اکنون می توانید کنتاکتور خود را ایمن اجرا کنید

inverterبه یاد داشته باشید، هر دو ترکیب اینورتر و باتری یک سرمایه گذاری بلند تجهیزات برق صنعتی مدت خواهد بود. شارژر باتری به طور مداوم برق DC تولید می کند که اینورتر به طور مداوم آن را به برق 120 ولت متناوب تبدیل می کند. با کارکرد در فرکانس‌های بالاتر، ترانسفورماتورها می‌توانند از نظر فیزیکی فشرده‌تر باشند، زیرا یک هسته معین قادر است توان بیشتری را بدون رسیدن به اشباع انتقال دهد و برای دستیابی به امپدانس مشابه به چرخش‌های کمتری نیاز است. برای مستاجران شما، این مشکلات آسانسور می تواند باعث دردسرها و اختلالاتی شود که معمولاً منجر به تماس با دفتر شما می شود. IBM راه حل RoHS را برای اتصالات لحیم کاری با سرب بالا که زمانی تصور می شد معافیت دائمی باقی می ماند، اعلام کرده است.

Contactor چیست؟

Contactor امروزه در دنیای راه‌اندازی موتور، راه‌اندازی مستقیم یا راه‌اندازی Wye-Selta همیشه راه‌حل کارآمد نیست. مهندسان برق زمانی که موتورها فقط به سیستم راه اندازی نیاز دارند شروع کننده های نرم و زمانی که موتورها در حین کار به کنترل سرعت نیز نیاز دارند VFD ها را توصیه می کنند. VFD ها زمانی مفید هستند که موتورها دارای بار کاری متغیر باشند و صرفه جویی در انرژی بالای 20 درصد با کاهش سرعت رایج است. شروع کننده های نرم و VFD هر دو با محدود کردن ولتاژ جریان هجومی را کاهش می دهند، اما تفاوت های مهمی نیز بین این دستگاه ها وجود دارد. بسیاری از صاحبان ساختمان ها از دستگاه های شروع کننده نرم استفاده می کنند تا عمر آسانسورهای قدیمی را افزایش دهند و با افزایش سن، قابلیت اطمینان آنها را حفظ کنند.

سافت استارتر به کاهش توان مورد نیاز و سرعت بخشیدن به زمان راه اندازی در طولانی مدت کمک می کند. با فشار کمتری به سیستم هر بار که مستاجر دکمه آسانسور را فشار می دهد، طول عمر کلی آسانسور افزایش می یابد و در هزینه های شما صرفه جویی می شود. اگر اتصال شبکه در دسترس نباشد، ممکن است زمان به صورت دستی تنظیم شود یا طوری پیکربندی شود که فرض شود در طول خاموش شدن هیچ زمانی سپری نشده است. رله ها و کنتاکتورهای دارای سیم پیچ ولتاژ خط در دسترس هستند و اگر یکی از آنها را دارید، می توانید ترانسفورماتور را نادیده بگیرید. خود سافت استارتر توسط تامین کنندگان مختلف تولید می شود و می توان آن را از قفسه خریداری کرد و ظرف چند روز تحویل داد. به جای اعمال یکباره ولتاژ نامی، سافت استارتر بخشی از شکل موج ولتاژ را قطع می کند و این امر هم جریان هجومی و هم گشتاور راه اندازی را محدود می کند.

یک استارت نرم از آرایه ای از شش تریستور یا یکسو کننده های کنترل شده سیلیکونی (SCR) برای کاهش جریان راه اندازی و گشتاور موتور سه فاز استفاده می کند. همانطور که در بالا ذکر شد، می‌توانید کل هزینه نصب یک راه‌انداز آسانسور را با استفاده از محاسبه‌گر هزینه ما محاسبه کنید. چگونه یک Soft Starter می تواند سیستم آسانسور من را بهبود بخشد؟ به طور کلی، مکانیک استارت مکانیکی موجود را حذف می‌کند و سافت استارتر جدید را نصب می‌کند، آن را سیم‌کشی می‌کند و تقریباً در چهار ساعت آن را آزمایش می‌کند. به طور معمول، اتلاف توان در استارت، در حین استارت، کمتر از 1% توان تلف شده در استارت مقاومت اولیه در هنگام راه اندازی خواهد بود. Soft Starter آسانسور چیست؟چند فاکتور برای قیمت گذاری استارترهای نرم وجود دارد، از جمله نرخ نیروی کار مکانیک آسانسور محلی، مواد خریداری شده و خود آسانسور.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما