چگونه Saycon Sengbloh از & The Wonder Years& باز می شود

زمانی که Saycon Sengbloh برای نقش لیلیان ویلیامز، مادر مرد در ریبوت «سال‌های شگفت‌انگیز» از شبکه ABC تلاش کرد، او همچنین در حال تست دادن بود تا مادر رئیسش شود. صلاح الدین کی. با پدر و مادرش، بیل و لیلیان شروع شد.

شخصیت اصلی «سال های شگفت انگیز» نوجوانی به نام دین (الیشا ویلیامز) است، اما خطوط داستان اغلب حول محور لیلیان می چرخد. در طول تستی که از طریق زوم انجام شد، سنگبلا صحنه ای را خواند که الهام گرفته از دوران کودکی پترسون بود که در آن لیلیان به دین می گوید مجلات مستهجن که در زیرزمین پیدا کرده مال پدرش نیست: “آنها مال من هستند.”

پترسون در مصاحبه ای گفت: “وقتی سایکون آن را خواند، او فقط یک جادو روی صفحه نمایش بود.”

سنگبله، 45 ساله، یک خواننده، رقصنده و بازیگر نامزد تونی است که سال‌ها در برادوی، فیلم و تلویزیون حضور دارد، اما لیلیان ویلیامز اولین نقش اصلی او در یک سریال تلویزیونی است. برای فیلمبرداری «سال‌های شگفت‌انگیز»، که برای فصل دوم آن در 14 ژوئن باز می‌گردد، سنگبلا به زادگاهش، آتلانتا بازگشت، جایی که مطمئن شد شومینه، وان حمام و دسترسی به بامیه خوب دارد. اینها گزیده هایی از مصاحبه ماه گذشته ما ویرایش شده است.

1

من نیویورک را در طول همه گیری همه گیر ترک کردم و به شارلوت رفتم، NC همه می گفتند، شما چه کار می کنید؟ اما چند ماه بعد، یک سریال تلویزیونی در شارلوت رزرو کردم به نام «دلیله». فقط یک فصل داشت، اما کار باعث کار می‌شود و قسم می‌خورم که به من کمک کرد «سال‌های شگفت‌انگیز» را دریافت کنم، که مرا به آتلانتا برگرداند. حضور در شارلوت به من آموخت که انتخاب هایی که احساس درستی داشته باشم به من کمک خواهد کرد. همچنین یک شهر زیبا با مردمان زیبا و کباب بسیار خوب است.

2

من یک زیبایی حمام و یک دختر نمایشی سابق برادوی هستم، بنابراین دوست دارم در حمام با نمک اپسوم غوطه ور شوم. مردم نمک اپسوم را با مادربزرگ ها یا مادربزرگ های ما مرتبط می دانند. آن نسل از فواید منیزیم آگاه بودند. این واقعا کمک می کند تا سیستم عصبی شما فعال شود و ماهیچه های شما فعال شود.

3

با تمام آوازخوانی‌هایی که در زندگی‌ام انجام داده‌ام، عادت کرده‌ام که برای بیدار کردن صدا و مراقبت از صدا وقت بگذارم – و بله، “صدا” را به صورت سوم شخص گفتم. همه خوانندگان چای نارون لغزنده می نوشند، اما من از آن خسته شدم و به یک دسته چای مختلف، مانند چای ارل گری و چای رویبوس، که واقعاً در آفریقای جنوبی محبوب است، خوردم.

4

من شیفته حال و هوای دنج شومینه هستم. این بخشی از سبک زندگی hygge، هنر دنج بودن است. من در خانه ام در آتلانتا یک شومینه گازی دارم. وقتی من آن را می پوشم، سگ من، او می داند که کجا باشد. نگاهش می کنم و می گویم: تو مرا ثروتمند نشان می دهی.

5

اخیراً کانال‌های زیادی را در یوتیوب گوش می‌دهم که دارای موسیقی آرامش‌بخش همراه با صحنه‌های متحرک و آرام‌بخش هستند. مورد علاقه من “روح کوچک” است. مشغله های زیادی دارم، بنابراین باید استراحت کنم – از این رو چای، شومینه، حمام و موسیقی لو-فای.

6

یکی از رستوران های مورد علاقه من Le Colonial است که در آتلانتا قرار دارد. وقتی آنجا هستید، احساس می کنید در تعطیلات هستید زیرا منظره زیبایی دارد و همه جا درختان و گیاهان موز دارند.

7

من عاشق یک درام قدیمی خوب هستم عزیزم. زمانی که در نیویورک زندگی می کردم، احتمالاً هر چهار یا پنج سال یک بار به یک آپارتمان جدید نقل مکان می کردم. من در آشپزخانه بودم و فقط چمدان‌هایم را جمع‌آوری می‌کردم و «Downton Abbey»، «Dangerous Liaisons» یا «Emma» را تماشا می‌کردم.

8

پدرم اهل لیبریا بود، مادرم آمریکایی است و والدینم در دهه 70 اینجا ازدواج کردند. سوپ بامیه غذای لیبریایی مورد علاقه من است. مانند بسیاری از غذاهای آفریقای غربی که سوپ نامیده می شود، در واقع بیشتر شبیه خورش است. هر وقت به خواهرانم که در لیبریا به دنیا آمده‌اند می‌روم، سعی می‌کنم سوپ بامیه بخورم. یا، اینجا در آتلانتا، محلی به نام آشپزی بامبا وجود دارد که نسخه سنگالی خورش بامیه به نام سوپو کانجا را سرو می کند.

9

بسیاری از زنان در پنج یا 10 سال گذشته از بالش های ساتن استفاده کرده اند. قرار است برای پوست شما خوب باشد و برای موهای شما مفید باشد. هنگامی که در شب صورت خود را می چرخانید، احساس نرمی و صافی می کنید، نه خشن.

10

زمانی که کارگاهی را برای نمایشی به نام “Holler if Ya Hear Me” برگزار می کردم، چادویک بوزمن مرد اصلی من بود. او در نهایت نمایش را اجرا نکرد، و ما زیاد دوام نیاوردیم، اما فرصتی برای حضور در نمایشی که در حال اکران یا آغاز به کار است – تماشای کارگردانان، نویسندگان و خالقان درخشان که نمایشی از زمین را به نمایش می گذارند و آن را زنده می کنند – فقط شگفت انگیز است

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما