کسب درآمد 398 دلاری روز استفاده از ریپورتاژ

همانطوری که گفتیم خرید ریپورتاژ و انتخاب سایت مناسب از موارد حساسی است که نباید از هر کسی که فروش رپورتاژ اگهی را انجام می دهد اقدام به خرید کرد. مطمئنا آگهی ریپورتاژ و خرید رپرتاژ به نفع کسب و کارهایی است که با جدیت تمام به فروش اینترنتی خود ادامه می دهند برای چند ماه یا یکسال سایت خود را طراحی کرده و بالا نیاورده اند. پس هر چیزی که رایگان باشد مثل رپورتاژ سایت و افزایش بازدید از رپورتاژ به نفع سایت نیست. خرید ریپورتاژ بهتر است یا رپورتاژ اگهی رایگان ؟ آیا خرید رپورتاژ اگهی در سایت ها از طرف گوگل اسپم است ؟ یکی از بزرگترین و مهمترین مرجع ها برای کسب اطلاعات در دنیا “گوگل” می باشد. همانند هر مقاله، ریپورتاژ آگهی نیز اصولی دارد که اگر از این اصل پیروی نشود، تاثیر آن کاهش می یابد و شما صرفا هزینه ای برای آن کرده اید بی آنکه نتیجه آن برایتان مفید باشد. برای دانستن تفاوت انواع رپورتاژی که می توانید در سایت های دیگر منشتر کنید روی انواع رپورتاژ آگهی کلیک کنید و همه موارد را یاد بگیرید. در تبلیغ به شیوه ریپورتاژ آگهی این ریسک اگر رپورتاژها درست اجرا شوند، تقریبا صفر می شود و با خیال آسوده می توان اقدام به خرید رپوتاژ کرد.

یکی از دغدغه های کارفرمایان، سئوکاران و مدیران سایت ها این است که خرید بک لینک و رپوتاژ ممکن است آنها را در معرض خطر اسپم شناخته شدن توسط گوگل قرار داده و توسط گوگل پنالتی شوند. مثلا انتشار یک محصول یا خدمت تخصصی در یک سایت تخصصی میتواند بازدید 1500 تایی که نصف آنها 100% مشتری محصول یا خدمت شما هستند را به دست بیاورید، ولی در سایتهای عمومی و خبری شاید با بازید 4000 تایی بین 5 -10 درصد مشتری شما شوند. برای مثال اگر زمینه فعالیت شما دارو است، باید ریپورتاژ سایتی را بخرید که در زمینه دارو کار میکند تا تأثیر بیشتری در روند افزایش مشتری شما داشته باشد. درنتیجه وب سایتی که رتبه بهتری دارد سئوی بهتری نیز دارد و مخاطبان زیادی را به وب سایت شما دعوت خواهد کرد. باید به این نکته مهم توجه کنید که هرچقدر وب سایتی که برای انتشار مطالبتان انتخاب میکنید از اعتبار و بازدید بیشتری برخوردار باشد، ترافیک بیشتری به وب سایت شما منتقل میشود و این موضوع دامنه گستردهتری از مشتریان را برای شما در پیش خواهد داشت. میتوانید از موضوعات اخبار روزمره برای نوشتن ریپورتاژ استفاده کنید.

فرقی نمیکند کسب و کار شما یک نمونه B2B یا B2C باشد، مهم این است که با انتشار یک رپورتاژ آگهی قدرتمند میتوانید حرف خود را به گوش مخاطبان زیادی برسانید. به هیچ عنوان سعی در کشیده شدن محتوا به سمت و سوی حرف های تو خالی نکنید و در بیان اطلاعات واقع گرا باشید. همچنین اگر هدف شما بازاریابی محصولاتتان نیز میباشد بهتر است از وبسایت هایی استفاده نمایید تا مقاله شما را حداکثر تا چند ساعت در صفحه اصلی وبسایت خود نمایش دهند تا کاربران بیشتری به سمت وبسایت شما هدایت شوند. بعد که این کلمات کلیدی به سایت شما لینک و ارجاع داده میشوند، کاربران به سمت سایت هدایت میشوند. شما در یک ریپورتاژ خبری تعدا 3 تا 5 بک لینک دائمی از سایت منتشر کننده دریافت می کنید. ضمنا خرید زیاد لینک های خارجی می تواند به جریمه سایت منجر شود. اگر از هر وبلاگ دانشگاهی بتوانیم بک لینک بگیریم به آن رپورتاژ دانشگاهی گفته می شود. هزینه نوشتن مقاله و رپورتاژ در سایت تخصصم اینه را می توانید با کلیک روی تولید محتوای تخصصی (برای رپورتاژ آگهی، مقالات تخصصی و عمومی) ببینید. این آگهی تبلیغاتی شما قرار است به تعداد زیادی از مخاطبین نمایش داده شود بنابراین هنگام تولید محتوای آن، باید تمام دقت خود را بکار بگیرید.

دقت کنید کلمه هایی را لینک دهید که دوست دارید در آن کلمات در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید، اما همان طوری که بالا نیز گفته شد از ترکیبی از انواع کلمه های کلیدی باشند. به همین دلیل است که گفته میشود ریپورتاژهای خبری و کانال انتشار آنها اهمیت بسیار زیادی دارند. تکنیکهای مختلفی برای سئو خارجی یا Off-Page در نظر گرفته میشود که بهترین آنها را میتوان رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ دانست. بهتر است که یکی از کلماتی را که مشخص نمودهاید به صفحه اول و دیگر کلمات را به صفحات داخلی وبسایت خود، لینک دهید. بهتر است همه لینک ها را به صفحه اصلی یا یک صفحه خاص با چند کلمه کلیدی داده نشود، بلکه فقط یک لینک به صفحه اصلی داده و بقیه را به صفحات فرعی سایتتان که هم کانسپت هستند داده شود. زمانی که شما متنی مختصر در حد 300 تا 800 کلمه در مورد فعالیت خود و سایت و محصولاتتان همراه عکس و لینکی از سایت خود را برای بازاریابی و معرفی خود را بصورت روزانه در سایت های خبری قرار دهید و کلماتی را در متن خود بعنوان کلمات کلیدی انتخاب کرده و به سایت خود لینک دهید ریپورتاژ آگهی نامیده میشود که در دراز مدت رتبه سایت شما را افزایش داده و باعث افزایش آمار بازدید سایت شما میشود .

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما