9 راه‌های خلاقانه برای بهبود طراحی قالب وردپرس

بسیاری می گویند وردپرس امنیت بالایی ندارد. در یک اصل کلی، هنگامی که تصویر رنگ های بسیاری دارد، از فرمت JPEG و زمانی که تصویر ساده تر است و پس زمینه آن تراپیداست، از فرمت PNG استفاده کنید. قالب های وردپرس به دو دسته اصلی یعنی قالب های رایگان و قالب های پرمیوم تقسیم بندی می شوند. اما از طرف دیگر قالب های پرمیوم به قالب هایی گفته می شود که برای استفاده از آنها نیاز دارید تا هزینه ای را پرداخت کنید و پوسته دلخواهتان را از توسعه دهنده یا وب سایت فروشگاه قالب های وردپرس خریداری کنید.

شرکت طراحی وب سایت دارکوب با به کار گیری تیمی مجرب از متخصصان توانمند، شما را با نحوه کارکرد قالب های وردپرس آشنا کرده و مشاوره لازم جهت پیشبرد وب سایت مورد نظرتان را ارائه می سفارش کانفیگ امنیتی وردپرس نماید. در این مرحله کارفرما می بایست مطالب مورد نیاز وب سایت را به طراح ارائه نمایید تا طراح مطالب وب سایت را بارگذاری نماید. آپدیت هر نسخه از وردپرس موجب می شود تا اشکالات موجود در نسخه های قدیمی تر رفع شده و به افزایش سرعت وردپرس شما کمک نماید. طراحی سایت را اغلب کلید ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ می دانند؛ کلیدی که طراحی مناسب و برخی ویژگی های به کار رفته در آن، تفاوت برند ها در فضای وب را به رخ می کشد. این موضوع می تواند برند شما راه تحت تاثیر قرار بدهد و اصطلاحا به کپی برداری از وب سایت های شناخته شده تر متهم شوید. وردپرس سیستم مدیریت محتوای قدرتمند در چند سال اخیر است که بیش از 30 درصد وب سایت های فعال در جهان اکنون از آن بهره می برند.

از فروش قالب در مارکت های معتبر درآمد کسب کنید! با وجود اینکه قالب های رایگان و قالب های کرک شده که اصطلاحا نال شده (Nulled) نیز نامیده می شوند (این قالب ها در اصل پولی هستند اما توسط هکرها از حالت پولی خارج شده و قابل دانلود شده اند) به مقدار فراوان در اینترنت یافت می شود، اما توصیه می شود که قالب های از پیش آماده را حتما از فروشگاه های معتبر که شما را طرف حساب توسعه دهنده آن می کند خریداری کنید. اگر هم مدیر یک سایت هستید، این آموزش که هزینهی آن از خرید یک افزونه نال شده نیز کمتر است، تهیه کنید.

علاوه بر فراوانی استفاده از وردپرس، نسخه فارسی وردپرس نیز به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربرها قرار دارد و می توان یک فروشگاه اینترنتی را در عرض چند دقیقه با آن راه اندازی کرد. چرا این دوره رایگان نیست و چه تفاوتی با دوره های آموزش طراحی قالب وردپرس رایگان دارد ؟ شما با یک جلسه آموزشی کوتاه هم می توانید با تمامی بخش های قابل استفاده از یک قالب وردپرس آشنا شوید و بدون کمک گرفتن، تغییرات و بروزرسانی های مورد نظرتان را اجرایی کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که برای طراحی قالب وردپرس باید رعایت کنید ریسپانسیو بودن قالب است قطعاً هر قالبی که شما برای وردپرس طراحی می کنید در شروع ریسپانسیو نیست باید بعد از طراحی قالب برای کامپیوتر سراغ واکنشگرا کردن قالب در دستگاه های مختلف برویم که این آموزش مهم رو در بخش 5 دوره طراحی قالب وردپرس به صورت کامل یاد خواهید گرفت.

سیستم های مدیریت محتوا که اصطلاحا به آنها CMS یا Content Managing System گفته می شود، کار مدیریت و نگهداری وب سایت های ساده و یا پیچیده را بسیار راحت می کند. اگر قالب وردپرس شما از فروشگاه های معتبری مثل وب سایت دارکوب خریداری شود، این اطمینان وجود دارد که توسعه دهنده آن به طور مستمر نسخه های بروزرسانی شده از قالب خریداری شده را در اختیارتان قرار دهد و باگ ها و مشکلاتی که معمولا در طول کار بوجود می آید را رفع کند.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما