشد. من از هفته گذشته در جاده بودم و با این کار با این کتاب با عنوان "در مورد دوچرخه نیست" برخورد کردم که از زندگی لنس آرمسترانگ صحبت می کند. اما بیشترین چیزی که می توانید، روی ابزارهایی سرمایه گذاری کنید که اتر، تمام کارهای دستی را که باید انجام دهید، خودکار می کنند یا مراقبت می کنند. هر کس دیگری قبلاً یک لپ تاپ دارد و به خوبی با آن آشنا است، و با این حال فرزندان ما به انجام کارها به روش قدیمی ادامه می دهند. در مورد اقدامات انضباطی مانند این، چرا باید از آن استفاده کنیم، به خصوص که بیشتر مربیان سگ از آموزش سگ ها به این روش نیز دور شده اند.

با این حال، در اینجا چند نکته برای آموزش سگ آورده شده است که می توانید از آنها استفاده کنید حتی اگر خدمات مربی سگ اصلاً مورد نیاز نباشد. نگرش کلی نسبت به آموزش آموزش اطاعت حداقلی خشن بوده است. آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد گفت کشورهای منطقه از آسیب پذیرترین کشورها در برابر گرمایش جهانی هستند و باید در "خط مقدم" تلاش ها برای توقف آن باشند. برنامه‌های درمان اعتیاد به بیماران کمک می‌کند راه‌هایی را برای تقویت عزم خود برای توقف مصرف مواد و همچنین نحوه اجتناب از محرک‌ها، مقابله با هوس‌ها و جلوگیری از عود بیاموزند. راه های ترک دخانیات بدون استفاده از داروو این چیزی است که ما همیشه برای انجام آن بسیار تلاش می کنیم این است که مطمئن شویم مردم می توانند محتوایی را که برایشان ارسال می کنیم به روش های مختلف مصرف کنند. گروه درمانی نیز می تواند مفید باشد. Moxibustion نوعی گرما درمانی است که در آن ماگ خشک را روی پوست یا نزدیک آن می سوزانید.

طب سوزنی زمانی موثرتر است که با سایر تکنیک‌های ضد سیگار، مانند مشاوره یا استفاده از تکنیک Moxibustion در طب چینی ترکیب شود. دم و سپس نگه داشتن نفس به مدت 3 ثانیه و بازدم به مدت 4 ثانیه یکی دیگر از تکنیک های آرام سازی است که من از آن استفاده می کنم. با وجود استفاده از سوزن، این تکنیک هیچ دردی ایجاد نمی کند. و با این حال، تعداد زیادی از آنها وجود دارند که با وجود ویژگی‌های لذت‌ناپذیر سیری ناپذیرشان که هر از چند گاهی بر آنها بدتر می‌شود، هرگز به سرطان مبتلا نمی‌شوند! و همانطور که لنس آرمسترانگ خود را کاملاً از شر سرطان خلاص کرد و دوباره شروع به رقابت کرد، ممکن است یک معتاد به الکل نیز خود را از شر این عادت خلاص کند. J Natl Cancer Inst. این در بخش‌های کوچک کمک می‌کند، اما همچنان از شما می‌خواهد که دائماً خود را متعهد کنید. اندورفین دارای اثر آرام بخش و آرامش بخش بر روی بدن است که به کاهش میل به نیکوتین و علائم ترک کمک می کند.

ترک کردن آن سخت است و اگر مصرف کافئین شما قطع شود، علائم ترک را تجربه می کنید. کافئین داروی ایده‌آلی برای فرهنگ مافوق سرمایه‌داری است که بهره‌وری، به‌ویژه ثروت را بیش از همه ارزش‌های دیگر ارج می‌نهد. این دارو نسبت به سایر گزینه‌ها، مانند داروهای تجویزی بوپروپیون (ولبوترین) و چسب‌های نیکوتینی ترجیح داده می‌شود. اگر تصمیم دارید به جای آن درمان‌های سنتی را انتخاب کنید، طبق دستورالعمل‌های سال 2020 انجمن قفسه سینه آمریکا، اولین انتخاب شما باید داروی نسخه‌ای وارنیکلین (Chantix) باشد. درمان های اختلال مصرف الکل چیست؟ در آینده آن را به اندازه کافی دور کنید تا بتوانید برنامه ریزی کنید که چگونه با هوس های خود کنار بیایید، اما به اندازه کافی نزدیک باشید تا قبل از آن وسوسه نشوید که دوباره از آن استفاده کنید. سپس می توانید به آن بیاموزید که اشیاء دیگری مانند روزنامه را نیز تا زمانی که معنای این دستور را بفهمد، بیاورد. برای دیگران، ممکن است این میل ریشه‌دار به نوشیدن باشد و در حالی که می‌تواند به طور ناخودآگاه به معنای سرگرمی باشد، لزوماً به این شکل ختم نمی‌شود! ممکن است بگویید انسان و حیوان با هم فرق دارند، اما این سوال پیش می‌آید: آیا ظلم لازم است؟

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما