shidachatbanner

(ویدئو) ببر ادام خوار شد

تیمی از نیروهای ویژه پلیس بیهار هند روز شنبه یک ببر بنگال را که تبدیل به انسان خوار شده بود، کشتند.

بر اساس گزارش ها، 200 نفر در روند کشتار شرکت کردند که برخی از آنها بر روی پشت فیل ها در این عملیات شرکت کردند. این حیوان باعث ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان اطراف ذخیره گاه ببر والمیکی در چمپاران در شرق هند شد و دست کم 9 نفر را کشت. آخرین قربانی این ببر یک زن و یک کودک در روستای بالوه در منطقه گووردان بود.

پرابات کومار گوپتا، سرپرست حیات وحش بیهار گفت: این عملیات ویژه تشدید شده در اینجا به پایان می رسد، ببری که برای زندگی انسان خطرناک تشخیص داده شده بود، توسط نیروهای پلیس بیهار در ساعت 3.15 بعد از ظهر کشته شد.

یک ببر نر سه ساله که به آن چمپاران انسان خوار نیز می گفتند، در مزرعه نیشکر به دنیا آمد و بیشتر عمر خود را در کنار انسان گذراند و حداقل 10 نفر را کشت و در مزرعه نیشکر جان باخت.

گوپتا گفت: ببر ترس زیادی نداشت، زیرا وقتی از همه طرف در مزرعه از جمله از پارک ملی چیتوان نپال با نیشکر محاصره شد، سعی نکرد فرار کند.

وی گفت: با وجود اینکه توسط فیل ها آموزش دیده بود و تعداد زیادی از مکان ها در محاصره جنگل ها، پلیس و اداره جنگل ها بود، شهامت مقابله با مردان مسلح را داشت.

از زمان صدور فرمان مبارزه با ببرهای انسان خوار، حدود 500 نفر متشکل از ماموران جنگل، افسران پلیس محلی، تک تیراندازان، ردیاب ها و روستاییان در حال جستجوی منطقه برای شناسایی ببرها هستند. روز شنبه یک ببر مشاهده شد و تیراندازان او را به ضرب گلوله کشتند.

با انتشار روزنامه مبنی بر کشته شدن این ببر، اهالی روستاهای منطقه که وحشت زده بودند، آرام گرفتند و به شادی پرداختند.

(ویدئو)

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما