آزاد در تلاش بود به Cong & آسیب بزند& . خروج او ضرری ندارد Chhattisgarh CM Bhupesh Baghel اخبار هند

رایپوربوپش باگل، وزیر ارشد چاتیسگر و رهبر کنگره روز جمعه مدعی شد که غلام نبی آزاد، رهبر ارشد، در تلاش برای آسیب رساندن به حزب بوده و خروج وی “هیچ ضرری” به حزب وارد نخواهد کرد. اظهارات باقل در روزی بیان شد که غلام نبی آزاد، رهبر کهنه کار کنگره از همه سمت های حزبی استعفا داد.

وزیر امور خارجه باگل خطاب به رسانه ها گفت: “او دائماً تلاش می کرد به حزب آسیب برساند. کنگره به او احترام کامل گذاشته است، او را وزیر کابینه و وزیر ارشد کرده است. خروج او ضرری برای حزب ندارد.”

در همین حال، جیرام رامش، دبیر کل کنگره، مسئول ارتباطات، به آزاد اشاره کرد و گفت که وزیر سابق اتحادیه به کنگره خیانت کرده است، زیرا DNA وی “تغییر” شده است. رامش در توییتر خود گفت: “مردی که رهبری کنگره با او با بیشترین احترام رفتار می کند، با حملات شخصی وحشیانه خود که شخصیت واقعی او را آشکار می کند، به آن خیانت کرده است. DNA GNA اصلاح شده است.” پاوان خرا رهبر کنگره نیز گفت که چالش هایی که حزب با آن مواجه است توسط رهبرانی مانند آزاد ایجاد شده است.

ادعای غلام نبی آزاد

اوایل امروز، آزاد “ناپختگی” راهول گاندی را که او را به دلیل “براندازی مکانیسم مشورتی” در حزب متهم کرد، به عنوان دلیلی برای خروج از حزب ذکر کرد. آزاد در یادداشتی 5 صفحه ای به سونیا گاندی، رئیس جمهور موقت حزب، مدعی شد که گروهی حزب را اداره می کند در حالی که او فقط یک رئیس اسمی بود و تمام تصمیمات اصلی توسط «شری راهول گاندی یا بدتر از آن محافظان امنیتی و نیروهای امنیتی او گرفته می شد. “.

این تحول چند روز پس از استعفای آزاد از سمت سازمانی جامو و کشمیر صورت می گیرد. آزاد با اشاره به ارتباط طولانی مدت خود با کنگره و رابطه نزدیک خود با ایندیرا گاندی، گفت که وضعیت در حزب کنگره به نقطه “بی بازگشت” رسیده است.

“کل فرآیند انتخابات سازمانی مضحک و ساختگی است. در هیچ نقطه ای از کشور انتخابات در هیچ سطحی از سازمان برگزار نشده است. ستوان های دستچین شده AICC مجبور شده اند در لیست های تهیه شده توسط گروهی که اداره کننده آن است امضا کنند. آزاد نوشت: AICC در جاده 24 اکبر نشسته است.

آزاد با انتقاد از راهول گاندی نوشت: “از زمان انتخابات 2019 وضعیت در حزب فقط بدتر شده است. در جلسه کمیته کاری تمدید شده، شما به عنوان رئیس موقت به عهده گرفتید. سمتی که در سه سال گذشته حتی امروز نیز به آن ادامه داده اید.”

آزاد گفت که “بدتر از آن “مدل کنترل از راه دور” است که یکپارچگی نهادی دولت UPA را از بین می برد اکنون در کنگره ملی هند اعمال می شود. پس از استعفای آزاد، شش نماینده دیگر کنگره – RS چیب، جنرال موتورز سروری، حاجی عبدالرشید، محد امین بهات، گلزار احمد وانی و چودری محد اکرم نیز روز جمعه از حزب خارج شدند.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما